(Λήμμα από το Λεξικό των κατά συνθήκην
συνθηκών, 2115)
Ως ανακωχή της Τυρινής, αναφέρεται
πράξη μεταξύ Eurogroup και Ελλάδας, ένα κείμενο συναντίληψης που παρουσιάστηκε
τις τελευταίες βραδυνές ώρες της Παρασκευής, 21ης Φεβρουαρίου 2015.
Στην εποχή της, επικράτησε ο όρος μακριά
γαιδούρα από ένα ξεχασμένο παιδικό παιχνίδι σαρκικής τελετουργίας
μεταξύ αρρένων που είχε εκφυλισθεί σε τελετουργικη απομίμηση επαλλήλων
βινήσεων, καθώς η Ανακωχή έγινε σε στάδια και της έλειπαν βασικοί όροι…
Ο όρος ατόνησε αργότερα, ότε η Φέμμεν Αμαζών
Καρμελίτα Μπουντρέλη-Ουσταμπασίδου,στο ιστορικό άρθρο Μία ,αλλά λέαινα
του Θερμόδοντος (2018) απέδειξεν πειστικώς ότι εις το κογκλάβιον
συμμετείχε και Χριστίνα Λαγκάρντ τις, άρα δεν ήτο αμιγώς αρρενόφρων η
μάζωξη.
Στο κείμενο υπήρχε η υποχρέωση της Ελλάδας να
παρουσιάσει πίνακα μη επαχθών οικονομικώς διατάξεων που θα έφερναν πράξεις
νομοθετικές εναντίον της λιτότητας έως την προσεχή Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου.
Θα ακολουθούσε έγκριση των πράξεων αυτών και έως
τέλος Φεβρουαρίου, έγκριση της Ανακωχής από τα κοινοβούλια της τότε Ευρωζώνης,
αρχομένη από το Μαρντή-γκρά της μεθεπομένης.
Ωστόσο, με σαφήνεια ανεγράφετο το τετράμηνο ως
περίοδος τήρησης της Ανακωχής.
Πρώτος ο εθνολάτρης και μεσαιωνολάγνος Καβάσιλας
ο Παράφρων, σε αντρέσσα προς το Έθνος του 2019, συσχέτισε την
Ανακωχή με την πραξικοπηματική Ανάρρηση στον θρόνο των Ρωμαίων Αλεξίου του Κομνηνού,
πατρός της Άννας της Κομνηνής (Γκάτσος, Τσάμικος) με την ιστορική
διαχρονία, ερειδόμενος στο λαϊκόν άσμα του 11ου αιώνος Το
Σαββατον της Τυρινής, καλώς Αλέξη, εννόησάς το, και την Δευτέρα το πρωί, ύπα
καλώς γεράκιν μου.
Τύχαινε και Αλέξης ήτο ο τότε πρωθυπουργός.΄Οχι
Κομνηνός, αλλά Τσίπρας.
Η ονομασία Ανακωχή της Τυρινής,
επικράτησε ότε ο εκ νέων Ορθοδόξων Ακεψιμάς ο Χαμχούγιας, (2024) είδε τον
βύθιον συσχετισμόν της Ανακωχής με κινητά ημερολογιακά στοιχεία μεταξύ Νομικού
Φάσκα και ορθοδόξου Πασχαλίου χρονικού.
Συγκεκριμένα, η Δευτέρα καθ 'ην θα κατετιθετο η
ουσιώδης προσθήκη έτυχεν Καθαρή Δευτέρα, my Ash Monday, ενώ το τετράμηνον
συνέκειτο εκ της Σαρακοστής, του Μεγαλοβδόμαδου, της Διακαινησίμου και της
Πεντηκοστής.
Σημειωθήτω πως υπήρξε άτονος αντίδρασις εις τα
επιχειρήματα του Χαμχούγια από ντιρεκτιβικην πράξιν της Κομησηώνος του
2035 διότι εις τον όρον Τυρινή δεν ανιχνεύεται προέλευσις ΠΟΠ, και
ενεφώλευεν κίνδυνος συγχύσεως με άλλας τυροκομικάς περιοχάς (Γκούντα, Κασκαβάλ,
καλαθάκι Λήμνου, Στίλτον κοκ)
Πάνος Θεοδωρίδης
Βιβλιογραφία:
Βαρουφάκης, Ιάνης Όταν σβήστηκε (και) το
γάμμα, Απομνημονεύματα, τόμος ΙΣΤ, Μπρισμπαίην, 2038.
Θεοδωράκης, Σταύρος Ο γιαουρτοπόταμος 63η
έκδοση, Αθήνα 2027.
Λαφαζάνης, Πάνος Η Αλήθεια για την κοπτάτσια
της Σαρακοστής Νέα Ιζβέστια 54 (ανάτυπο, 2034)
Ντάισελμπλουμ, Γερούν Το τρυφερό πόδι.
Αποφθέγματα από το τρελάδικο. Μετάφραση: βαρώνος Ιερώνυμος Χαδίρης ο εκ
Ρέσνης, Πανεπιστημιακές εκδόσεις Γοστιβάρης, 2044.
Σαμαράς, Αντώνης Ήταν άραγε
αυτοαντιπολίτευση; Πολιτικά σημειώματα 14, σ.987κε (2030)
Το κακιασμένο ΠΑΣΟΚ, Συλλογική έκδοση, ΑΣΚΙ
2074.
Χαμχούγιας, Ακεψιμάς Ο ραντίζων με απόλλυται
,σχόλια στον Εφραίμ τον Σύρο, κριτικό υπόμνημα και σχόλια Γεώργιος
Χοιροβοσκός, εκδόσεις της Φάτνης, 2024.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου