19.2.15

Όσοι κρατικοδίαιτοι προσέλθετε...



Έτοιμα και τα κρατικά γκαράζ (πέστα και ΚΤΕΟ) όπως και οι ορδές κρατικών γκαραζοϋπαλλήλων που θα διορίζουν οι Κομισάριοι από τις Περιφέρειες.
Ξεχάστε τις τιμές 30-35 ευρώ των ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Οι τιμές θα είναι κρατικές και άρα διπλάσιες.



Ξεχάστε και ότι ακούσατε για αγορές άχρηστων κρατικών ΚΤΕΟ από ξένους ομίλους.
Όποιος επιθυμεί τον επάρατο καπιταλισμό με τον ελεύθερο ανταγωνισμό να πάει στην Ευρώπη. Εδώ είναι Βαλκανική Σοβιετία…



Δεν είχα καμία πρόθεση να ασχοληθώ ξανά με τα κρατικά γκαράζ της κ. Δούρου και γενικά με τα ΚΤΕΟ για αυτονόητους λόγους.
Όταν οι Λενινιστές της κυβέρνησης θεωρούν άχρηστη για την ελληνική Σοβιετία την επένδυση Cosco, τις Σκουριές, την ιδιωτικοποίηση ΔΕΣΜΗΕ και ΔΕΣΦΑ, ενώ το σκέφτονται ακόμη και για τον TAP των Αζέρων... τα κρατικά ΚΤΕΟ είναι που μας μάραναν;
Αλλά πώς να σε αφήσει ήσυχο η πραγματικότητα με τις αντιφάσεις της.
Στις Βρυξέλλες ο πρωθυπουργός κ. Α. Τσίπρας ωρύεται για τον εκσυγχρονισμό του κράτους και την πάταξη της διαφθοράς ως θεμέλιο των προτάσεών του για μια νέα συμφωνία με τους δανειστές.
Στην Αθήνα, την ίδια στιγμή (από 18 Φεβρουαρίου 2015) καθιερώνεται κρατικό τιμολόγιο στα ΚΤΕΟ από το οποίο θα «σιτίζονται» και οι ιδιώτες ενώ η προπαγάνδα ρίχνει... άλλο ένα κάστρο του καπιταλισμού σε βάρος βεβαίως των πολιτών και της οικονομίας.
Και ενώ τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ οδηγούνται (θεωρητικά) σε κέρδη αφού αντί των 30-35 ευρώ του σημερινού ανταγωνισμού θα εισπράττουν το κρατικό τιμολόγιο των κάπου 80 ευρώ, επανέρχεται το φακελάκι και το λάδωμα στα κρατικά γκαράζ που βεβαίως και θα αποβεί τελικά σε βάρος των ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Παρ΄ όλα αυτά οι κ.κ. Τσίπρας και Βαρουφάκης επέμεναν και χθες στο Eurogroup ότι θα εκσυγχρονιστεί το κράτος, θα παταχθεί η διαφθορά, θα χρησιμοποιηθούν οι ιδιώτες και οι δανειστές θα δουν σε ένα εξάμηνο μια Ελλάδα που δεν την φαντάζονται...
Τι να αναλύσεις λοιπόν για τα ΚΤΕΟ σε μια οικονομία με κρατικό έλεγχο πάνω από το 70% όπου τα κρατικά μονοπώλια επιβάλλουν κλείσιμο της ιδιωτικής βαριάς βιομηχανίας όπως η χαλυβουργία, η μεταλλουργία, η χημική βιομηχανία, η βιομηχανία οικοδομικών υλικών επειδή δεν αντέχουν να πληρώνουν το κατά 30% ακριβότερο τιμολόγιο ρεύματος και καυσίμων. Και ας απασχολούν εκατοντάδες χιλιάδες εργάτες και υπαλλήλους.
Σε μια οικονομία όπου ενώ ο κρατισμός επιβάλλει να φορτωθεί ο λαός τις ζημιές της κρατικής βιομηχανίας ζάχαρης για να πετύχουμε έτσι μεγαλύτερο κράτος, η κυβέρνηση μιλάει για ανασυγκρότηση και αναπτυξιακή πορεία με κρατικές πρωτοβουλίες...
Ωστόσο για να αντιληφθούμε πόσο χαχόλους θεωρούν τους Έλληνες ιθαγενείς (όλοι τους) δείτε βήμα-βήμα πως επεκτείνεται η ελληνική Σοβιετία και πως οι ιδιώτες που παραμένουν στον τόπο υποχρεώνονται ή να γίνουν κρατικοδίαιτοι με αναγκαστικό συνεταίρο το σοβιετικό ελληνικό κράτος, σε βάρος βεβαίως των πολιτών ή να βάλουν λουκέτο.
Ένα μήνα πριν από τις εκλογές η σοσιαλιστική κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου διέταξε τον κομισάριο Υποδομών (γνωστός και ως υφυπουργός Υποδομών για τα μάτια της Ευρωπαϊκής Ένωσης...) να αποφασίσει την ενοποίηση των τιμών των ιδιωτικών ΚΤΕΟ με τις τιμές των κρατικών ΚΤΕΟ.
Και ας έλεγαν άλλοι σύντροφοι της κυβέρνησης Σαμαρά ότι θα κλείσουν τα κρατικά ΚΤΕΟ και θα τα πουλήσουν.
Και ας τους πίστευαν κάποιοι Γερμανοί και κάποιοι Γάλλοι και συζητούσαν την ομαδική εξαγορά τους νομίζοντας ότι έχουν να κάνουν με αξιόπιστη ευρωπαϊκή και όχι τριτοκοσμική σοσιαλιστική κυβέρνηση.
Πρόκειται βεβαίως για απλή υπουργική απόφαση των προηγούμενων σοσιαλιστών που αν ήθελε μπορούσε να ανακαλέσει η σημερινή κυβέρνηση ώστε να αποφευχθεί η τιμολογιακή σύγχυση στην αγορά.
Γιατί όμως να την ανακαλέσει αφού έρχεται γάντι στο δικό της κρατισμό και θεμελιώνει τις πρωτοβουλίες της για τα κρατικά γκαράζ;
Μια και δυο λοιπόν, πέντε ημέρες πριν τις εκλογές η συντρόφισσα περιφερειάρχης Αττικής κ. Δούρου δεν αφήνει να πάει στην εξέδρα η μπαλιά... του κομισάριου της προηγούμενης κυβέρνησης.
Σπεύδει να εξαγγείλει την επιστροφή των κρατικών γκαράζ με τη μορφή ΚΤΕΟ αρχίζοντας από τον Χολαργό. Και όλα αυτά όταν στην Ελλάδα τα κρατικά ΚΤΕΟ που είχαν απομείνει ήταν καμιά δεκαριά σε επαρχιακά κέντρα.
Τι θα πουν οι σημερινοί σύντροφοι υπουργοί στους τυχόν διαμαρτυρόμενους ότι το αποτέλεσμα και σε επίπεδο τεχνικού ελέγχου των οχημάτων και σε οικονομικό επίπεδο είναι σε βάρος τους; Ότι η Πολιτεία έχει συνέχεια... Και η κυβέρνηση οφείλει να εφαρμόσει τις αποφάσεις της προηγούμενης.
Έτσι θα απαντήσουν στους υπερήφανους ιθαγενείς της χώρας τους. 

Γιώργος Κράλογλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου