13.5.13

«Ναι ρε! Κοινωνικός αυτοματισμός»!


Ή αλλιώς: Μα καλά, σε ποια φούσκα μέσα ζουν αυτοί;

Δεν μπορώ να μείνω βουβός και να μην απαντήσω στη «διακήρυξη» που εξέδωσε το Δ.Σ. Δ.Α.Κ.Ε. ΔΕ της Ε΄ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, και την είδα εδώ: taxalia 
Οι άνθρωποι είναι προκλητικοί.
Και απαντώ μόνο σε αυτούς, γιατί το να ασχοληθώ με εκείνο το κείμενο - οδηγό που έγραψε κάποιος συνδικαλισταράς καθηγητής από την Καλαμαριά, για το πώς θα πρέπει να κινηθούν στην απεργία οι συνάδελφοί του, πιστεύω ότι θα μου ανεβάσει την πίεση στο 200.



Παραθέτω όλη την ανακοίνωση, κάντε υπομονή φίλοι μου, αξίζει να τη διαβάσετε, και από κάτω γράφω το δικό μου σχόλιο, κάθε φορά...





…Τις τελευταίες μέρες οι εκπαιδευτικοί, που υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο, ζούμε μια πολυμέτωπη επίθεση κυρίως από την κυβέρνηση, που πληγώνει με τρόπο ανελέητο το εργασιακό μας καθεστώς, αλλά κυρίως την υπόληψη και την τιμή μας.
Η επίθεση ξεκίνησε αθόρυβα και ύπουλα καιρό τώρα και κορυφώθηκε την Κυριακή των Βαΐων όταν η βουλή ψήφισε την αύξηση του διδακτικού μας ωραρίου κατά δύο ώρες την εβδομάδα, μια αύξηση για την οποία τα Μ.Μ.Ε. μετέτρεψαν σε συκοφαντικό σύνθημα λέγοντας ότι «οι καθηγητές αρνούνται να εργαστούν δύο ώρες επιπλέον την εβδομάδα». Χρόνια τώρα με περισσή επιμέλεια και με πολλούς τρόπους, διαμορφώνεται ένα άθλιο προφίλ για τον Έλληνα καθηγητή, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως ο ‘τεμπέλης’ της δημόσιας λειτουργίας…

ΣΧ: Ο σοφός λαός μας λέει ότι «δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά»...
Έκαναν άραγε κάτι, «τόσα χρόνια» ώστε να αποδείξουν ότι ισχύει το αντίθετο; Βγήκαν μπροστά για να αξιώσουν τη θέση τους στην κοινωνία ως ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ και όχι ως δημόσιοι υπάλληλοι κάτω από την ομπρέλα της ΟΛΜΕ και φυσικά της περίφημης ΑΔΕΔΥ;
Προσπάθησαν να αποβάλλουν αυτή την εικόνα από πάνω τους, όταν η πλειοψηφία αυτών, ακόμη κι από την εξωτερική εικόνα του,ς δίνουν την εντύπωση των μονίμως κουρασμένων;
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ειλικρινά, όποτε βλέπω έναν σημερινό καθηγητή της Μ.Ε., κατευθείαν μου φεύγει όλη εκείνη η εικόνα σεβασμού που είχα για τους δικούς μου καθηγητές στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, δεκαετίες πίσω, λίγο πριν αρχίσει να ανδρώνεται ο συνδικαλιστικός οργασμός που τόσο έξυπνα εξέθρεψε από την δεκαετία του 80 και μετά το πιο σάπιο κόμμα που υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα.
Και συνεχίζουν οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ

…ο εργαζόμενος των 3-4 ωρών ημερησίως, ο τελών υπό καθεστώς διακοπών τρεις μήνες το χρόνο και άλλα πολλά τέτοια φαιδρά….

ΣΧ: Ξεχάσατε κάτι ακόμη κύριοι Συνδικαλιστές: οι διακοπές είναι 3 μήνες το καλοκαίρι, μέσα Ιουνίου έως μέσα Σεπτεμβρίου, άντε να βγάλουμε κάποιες ημέρες γιατί προετοιμάζετε εγγραφές, απολυτήρια κλπ (κάποιοι βέβαια από εσάς, όχι όλοι) και 15 ημέρες τα Χριστούγεννα και 15 ημέρες το Πάσχα.
Οπότε, μιλάμε για 4 (τέσσερεις) μήνες... Φαιδρά εε;
Μα είναι απλή απαρίθμηση ημερών.
Ή μήπως είναι φαιδρά τα ιδιαίτερα που κάνετε, σε οργανωμένα φροντιστήρια - καταφύγια μέσα σε πολυκατοικίες ή στα σπίτια των μαθητών, με τον απίστευτο έμμεσο εκβιασμό και φυσικά την φοροδιαφυγή! Όσο μικρή κι αν είναι αυτή σε σχέση με το «κεφάλαιο» και άλλα τσιτάτα, είναι κι αυτή φοροδιαφυγή! ΤΕΛΟΣ! Και δεν ξέρω αν κανένας από εσάς έχει μπλοκ αποδείξεων.
Γιατί για να έχεις μπλοκ αποδείξεων ως Δ.Υ. πρέπει να υποστείς και τα αντίστοιχα επακόλουθα! Ή κάνω λάθος;;;....

…Με χαρακτηριστική ευκολία, όλοι, διατυπώνουν άποψη και μάλιστα καυστική, για τον δημόσιο εκπαιδευτικό και με πρωτοφανή εμπάθεια τον περιγράφουν χρησιμοποιώντας τα πιο μελανά χρώματα…

ΣΧ: ΙΣΧΥΕΙ! Στο έπακρο! Είναι χαρακτηριστική η ευκολία με την οποία ΟΛΟΙ μας διατυπώνουμε καυστικά σχόλια. Όταν πλέον, στη σημερινή κοινωνία της άπειρης πληροφορίας, μπορούμε ως γονείς να έχουμε κρίση και να βλέπουμε με ποιον τρόπο διδάσκετε στα παιδιά μας, από Ιστορία έως Μαθηματικά, από τι βιβλία τα διδάσκετε (που ειρήσθω εν παρόδω, πολλά από αυτά είναι γραμμένα από συναδέλφους σας ή ομάδες συναδέλφων σας), όταν βλέπουμε με ποιο βλακώδη τρόπο τους βάζετε να κάνουν εργασίες που μόνο αποβλακωμένους τους κάνετε τους μαθητές σας, όταν βλέπουμε πώς και πότε ορίζετε να κάνετε συνελεύσεις των συνδικαλιστικών σας οργάνων σε ημέρες και ώρες μαθημάτων, όταν ακόμη και τους βαθμούς τους δίδετε σε ώρες μαθημάτων γιατί ΔΕΝ μπορείτε να καθήσετε 3-4 ώρες το απόγευμα ή σε κάποιο χρόνο εκτός σχολικών ωρών (σε αντίθεση με τα ιδιωτικά σχολεία βέβαια), όταν βλέπουμε πώς αδιαφορείτε σε βασικά ψυχολογικά προβλήματα που δημιουργούνται στους μαθητές σας, όταν βλέπουμε ΤΟΣΑ ΜΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΩΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΤΕ!, παρά μόνον να φωνάζετε για την εξαθλίωση των μισθών σας και άλλες παπαριές κεκαλυμμένες από τον μανδύα μίας επίπλαστης δημοκρατικότητας και μπλα μπλα μπλα..., όταν είστε άβουλοι και ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΤΕ τους μαθητές σας, πλην ελαχίστων εξαιρέσων, όταν ΔΕΝ ακούγεται ποτέ πια στην πιάτσα το «ο τάδε είναι φυσικάρα, ο δείνα είναι μαθηματικός με @@@@» από τους δικούς σας μαθητές, όταν, όταν, όταν...

…Αν και είναι χιλιοειπωμένο και προφανώς χωρίς καμία απολογητική διάθεση αναφέρουμε πως οι εκπαιδευτικοί σε όλο τον κόσμο έχουν μειωμένο ωράριο σε σχέση με τους άλλους εργαζόμενους, διότι, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ (που μόνο φιλεργατικός οργανισμός δεν είναι), μία διδακτική ώρα αντιστοιχεί σε 3-4 ώρες γραφείου.
Εύκολα μπορεί να βρει κανείς την αναλογία της αύξησης των 2 ωρών, αν αυτή συγκριθεί με τη δουλειά άλλων εργαζομένων γραφείου…

ΣΧ: Είσαστε και βλακωδώς προκλητικοί!
Ξεκινάτε να αναγράφετε τις διεκδικήσεις σας με το extra δίωρο!
Κάντε λίγο το κορόιδο ρεεε! Μιλάτε εσείς για το 2=6-8; Μιλάτε εσείς;
Που κανένας δεν σας έχει αξιολογήσει και κρίνει ποτέ;
Που κανένας δεν ξέρει πώς στο καλό κάνετε μάθημα εκείνες τις ώρες, παρά μόνον ΟΛΟΙ μας βλέπουμε τα αποτελέσματα μετά, όταν τα παιδιά μας δεν είναι σε θέση να διακρίνουν έναν ισόπλευρο τρίγωνο από ένα ισοσκελές;
Μιλάτε εσείς για ώρες extra;
Τότε τι να πει ο εργαζόμενος στην οικοδομή που πεθαίνει;
Τι να πει ο εργαζόμενος στα ορυχεία χρυσού στις Σκουριές;
Τι να πει ο επιχειρηματίας με τα φέσια και το άγχος που τον τρώει σαν σαράκι;
Τι να πει η καθαρίστρια της πολυκατοικίας που δουλεύει σαν το σκυλί από τις 6 η ώρα και ξεθεωμένη γυρίζει σπίτι της το απόγευμα και έχει και να μαγειρέψει και έχει και να γίνει και μάνα;
Και δουλεύει και τα Σάββατα;
Μιλάτε εσείς;;;
Και ακόμη και έτσι να είναι, οι 4 (τέσσερεις) μήνες διακοπών, σας αποζημιώνουν ΑΠΟΛΥΤΑ! Μετά αποδοχών φυσικά εεε;

…Παράλληλα πρέπει να προσεχθεί το ουσιαστικό πρόβλημα της αύξησης αυτής, που είναι οι χιλιάδες αναγκαίες θέσεις εργασίας, που χάνονται καθώς και οι υποχρεωτικές μεταθέσεις οι οποίες θ’ ακολουθήσουν….

ΣΧ: Νάτα μας! Νάτα μας!
Τα γνωστά συνδικαλιστικά τερτίπια!
Η γνωστή αηδία που επί τόσα χρόνια, από την Μεταπολίτευση και μετά, έφερε την Ελλάδα μας σε αυτό το χάλι.
Οι γνωστές αναλλοίωτες καραμέλες, που τις πιπιλίζουμε ξανά και ξανά, γνωστό εξάλλου σύστημα από τα αμφιθέατρα που είσασταν φοιτητές!
Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ...
Είσαστε τόσο πολύ εμποτισμένοι με αυτή την συνδικαλιστική ντόπα, που ακόμη και τώρα που ο κόσμος διαλύεται στην Ελλάδα εσείς ψάχνετε να βρείτε βλακώδη επιχειρήματα για να δικαιολογήσετε για ποιον λόγο δεν πρέπει να δουλέψετε 2 ώρες επιπλέον την εβδομάδα, όπου προσέξτε: Δεν είναι δύο, αλλά 40 με 45 λεπτά ανά ώρα! Ή μήπως κάνω λάθος;....

…Πολλές οικογένειες θα διαλυθούν και πολλοί μαθητές – παιδιά εκπαιδευτικών θα βρεθούν σε μία τρομακτική δίνη…

ΣΧ: Ναι, ξέρετε, είσαστε οι μόνοι που έχετε αυτό το πρόβλημα.
Εδώ οικογένειες όχι απλά διαλύονται, αλλά ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ, επειδή χρόνια τώρα η Γενιά του Πολυτεχνείου έφτασε την Ελλάδα μας εδώ, κι εσείς, (ενώ ο μισθούλης πέφτει κανονικά εεε - και τους 4 (τέσσερεις) μήνες που κάθεστε) βγαίνετε και μιλάτε! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!

…Αυτοί πάντως που ψήφισαν το συγκεκριμένο μέτρο, εξακολουθούν πεισματικά να παραμένουν 300, αμετακίνητοι, δεν απολύονται, συνταξιοδοτούνται γρήγορα και μόνοι τους, αυτοτροφοδοτούν με χρήματα τους πολιτικούς φορείς από τους οποίους αναδείχθηκαν, έστω και αν αυτοί οι φορείς χρωστάνε τεράστια ποσά, γιατί απλούστατα αποφάσισαν μόνοι τους πως μας είναι απαραίτητοι, τόσο οι ίδιοι όσο και αυτά που κάνουν…

ΣΧ: Οποία υποκρισία! Μιλάτε εσείς για τους 300;
Μιλάτε εσείς;
Που είστε κομματικό συνδικαλιστικό όργανο;
Που είσαστε διαχρονικά από τους πρώτους που είχατε το αυτόματο δικαίωμα να συναλλάσεστε με αυτούς τους 300 που τώρα κράζετε;
Μιλάτε εσείς που ΟΛΟΙ σας έχετε περάσει σε κάποια φάση από τα γραφεία της Μητρ. Ιωσήφ για να συναντηθήτε με βουλευτές και στελέχη για να απαιτήσετε;
Μα είναι δυνατόν;
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΙΣΤΕ!
Με ποιους συναλλασόσασταν;
Ποιους ψηφίζατε;
Σε ποιων τις πίτες και τις εκδηλώσεις πηγαίνατε;
Εεεεεε;;;;

…Σε σχέση λοιπόν με αυτούς, αλλά όχι μόνο με αυτούς, ο καθηγητής αλλά και ο διευθυντής σήμερα στο σχολείο, είναι επιστήμων, εκπαιδευτικός, ψυχολόγος, τεχνίτης, ταξιδιωτικός πράκτορας, νομικός, κοινωνικός λειτουργός, φύλακας, συνοδός ατόμων με ειδικές ανάγκες, νοσηλευτής, διασώστης, ταχυδρόμος, διοικητικός υπάλληλος, γραμματέας, κλπ.

ΣΧ: Δε μας πείθετε!
Ειδικά, σε κάποια από τα επαγγέλματα που αναφέρετε, δε θα ήθελα να μπω σε λεπτομέρειες...
Α, και κάτι άλλο! Ξεχάσατε να βάλετε και καθηγητής ιδιαιτέρων μαθημάτων!
Χωρίς μπλοκ αποδείξεων βέβαια εεε;
Ασυλία που την κατακτήσατε από τις νοοτροπίες της ΦΜΣ ή της Φιλοσοφικής που αναπτύξατε όταν σπουδάζατε!

…Τα δύο τελευταία χρόνια δε, λόγω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης βρίσκεται αντιμέτωπος και με φαινόμενα ανέχειας ή πείνας τα οποία προσπαθεί με συνέπεια και σεβασμό, αθόρυβα να διαχειριστεί.
Στην επαρχία κυρίως, χωρίς όμως να εξαιρούνται και περιοχές των μεγάλων πόλεων, θα τον δείτε να στοιβάζεται με τους μαθητές σε άθλιες αίθουσες, ως πρόσφυγας, δίχως θέρμανση το χειμώνα, και δίχως δροσιά τις καυτές μέρες του πρώιμου καλοκαιριού. Θα τον δείτε να κουβαλά εποπτικά όργανα από το σπίτι του, να διαχειρίζεται με κάθε πρόσφορο τρόπο της εργαστηριακές ελλείψεις των σχολείων, να μεταφέρει βιβλία από τις αποθήκες όταν το κράτος αδιαφορεί, και παράλληλα να διδάσκει …

ΣΧ: Απίστευτη εικόνα! Μα καλά, πού ζείτε βρε παιδιά;
Τι είναι αυτά που γράφετε; Έτσι θα σας καταλάβει η κοινωνία;
Μα είναι δυνατόν; Γράφονται αυτά τα πράγματα;
Ποιος να πρωτομιλήσει τότε λοιπόν!!!!!
Δεν έχετε ούτε καν μία έξυπνη επικοινωνιακή διαχείριση! ΕΛΕΟΣ!

…Από αυτόν, που είναι απελπιστικά αστήρικτος από προϊσταμένους και πολιτεία, όλοι περιμένουν το θαύμα.
Και να σκεφτεί κανείς πως τα σχολεία είναι γεμάτα με καθηγητές υψηλών προσόντων, με δύο πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, με παρουσίες δηλαδή που σε άλλη χώρα θα αποτελούσαν δείγμα σεβασμού και παράδειγμα άξιο μιμήσεως…

ΣΧ: Ουδέν σχόλιον!
Ειλικρινά μένω άφωνος!
Αναμένω να δω από το ΔΙΚΟ ΣΑΣ συνδικαλιστικό όργανο, στατιστικά στοιχεία με όλα αυτά που αναφέρετε! ΤΩΡΑ!

…Μόνο εδώ, στη χώρα που εξόρισε τον Πυθαγόρα, τον Θεμιστοκλή, τον Αισχύλο, τον Αναξαγόρα, τον Ηρόδοτο, τον Θουκυδίδη, τον Αριστοφάνη, τον Ισοκράτη, που φυλάκισε τον Μιλτιάδη, τον Φειδία, τον Κολοκοτρώνη, τον Μακρυγιάννη, που σκότωσε το Σωκράτη, που άφησε να πεθάνει από την πείνα και την ανέχεια ο Νικηταράς, που κατηγόρησε και ανάγκασε σε παραίτηση τον Περικλή, μόνο σε αυτή τη χώρα οι φορείς της γνώσης και του πνεύματος πρέπει όπως φαίνεται να υφίστανται τα μαρτύρια του εξευτελισμού.
Η παράδοση πρέπει να συνεχιστεί και οι συνεχιστές βρέθηκαν στη βουλή και στην τηλεόραση, ενώ τα πλήθη αλαλάζουν χαρούμενα χωρίς να ξέρουν για ποιο λόγο το κάνουν αυτό …

ΣΧ: Πωωωω.... Οι γνωστοί παραλληλισμοί!
Ε, πραγματικά είστε απίστευτοι ρε παιδιά!
Οπότε, όλοι εμείς που αντιδρούμε ως κοινωνικοί αυτοματιστές (όπως τόσο πολύ αυτοϊκανοποιείστε να το λέτε αυτό), δεν είμαστε τίποτε άλλο από Εφιάλτες, ειδωλολάτρες, σιωνιστές κλπ κλπ... Σας ψεκάζουν βρε παιδιά;;;;

…Τελικά καθηγητή μου τεμπέλη, ίσως εσύ να φταις για όλα τα κακώς κείμενα της ελληνικής κοινωνίας.
Εσύ, ο αδιάφορος, που εργάζεσαι 3 ωρίτσες και μετά πηγαίνεις στο σπιτάκι σου και κάθεσαι αραχτός κι αδιάφορος.
Εσύ που μπορεί να βρίσκεσαι στη Φλώρινα, η γυναίκα σου στην Κάρπαθο και το παιδί σου στη γιαγιά του στην Θεσσαλονίκη…

ΣΧ: Τελικά «καθηγητή μου τεμπέλη», αν θυμάσαι ότι δεν είσαι ο μόνος που είσαι άσε αυτήν την κατάσταση!
Να σου αναφέρω άλλους που έχουν φύγει μετανάστες κι έχουν αφήσει παιδιά στη γιαγιά;
Να σου αναφέρω οικογένειες που σκόρπισαν στα 4 σημεία του ορίζοντα και ΝΕΟΥΣ οι οποίοι σηκώθηκαν κι έφυγαν ΜΟΝΟΙ τους έξω χωρίς μέλλον πουθενά;
Τελικά «καθηγητή μου τεμπέλη» να θυμάσαι και κάτι άλλο: ο μισθός κάθε μήνα τσααακ, ΠΕΦΤΕΙ!

…Για την κατάστασή σου αυτή έχει φροντίσει η πολιτεία, προασπιζόμενη το δημόσιο συμφέρον.
Σου αφήνει βλέπεις χρόνο ώστε να διορθώσεις γραπτά, να προετοιμαστείς για το μάθημα της επόμενης μέρας, ν’ αναζητήσεις εκπαιδευτικό υλικό και να το προσαρμόσεις στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης τάξης, κάτι που δεν θα μπορούσες με άνεση να κάνεις αν έχεις γυναίκα και παιδιά να σου γκρινιάζουν.
Τι να την κάνεις την οικογένεια ακριβέ μου; Μόνο μπελάς είναι.
Γι αυτό και αν καταφέρεις να είσαι μαζί της, η πολιτεία φροντίζει με τις ‘αναγκαστικές μεταθέσεις’ να σε ισορροπήσει και πάλι….

ΣΧ: Μα καλά, είστε συνδικαλιστές εσείς ή κάνετε τα πάντα να μας κάνετε να γελάσουμε; Ότι τι δηλαδή;
Όλοι οι άλλοι ζούμε σε μια καταπληκτική κατάσταση, όπου γυρνώντας στο σπίτι μας, έχουμε έτοιμο γκουρμέ φαγητό, γυναικάρα ξεκούραστη και έτοιμη να ικανοποιήσει κάθε βίτσιο μας, παιδιά που μας τραγουδούνε ωραιότατα άσματα, ΚΑΜΙΑ σκέψη ούτε για δάνεια, ούτε γαι την επιχείρησή μας που πάει κατά διαόλου, χωρίς χρέη και το κυριότερο, με μία Bentley να μας περιμένει στο υπόγειο γκαράζ για να βγούμε για βραδυνό ποτάκι με τη γυναικάρα μας, ενώ τα παιδιά στο σπίτι θα τα κρατήσει η Γαλλίδα νταντά!

…Μήπως προσπαθούμε να αγιογραφήσουμε τον Έλληνα καθηγητή;
Όχι. Δεν είναι πάντα ευσυνείδητος κι εργατικός.
Υπάρχουν και αδιάφοροι. Αυτούς σίγουρα όμως δεν μπορούν να τους κρίνουν όσοι μπήκαν σε θέσεις εργασίας ή εξουσίας εκμεταλλευόμενοι μόνο το όνομά τους, δηλαδή τις γνωριμίες με το σύστημα…

ΣΧ: Χααααα!!!!! Πάλι καλά!
Αλλά βέβαια, ξεχνάτε κάτι: τι είπαμε ότι είστε; ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ!
Εκεί απλά τελειώνει η κουβέντα και ο νοών νοείτο!

…Ας δούμε ποιοι είναι στη Βουλή , στα ΜΜΕ, στις εφημερίδες και θα καταλάβουμε πολλά. Άνθρωποι που δεν δούλεψαν ούτε μια μέρα, έχουν άποψη για όλους όσους δουλεύουν χρόνια και μάλιστα σκληρά.
Σε σχέση με αυτούς λοιπόν, ούτε οι ικανοί ούτε και οι αδιάφοροι ούτε οι ανίκανοι καθηγητές μπορούν να προσλάβουν τους φίλους και τους συγγενείς στα γραφεία τους και να τους κάνουν προνομιούχους υπαλλήλους όπως γίνεται στη βουλή.
Δεν μπορούν οι καθηγητές να κλέβουν δισεκατομμύρια από προμήθειες … κιμωλιών και μαρκαδόρων.
Δεν μπορούν να διατηρούν δικό τους κανάλι για να αυτοπροβάλλονται με τεράστιο κόστος που το πληρώνει ακόμα και σήμερα ο λαός.
Δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στα ΜΜΕ και να επιβάλουν την γνώμη αλλά κυρίως τη φάτσα τους, ούτε να έχουν κινητά με δωρεάν μονάδες, δεν μπορούν να ταξιδεύουν όποτε θέλουν με τρόπο προνομιακό, δεν μπορούν να έχουν γυμναστήρια και τζακούζι στα σχολεία, δεν μπορούν ούτε καν να έχουν γραφείο δικό τους στις πιο πολλές περιπτώσεις των σχολείων και φυσικά δεν μπορούν συμπεριφερόμενοι με τον τρόπο των ολίγιστων της ελληνικής βουλής να βρίζουν χωρίς να φοβούνται, όπως κάνει ο Άδωνης Γεωργιάδης και άλλοι ομοίου με αυτόν αναστήματος, που ακόμα και με τη σιωπή τους, ανεχόμενοι ουσιαστικά τα λόγια και το ήθος του, επαναλαμβάνουν τις ύβρεις τις δικές του, λέγοντας αυτούς που πασχίζουν για τη μόρφωση των παιδιών της Ελλάδας ‘τεμπέληδες’ και ‘γαϊδούρια που ξύνονται’ !!!

ΣΧ: Λαϊκισμός, λαϊκισμός, λαϊκισμός!
Εσείς της ΔΑΚΕ συναγωνίζονται και τον ΣΥΡΙΖΑ ρε παιδιά!
Εντυπωσιακόν! Εύγε σας!
Είστε απλά απίστευτοι!

…Αυτά τα ‘γαϊδούρια’ σας έκαναν ανθρώπους, αχάριστοι !!!…
Και από αυτά τα ‘γαϊδούρια’ θα ζητήσετε τη διάσωσή σας όταν θα έρθει η ώρα.
Και αυτό θα γίνει σύντομα, να είσαστε βέβαιοι…

ΣΧ: Σωθήκαμε! Μετά βεβαιότητος σας το γράφω!

…Η αλαζονεία ποτέ δεν υπήρξε καλός σύμβουλος.
Και η εξουσία, να θυμόσαστε, δεν είναι παντοτινή.
Εξουσία δεν έχεις όταν είσαι στη κορυφή, αλλά όταν έχεις γύρω σου ανθρώπους που σε πονάνε και σε νοιάζονται, όταν έχεις ένα λαό να σε καμαρώνει.
Και εσείς που μας βρίζετε, είσαστε μόνοι… Ολομόναχοι… Γι αυτό και βρίζετε… Είναι η άμυνά σας απέναντι στην απελπισία μιας απέραντης μοναξιάς που μόνοι σας προκαλέσατε..
Μια λοιπόν είναι η λύση και η λύτρωση για σας: Ζητήστε συγνώμη με συντριβή και φύγετε από το προσκήνιο ….



ΣΧ: Δάκρυα! Δάκρυα! Δάκρυα! Και συμβουλές σοφίας.
Από ποιους; Από αυτούς που είναι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ!
Να το ξαναγράψω; ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ!
Με τις καραμέλες τους, τα τσιτάτα τους, την παπαρολογία τους, για να φυλάξουν το τομάρι τους;

…Εμείς κλείνοντας, αφιερώνουμε σε όλους σας ένα δίστιχο του Οδυσσέα Ελύτη, που ελπίζουμε ο πρωθυπουργός ακόμα να τον θυμάται, επειδή πολλές φορές ανέφερε τον ποιητή στις προεκλογικές του ομιλίες….
«Χίλιοι δυο παραφυλάνε, σε κοιτάν και δεν μιλάνε.
Είσαι σήμερα μονάρχης κι ώσαμ’ αύριο δεν υπάρχεις»…

ΣΧ: ... Τι να πει κανείς;
Διαβάζοντας αυτό το κείμενο, έφερα την εικόνα του εαυτού μου, όταν προετοιμαζόμουνα για τις Πανελλήνιες τότε. Ήμουν μέσα στο άγχος!
Το στομάχι μου κόμπος.
Κάπνιζα, ναι κάπνια βλακωδώς από το άγχος, ενώ διάβαζα.
Είχα επιλέξει Πολυτεχνείο...
Ευτυχώς, ο σοφός πατέρας μου με είχε αποτρέψει από το να δηλώσω μαθηματικό ή φυσικό… «Τι θα κάνεις; Θα περιμένεις να διοριστείς στο Δημόσιο; Με το σύστημα της Επετηρίδας, που κάποτε θα έρθει κι η δικιά σου η σειρά; Αυτόματα; (...)».
Διαβάζοντας αυτό το κείμενο, φέρνω την εικόνα όλων των παιδιών που προετοιμάζονται τώρα. Που ο κόμπος στο στομάχι σήμερα, αυτή την εποχή, είναι ακόμη πιο μεγάλος. Τα λυπάμαι.
Γιατί έχουν κάποιους συνδικαλιστές που παίζουν μπάλα στην ψυχή τους!
Στυγνός εκβιασμός! ΣΤΥΓΝΟΤΑΤΟΣ!
Ντροπή! Μόνο αυτό μπορώ να πω.
Και φυσικά να ξαναγράψω, αυτό που τόσες φορές το έχω γράψει: όλα αυτά τα χάλια έχουν μία πηγή: τα τόσα χρόνια της τεμπελιάς, του συνδικαλιστικού οργασμού, των Φωτόπουλων και ΟΛΜΕδων, ΑΔΕΔΥδων κλπ...
Μόνο η ΓΣΕΕ έχει δικαίωμα να μιλά!
Μόνο η Εργατιά!
Από εκεί και πέρα, όλο το άλλο σύστημα είναι κηφηναριό!
Και κάτι τέτοιοι συνδικαλισταράδες με κάνουν να λέω όλο και πιο έντονα πλέον «ήμουν νεοδημοκράτης και τώρα έχω γίνει Σαμαρικός! Ως το κόκαλο»!
Να διαγραφούν ΑΜΕΣΑ!
Και χαίρομαι που ο Αντώνης Σαμαράς έβαλε την υπογραφή του, άμεσα και γρήγορα! Για την επιστράτευσή τους!
Τακ τουκ!
Γιατί το να παίζεις στις πλάτες των νέων ΕΦΗΒΩΝ, με την τόσο εύθραυστη ψυχολογία είναι ό,τι χειρότερο!
Έτσι δεν είναι «ψυχολόγοι» μου;;;;;

Νεύτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου