Υπήρξε μια μακρινή καλή εποχή, με 50 σίριαλ την εβδομάδα
στα ελληνικά κανάλια στη διάρκεια της οποίας, τα περιοδικά ιδρώνανε για να
κλείσουν συνέντευξη με μια από τις μεγάλες σταρ της μίας σεζόν.
Η οποία σταρ εφ' όσον είχε κατοχυρώσει το σουξέ παίζοντας
την ταπεινή παρτόλα χωριατοπούλα με εσώρουχα Αεράκη, την οποία μπάνιζε ο
Αλβανός κηπουρός με την ντεκαπάζ του Σόμμερ, αισθανόταν Α' Εθνική και δεν σου
καθότανε για συνέντευξη αν δεν της έδινες εξώφυλλο.
Στο οποίο φυσικά και σου έβγαζε την πίστη προκειμένου να
φωτογραφηθεί με το βρακί της που ήταν και το μεγαλύτερο της ταλέντο.
Αν' αυτού, έβγαινε ντυμένη Ουρσουλίνα, και οι δηλώσεις
της προκαλούσαν το βαθύ χασμουρητό…
Οι μισές λέγανε πως «είναι έτοιμες για να κάνουν οικογένεια».
Πράγμα λογικό
γιατί πως να τη βγάλεις μια ζωή στη βίζιτα ειδικά αν έχεις 30αρήσει.
Με αυτή τη δήλωση όλο και κάποιος μπούλης από εφοπλιστική
οικογένεια θα τσιμπούσε.
Οι άλλες μισές δηλώνανε πόσο «είναι έτοιμες για να
κάνουν παιδί».
Κι αυτό λογικό γιατί τι να την κάνει την πουτάνα ο
μπούλης αν του προέκυπτε στέρφα και δεν του έκανε απόγονο;
Και οι πιο ξενέρωτες, έδιναν την αποκλειστική δήλωση
«περνάμε όλοι καλά στα παρασκήνια κι αυτό το εισπράττει ο θεατής».
Συνηθισμένη δήλωση από αυτούς που είχαν περάσει όλη τη
μέρα με τηλέφωνα στα περιοδικά προκειμένου να δώσουν παρασκηνιακές ειδήσεις
θάβοντας τους ανταγωνιστές τους στην παράσταση.
Τα χρόνια πέρασαν, τα περιοδικά σταμάτησαν να υπάρχουν, όπως και τα σίριαλ και ξαφνικά όλοι τους, έγιναν σε μια νύχτα πρόθυμοι να εξομολογηθούν όχι μόνο το κάθε πότε τον παίρνουν σε στάση σκύλου στο κρεβάτι, αλλά και όλα τα προσωπικά τους δράματα μέχρι να τους χτυπήσει η επιτυχία την πόρτα.
Τα χρόνια πέρασαν, τα περιοδικά σταμάτησαν να υπάρχουν, όπως και τα σίριαλ και ξαφνικά όλοι τους, έγιναν σε μια νύχτα πρόθυμοι να εξομολογηθούν όχι μόνο το κάθε πότε τον παίρνουν σε στάση σκύλου στο κρεβάτι, αλλά και όλα τα προσωπικά τους δράματα μέχρι να τους χτυπήσει η επιτυχία την πόρτα.
Δημιουργώντας μικρά αυτοβιογραφικά σίριαλ που θα τα
ζήλευε ακόμα και ο σεναριογράφος των ταινιών του Ξανθόπουλου.
Η Τουμασάτου θυμήθηκε πως είχε φτάσει τα 38 κιλά.
Η Τσαβαλιά πως δεν είχαν λεφτά να πάρουν γάλα στο παιδί
τους.
Η Τσιμτσιλή μοιράστηκε μαζί μας πως υποφέρει από ίωση.
Ο Χρανιώτης ότι ντρεπόταν που είχε ψωρίαση.
Η Τριφύλλη σε ανοιχτή επικοινωνία με τον Θεό, κατανόησε
πως η περιπέτεια της με τον καρκίνο προέκυψε σαν τιμωρία για τις εκτρώσεις της.
Και πολλά άλλα…
Δεν αμφισβητώ τον δραματικό αντίκτυπο πολλών από τα παραπάνω γεγονότα στις ζωές των επωνύμων.
Δεν αμφισβητώ τον δραματικό αντίκτυπο πολλών από τα παραπάνω γεγονότα στις ζωές των επωνύμων.
Ειδικά της ίωσης της Σταματίνας που τη δυσκολεύει στο
μακιγιάζ γιατί τρέχουνε οι μύξες και όπως τις σκουπίζει με τα χαρτομάντηλα δεν
στεριώνει η πούδρα στη μύτη. Μολονότι δυκολεύομαι να αποδεχτώ τη Θεία Δίκη στις
εκτρώσεις της Βάσιας Τριφύλλη, εκτός κι αν εκείνη τη μέρα ο Παντοδύναμος είχε
έξτρα ζοχάδες.
Γελάω όμως με την αβάσταχτη ξεφτίλα του Έλληνα σταρ και
την αγωνία του να κρατηθεί στα πρωτοσέλιδα με κάθε τίμημα.
Αφουγκραζόμενοι την οικονομική κρίση, και τον θυμό του κόσμου που μέχρι τώρα τους αποθέωνε, η συντριπτική πλειοψηφία, ξέθαψε σε ένα βράδυ ότι μαράζι και καημό κουβαλούσαν στην προσωπική τους ντουλάπα, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα δραματικό μονόπρακτο που θα τους καταστήσει πάλι συμπαθείς στον κόσμο. Καρκίνοι, πείνες, σεξουαλικές παρενοχλήσεις, δύσκολα παιδικά χρόνια και καταχρήσεις προστέθηκαν στο καθημερινό μενού προσωπικών εξομολογήσεων. Λογικό ειδικά για τις καταχρήσεις.
Αφουγκραζόμενοι την οικονομική κρίση, και τον θυμό του κόσμου που μέχρι τώρα τους αποθέωνε, η συντριπτική πλειοψηφία, ξέθαψε σε ένα βράδυ ότι μαράζι και καημό κουβαλούσαν στην προσωπική τους ντουλάπα, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα δραματικό μονόπρακτο που θα τους καταστήσει πάλι συμπαθείς στον κόσμο. Καρκίνοι, πείνες, σεξουαλικές παρενοχλήσεις, δύσκολα παιδικά χρόνια και καταχρήσεις προστέθηκαν στο καθημερινό μενού προσωπικών εξομολογήσεων. Λογικό ειδικά για τις καταχρήσεις.
Αφού σταμάτησαν τα λεφτά που σου επέτρεπαν να αγοράζεις
το μισό ΑΕΠ της Κολομβίας σε κόκα, τώρα είναι η ευκαιρία να εξομολογηθείς το
πόσο καταστροφική είναι.
Η κλασική σχέση ασθενούς – ψυχαναλυτή του Έλληνα με τον ταξιτζή του, έγινε καρμπόν στη σχέση του Έλληνα σταρ με το κοινό του.
Η κλασική σχέση ασθενούς – ψυχαναλυτή του Έλληνα με τον ταξιτζή του, έγινε καρμπόν στη σχέση του Έλληνα σταρ με το κοινό του.
Σε μια κούρσα κομμωτηριακού τραγέλαφου που εκθέτει όσο
τίποτα άλλο, την αγωνία του επώνυμου να παραμείνει επώνυμος.
Έστω και σαν τσόντα.
Δυστυχώς γι' αυτούς, ακόμα και στην τσόντα, έρχονται
πλέον τελείως δεύτεροι μετά την Τζούλια και την Μαριάννα Ντούβλη.
Που αν μη τι άλλο ήταν πιο ειλικρινείς, διασκεδαστικές,
και γλεντούσαν το δράμα τους αλά «Δυναστεία».
Με
σαμπανιέρες.
Τάσος Θεοδωρόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου