Η κατάντια της χώρας σε όλο της το μεγαλείο.
Χωρίς να ντρεπόμαστε.
Ξετσίπωτοι και ανεύθυνοι όπως πάντα προσπαθούμε τώρα ως
Πολιτεία να καλύψουμε την ανικανότητά μας ακόμη και με τροπολογίες με τις
οποίες εξαιρούνται (εκ των υστέρων) από το μέτρο της διαθεσιμότητας οι σχολικοί
φύλακες και οι δημοτικοί αστυνομικοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό!!!
Τώρα τους ανακάλυψαν.
Τώρα πήραν χαμπάρι ότι Έλληνες νέοι επιστήμονες καθηγητές
με διδακτορικά που δεν μετανάστευσαν και έμειναν στον τόπο τους κατέφυγαν
τελικά για ένα μεροκάματο στην δουλειά του σχολικού φύλακα και του δημοτικού
αστυνομικού.
Ντροπή σας και ντροπή μας. Ντροπή και για ολόκληρη την χώρα.
Ντροπή σας και ντροπή μας. Ντροπή και για ολόκληρη την χώρα.
Δεν υποβιβάζω ούτε την σημασία ούτε την αξία των
υπολοίπων εργαζομένων των τάξεων των σχολικών φυλάκων και των δημοτικών
αστυνομικών που απέδειξαν ως εργαζόμενοι και την αξιοσύνη τους και την
χρησιμότητά τους.
Κατά την άποψή μου μάλιστα κάνουν πολύ σοβαρότερη δουλειά από τους αγνώστου παραγωγικότητας στοιβαγμένους σε κρατικές και δημοτικές εσωτερικές υπηρεσίες που εξυπηρετούν την γραφειοκρατία κυρίως και πολύ περιορισμένα τους Δημότες.
Αλλά δεν είναι ώρα για συγκρίσεις όταν βρισκόμαστε μπροστά στο αίσχος που αποκαλύπτεται να καταφεύγουν οι Έλληνες επιστήμονες με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να περνάνε τα παιδάκια στο απέναντι πεζοδρόμιο και να κόβουν κλήσεις σε μηχανάκια...
Αυτούς που οι Αμερικανοί, οι Γερμανοί, οι Σκανδιναβοί, οι Αγγλοι και οι Γάλλοι τους βουτάνε από τα Πανεπιστήμια, πριν καλά-καλά πάρουν το πτυχίο τους και τους απασχολούν στους τομείς ανάπτυξης που έχουν ήδη σχεδιάσει ως υπεύθυνες και σοβαρές Πολιτείες στην Ελλάδα τους σπρώχνουμε να πάρουν 700 ευρώ (αν τα πάρουν) για να κλείνουν σχολικές πόρτες ή να κυνηγάνε τους λαθρομετανάστες και το παρεμπόριο.
Και όταν φτάνουμε στο σημείο να μην έχουμε λεφτά να τους πληρώσουμε τους τσουβαλιάζουμε μαζί με όσους χώσαμε με ρουσφέτια στις ίδιες δουλειές και τους διώχνουμε.
Στο παρά πέντε όμως και για να μην ξεσηκωθούν και οι πέτρες τροποποιούμε το πολυνομοσχέδιο - παρωδία, που ούτε στόχους έχει ούτε φιλοσοφία, και αποφασίζουμε την εξαίρεση των φυλάκων και των αστυνομικών με μεταπτυχιακό και διδακτορικό.
Θα το γράψω χίλιες φορές. Ντροπή για την αθλιότητα μας.
Το θέμα δεν αντέχει σε καμία περίπτωση να το συζητήσεις επί της ουσίας.
Τι να πεις δηλαδή;
Κατά την άποψή μου μάλιστα κάνουν πολύ σοβαρότερη δουλειά από τους αγνώστου παραγωγικότητας στοιβαγμένους σε κρατικές και δημοτικές εσωτερικές υπηρεσίες που εξυπηρετούν την γραφειοκρατία κυρίως και πολύ περιορισμένα τους Δημότες.
Αλλά δεν είναι ώρα για συγκρίσεις όταν βρισκόμαστε μπροστά στο αίσχος που αποκαλύπτεται να καταφεύγουν οι Έλληνες επιστήμονες με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να περνάνε τα παιδάκια στο απέναντι πεζοδρόμιο και να κόβουν κλήσεις σε μηχανάκια...
Αυτούς που οι Αμερικανοί, οι Γερμανοί, οι Σκανδιναβοί, οι Αγγλοι και οι Γάλλοι τους βουτάνε από τα Πανεπιστήμια, πριν καλά-καλά πάρουν το πτυχίο τους και τους απασχολούν στους τομείς ανάπτυξης που έχουν ήδη σχεδιάσει ως υπεύθυνες και σοβαρές Πολιτείες στην Ελλάδα τους σπρώχνουμε να πάρουν 700 ευρώ (αν τα πάρουν) για να κλείνουν σχολικές πόρτες ή να κυνηγάνε τους λαθρομετανάστες και το παρεμπόριο.
Και όταν φτάνουμε στο σημείο να μην έχουμε λεφτά να τους πληρώσουμε τους τσουβαλιάζουμε μαζί με όσους χώσαμε με ρουσφέτια στις ίδιες δουλειές και τους διώχνουμε.
Στο παρά πέντε όμως και για να μην ξεσηκωθούν και οι πέτρες τροποποιούμε το πολυνομοσχέδιο - παρωδία, που ούτε στόχους έχει ούτε φιλοσοφία, και αποφασίζουμε την εξαίρεση των φυλάκων και των αστυνομικών με μεταπτυχιακό και διδακτορικό.
Θα το γράψω χίλιες φορές. Ντροπή για την αθλιότητα μας.
Το θέμα δεν αντέχει σε καμία περίπτωση να το συζητήσεις επί της ουσίας.
Τι να πεις δηλαδή;
Ότι η χώρα κατάντησε τα παιδιά της που αναδείχθηκαν σε
επιστήμονες με διδακτορικά να καταφύγουν λόγω ανεργίας ακόμη και να κόβουν
κλήσεις στα μανάβικα γιατί έβγαλαν καφάσια στα πεζοδρόμια και συζητάμε αν θα
πρέπει να τους εξαιρέσουμε από τις απολύσεις και από την διαθεσιμότητα;
Αλίμονο αν ένα τέτοιο θέμα χρειάζεται και συζήτηση.
Αλίμονο αν οι βλαχοδήμαρχοι και οι ανεπάγγελτοι βουλευτές και υπουργοί ορίζουν την τύχη ενός επιστήμονα που η χώρα του τον κατάντησε να πέσει στα πόδια του για να ζητήσει ένα φτηνό μεροκάματο.
Η εξαίρεση των σχολικών φυλάκων και των δημοτικών αστυνομικών με διδακτορικά έπρεπε να έχει γίνει νύχτα για να μην περάσουμε στην ημέρα της ντροπής...
Και όμως, όπως μαθαίνω, η πρόταση για την εξαίρεση των επιστημόνων και καθηγητών σχολικών φυλάκων και δημοτικών αστυνομικών έχει διατυπωθεί μεν αλλά δεν έχει γίνει ακόμη αποδεκτή από τα παραπάνω κλιμάκια...
Κατά την γνώμη μου ούτε ένας Έλληνας επιστήμονας δεν περισσεύει για να ασχοληθεί επαγγελματικά με αντικείμενα έξω από την ειδικότητα των σπουδών του.
Εάν περισσεύει τότε μιλάμε για την κατάντια που όλοι έχουμε διαπιστώσει.
Την ανικανότητα της ελληνικής Πολιτείας, σε όλη την ιστορία της, να σχεδιάσει ένα σωστό εκπαιδευτικό σύστημα που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες και της παιδείας στην χώρα και της οικονομίας.
Της σχεδιασμένης όμως οικονομίας. Με τομείς που μπορούν να αναπτυχθούν και θέσεις που θα εξασφαλισθούν ανάλογα με τα ποσοστά επιτυχίας των σχεδίων.
Αν δεν μας άρεσε να αντιγράψουμε τους Αμερικανούς και τους Γερμανούς γιατί είναι... φονιάδες των λαών και όχι "συντρόφια" όπως εμείς ας τα φτιάχναμε όπως οι Σκανδιναβοί.
Ας αντιγράφουμε τους σοβιετικούς σε τελευταία ανάλυση.
Πολύ καλύτερα τα είχαν σχεδιάσει οι σοβιετικοί στις χώρες τους.
Εμείς εδώ όμως κάναμε την παιδεία αντικείμενο πολιτικής και κομματικής συναλλαγής.
Αλίμονο αν ένα τέτοιο θέμα χρειάζεται και συζήτηση.
Αλίμονο αν οι βλαχοδήμαρχοι και οι ανεπάγγελτοι βουλευτές και υπουργοί ορίζουν την τύχη ενός επιστήμονα που η χώρα του τον κατάντησε να πέσει στα πόδια του για να ζητήσει ένα φτηνό μεροκάματο.
Η εξαίρεση των σχολικών φυλάκων και των δημοτικών αστυνομικών με διδακτορικά έπρεπε να έχει γίνει νύχτα για να μην περάσουμε στην ημέρα της ντροπής...
Και όμως, όπως μαθαίνω, η πρόταση για την εξαίρεση των επιστημόνων και καθηγητών σχολικών φυλάκων και δημοτικών αστυνομικών έχει διατυπωθεί μεν αλλά δεν έχει γίνει ακόμη αποδεκτή από τα παραπάνω κλιμάκια...
Κατά την γνώμη μου ούτε ένας Έλληνας επιστήμονας δεν περισσεύει για να ασχοληθεί επαγγελματικά με αντικείμενα έξω από την ειδικότητα των σπουδών του.
Εάν περισσεύει τότε μιλάμε για την κατάντια που όλοι έχουμε διαπιστώσει.
Την ανικανότητα της ελληνικής Πολιτείας, σε όλη την ιστορία της, να σχεδιάσει ένα σωστό εκπαιδευτικό σύστημα που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες και της παιδείας στην χώρα και της οικονομίας.
Της σχεδιασμένης όμως οικονομίας. Με τομείς που μπορούν να αναπτυχθούν και θέσεις που θα εξασφαλισθούν ανάλογα με τα ποσοστά επιτυχίας των σχεδίων.
Αν δεν μας άρεσε να αντιγράψουμε τους Αμερικανούς και τους Γερμανούς γιατί είναι... φονιάδες των λαών και όχι "συντρόφια" όπως εμείς ας τα φτιάχναμε όπως οι Σκανδιναβοί.
Ας αντιγράφουμε τους σοβιετικούς σε τελευταία ανάλυση.
Πολύ καλύτερα τα είχαν σχεδιάσει οι σοβιετικοί στις χώρες τους.
Εμείς εδώ όμως κάναμε την παιδεία αντικείμενο πολιτικής και κομματικής συναλλαγής.
Κάναμε την οικονομία ξέφραγο αμπέλι για κρατικοδίαιτους
και στείλαμε τους νέους επιστήμονες της χώρας, που τους πλήρωσε ο Έλληνας φορολογούμενος,
έτοιμους να τους αξιοποιήσουν οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί.
Και στη χώρα τους, στην Ελλάδα, τους καταντήσαμε να σφυρίζουν στα αυτοκίνητα έχοντας το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό σε κάντρο στην κουζίνα για να το σκουπίζουμε και να το καθαρίζουμε.
Την ίδια δε στιγμή σφαζόμαστε για να συμφωνήσουμε πόσοι είναι οι απατεώνες κρατικοί υπάλληλοι με πτυχία στις λαμογιές... μπας και γλυτώσουμε μερικούς από την απόλυση...
Και στη χώρα τους, στην Ελλάδα, τους καταντήσαμε να σφυρίζουν στα αυτοκίνητα έχοντας το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό σε κάντρο στην κουζίνα για να το σκουπίζουμε και να το καθαρίζουμε.
Την ίδια δε στιγμή σφαζόμαστε για να συμφωνήσουμε πόσοι είναι οι απατεώνες κρατικοί υπάλληλοι με πτυχία στις λαμογιές... μπας και γλυτώσουμε μερικούς από την απόλυση...
Δοξάστε μας... που λέει και ο αμίμητος Χάρρυ Κλύνν.
Γιώργος Κράλογλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου