Σάββατο απόγευμα, Πλατεία Αριστοτέλους.
Όχι ένα αλλά τρία ΙΧ μπέρδεψαν την ιστορική
Πλατεία με δημόσιο πάρκινγκ.
Η πόλη σε πλήρες χάος.
Η Μητροπόλεως με δεύτερη σειρά παρακαρισμένα
μονίμως (και όταν λέμε μονίμως εννοούμε μονίμως).
Καταντήσαμε να κάνουμε την απόσταση Βενιζέλου
Παύλου Μέλα σε 15 και 20 λεπτά (μιλάμε για μια απόσταση 800 μέτρων είναι δεν
είναι).
Οι τροχαίοι έχουν γίνει είδος προς εξαφάνιση.
Συναντάς κανέναν και πραγματικά εκπλήσσεσαι...
Βλέποντας την εικόνα της Πλατείας με τα
παρκαρισμένα αισθάνθηκα πως και το τελευταίο κάστρο αλώθηκε από τις ορδές των
βαρβάρων ή όπως θα έλεγαν και οι street panthers των γαϊδάρων, αλλά τι μας
φταίνε τα συμπαθέστατα τετράποδα;
Χτες βράδυ επέστρεφα με τα πόδια από
Μητροπόλεως, ώρα 1 τη νύχτα.
Ένα αυτοκίνητο προχωρούσε πάνω στο πεζοδρόμιο
μπροστά μου. "Τι κάνετε;", λέω.
"Με έκλεισαν οι διπλοπαρκαρισμένοι και
ανέβηκα στο πεζοδρόμιο και προσπαθώ να βρω άνοιγμα να βγω στο δρόμο", μου
απάντησε.
Επαναλαμβάνω... στο πεζοδρόμιο της Μητροπόλεως.
Από πίσω εγώ προσπαθούσα να βρω άνοιγμα να
προχωρήσω από οπουδήποτε. Σύρθηκα κολλητά στον τοίχο για να περάσω.
Επαναλαμβάνω... στο πεζοδρόμιο της Μητροπόλεως.
Πριν μερικούς μήνες ο διευθυντής της Τροχαίας,
κ. Θόδωρος Τυριακίδης, έλεγε στον Γιώργο Τούλα: ..."από τα 32 χρόνια
υπηρεσίας, τα 23 τα έχω στην τροχαία μέσα στην πόλη της Θεσσαλονίκης τέτοιο
φαινόμενο πρώτη φορά έχω συναντήσει. Δεν αποποιούμαι τις ευθύνες σαν διευθυντής
τροχαίας, ούτε θέλω να ρίξω το βάρος, ότι δεν έχουμε δύναμη και δεν μπορούμε,
δεν είναι λόγοι αυτοί.
Κι εκατό τροχονόμους να βάλουμε μέσα στο κέντρο,
το πρόβλημα αυτό δεν θα λυθεί. Να σας δώσω δηλαδή στατιστικά στοιχεία, πέρυσι που
ήταν και η δημοτική αστυνομία, μέχρι σήμερα που μιλάμε στους 5 μήνες, είχανε
βεβαιωθεί 5.488 παραβάσεις σταθμεύσεων, αυτή τη στιγμή το 2013.
Το 2014 έχουμε 14.286, τριπλασιάστηκαν.
Είδατε εσείς καμία βελτίωση; Στους 5 μήνες είναι
σχεδόν 100 παραβάσεις την ημέρα".
"...σε καθημερινή βάση δεν υπάρχει
τροχονόμος. Αυτή τη στιγμή η δύναμη που έχει μέσα στο κέντρο η τροχαία, είναι
ίσα ίσα για να βγαίνουνε οι καθημερινές υποχρεώσεις που προβλέπεται να έχει σαν
τροχαία.
Μας λείπουν 150 άτομα από την οργανική δύναμη,
από τους οποίους οι 120 είναι μέσα από το κέντρο, από το Α και το Β. Υπήρχε
παλιά Τμήμα Ρύθμισης, το οποίο δυστυχώς μετά το 2009 που έφυγαν όλοι οι
συνάδελφοι, φοβούμενοι μήπως χάσουνε την σύνταξη και το εφάπαξ, δεν
αναπληρώθηκαν, με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή σαν υπηρεσία να
υπολειτουργούμε." συνέχιζε.
"Λείπουνε 120 άτομα από το κέντρο της
Θεσσαλονίκης, που δεν θέλω 120. Εάν μου δώσουν 50 άτομα θα δείτε σε μία
εβδομάδα τι διαφορετική εικόνα θα υπάρχει μέσα στο κέντρο.
Αλλά δεν μπορώ να κάνω και θαύματα, θα πρέπει
και οι οδηγοί να συμμορφώνονται με τον κώδικα, να αλλάξουν νοοτροπία, γιατί
αυτή τη στιγμή, όπως διαπιστώνετε κι εσείς, όπου θέλει παρκάρει ο καθένας, όπου
τον βολεύει, δεν τον ενδιαφέρει αν είναι λεωφορειογραμμή, αν είναι ράμπα
αναπήρων, θέλει να περάσει ένα αναπηρικό καροτσάκι και δεν μπορεί, δεν τον
ενδιαφέρει αν είναι πάνω στη διάβαση πεζών, παρκάρουν τα αυτοκίνητα πάνω στα
πεζοδρόμια".
Συμπέρασμα: Η Τροχαία θέλοντας και
μη έχει πετάξει εδώ και καιρό την μπάλα στο γήπεδο των πολιτών. Που δυστυχώς
αποδεικνύονται χούλιγκαν.
Έχει πάνω από 2 χρόνια που εγώ προσωπικά έχω
χάσει κάθε ελπίδα.
Εσείς;
Κύα Τζήμου
Σημ. Ο.- Κατά τα άλλα, στο δρόμο που οδηγεί από τα φανάρια προς το αεροδρόμιο
Θεσσαλονίκης, το όριο ταχύτητας για καμιά 200 μέτρα περίπου είναι 60
χλμ/ω!!!!!! Δηλαδή με 1η άντε και 2η το πολύ ταχύτητα στο
κιβώτιο.
Οπότε, κάθε τόσο
στήνονται μπλόκα και… να τα πρόστιμα των
400 ευρώ, και η επί τόπου κατάσχεση του διπλώματος του παράνομου καμικάζι!
Διότι ας είμαστε
σοβαροί. Ποιος μπορεί να πηγαίνει με 60 χλμ/ω σε άδειο δρόμο δυο λωρίδων;
Κατά τα άλλα το
παρκάρισμα «επιτρέπεται» ακόμη και πάνω στο πλακόστρωτο του Λευκού Πύργου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου