Γελάω με όσους νιώθουν την ανάγκη να δηλώσουν
στο ΦΒ πως ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΡΒΑΙΒΟΡ. Παιδιά χαλαρώστε! Είσαστε όλοι μέρα μέσα στο
ΦΒ, ασχολείστε με τα λερωμένα βρακιά των χειρότερων παραπολιτικών ειδήσεων,
ανεβάζετε ή κοινοποιείτε σαχλαμαρίτσες, μας πρήζετε στην ξινίλα και τις
συμβουλές βγάζοντας τον μικρό σας φασιστάκο βόλτα, ορισμένοι τρέφεστε μανιωδώς
από τα συνωμοσιολογικά σαϊτ και τα σάιτ που σε σώζουν από τον καρκίνο αν φας
κάθε μέρα τζίνγκο με αλόη και πατσαβούρες...ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩΣ Η ΔΗΛΩΣΗ "ΔΕΝ
ΒΛΕΠΩ ΣΑΡΒΑΙΒΟΡ" ΘΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ;
Αυτοί που πραγματικά δεν βλέπουν σαρβάϊβορ δεν
έχουν ανάγκη να το δηλώσουν. Αυτοί που έχουν την ανάγκη να το δηλώνουν...ας το
δούνε καλύτερα...
Πάμε λοιπόν γερά! Το Σαρβάϊβορ:.
1) Πέρα από τα προφανή...ωραία ιδρωμένα κορμιά, κώλοι σε δράση, δικαίωμα στην σαχλαμάρα κλπ, είναι ένα πετυχημένο κόνσεπτ που λάνσαρε για πρώτη φορά ο ίδιος ο θεός. Δεν είναι τυχαίο που οι παίκτες τοποθετούνται σε διάφορους "Παράδεισους". Βάζεις ανθρώπους στους παράδεισους...και τους παρακολουθείς να εκπίπτουν. Παλιό αλλά πετυχημένο. Που άλλου ο θεατής μπορεί να κρίνει, να ηθικολογεί και να διώχνει όποιον θέλει απ τον παράδεισο της διασημότητας ή να μοιράζει και να απαγορεύει "μήλα";
2) Οι άνθρωποι από την στιγμή που ξέρουν πως τους τραβάει η κάμερα γίνονται ηθοποιοί. Ένα πράγμα είναι ανατριχιαστικά καλύτερο από το να είσαι ηθοποιός, να είσαι εκ του ασφαλούς κριτικός. Αυτό κάνουμε εμείς οι τηλεθεατές. Όμως Σιχαμερά καλύτερα είναι να είσαι ΚΑΙ ηθοποιός ΚΑΙ κριτικός ταυτόχρονα ΚΑΙ να πληρώνεσαι. Αυτό κάνουν οι παίκτες.
3) Το Σαρβάϊβορ για τους πιο προχωρημένους βιτσιόζους θεατές είναι και ένα διασκεδαστικό παιχνίδι κυνηγητού. Κυνηγάς και ξετρυπώνεις κλισέ και τα σκοτώνεις. Κλισέ εμετικής ανθρώπινης συμπεριφοράς και κλισέ εμετικών επαγγελματικών τρικ της παραγωγής, μουσικουλες, κοντινά, ψεύδοαγωνίες. Είναι επίσης συγκινητικό να ανακαλύπτεις τις ελάχιστες αληθινές στιγμές που ξεφεύγουν ως ντροπαλές κλανίτσες από τους παίχτες. Πραγματικό μάθημα υποκριτικής.
4) Το Σαρβάϊβορ είναι ένα ωραιότατο δείγμα για μελέτη του εκλογικού σώματος. Ο τρόπος που αντιδρούν οι παίχτες, αλλά και το κοινό, το ιδεολογικό τους υπόβαθρο, το λέγειν τους, τα πολιτικώς ορθά που υπερασπίζονται, οι δοξασίες τους, όλα, είμαστε "εμείς", υπό πίεση και εν βρασμώ..
5) Το Σαρβάϊβορ είναι αστείο! Αν έχεις χιούμορ και μόνο που ακούς τις ιδιότητες που η παραγωγή κόλλησε στους παίκτες, γελάς. Αν σκεφτείς δε και τι ιδιότητες κολλάμε αυθαίρετα και εμείς οι υπόλοιποι στις ζωές μας, γελάς ακόμα περισσότερο. Αν δε σκεφτείς ότι με αυτές τις ιδιότητες σχολιάζουμε στο ΦΒ το σαρβάϊβορ...ξεκαρδίζεσαι.
6) Εντέλει το βλεπουμε γιατί γκώσαμε από το δικό μας το σαρβάϊβορ. Επτά χρόνια τον κλαίμε τον μακαρίτη. Τα τελευταία δυο μάλιστα το έχουμε ρίξει και στον κλαυσίγελο. Το έσχατο σημείο μιας κηδείας. Πόση επανάσταση να αντέξει κανείς; Πόση σωτηρία; Στον Άγιο Δομήνικο λοιπόν αδερφές μου, στον Άγιο Δομήνικο!
1) Πέρα από τα προφανή...ωραία ιδρωμένα κορμιά, κώλοι σε δράση, δικαίωμα στην σαχλαμάρα κλπ, είναι ένα πετυχημένο κόνσεπτ που λάνσαρε για πρώτη φορά ο ίδιος ο θεός. Δεν είναι τυχαίο που οι παίκτες τοποθετούνται σε διάφορους "Παράδεισους". Βάζεις ανθρώπους στους παράδεισους...και τους παρακολουθείς να εκπίπτουν. Παλιό αλλά πετυχημένο. Που άλλου ο θεατής μπορεί να κρίνει, να ηθικολογεί και να διώχνει όποιον θέλει απ τον παράδεισο της διασημότητας ή να μοιράζει και να απαγορεύει "μήλα";
2) Οι άνθρωποι από την στιγμή που ξέρουν πως τους τραβάει η κάμερα γίνονται ηθοποιοί. Ένα πράγμα είναι ανατριχιαστικά καλύτερο από το να είσαι ηθοποιός, να είσαι εκ του ασφαλούς κριτικός. Αυτό κάνουμε εμείς οι τηλεθεατές. Όμως Σιχαμερά καλύτερα είναι να είσαι ΚΑΙ ηθοποιός ΚΑΙ κριτικός ταυτόχρονα ΚΑΙ να πληρώνεσαι. Αυτό κάνουν οι παίκτες.
3) Το Σαρβάϊβορ για τους πιο προχωρημένους βιτσιόζους θεατές είναι και ένα διασκεδαστικό παιχνίδι κυνηγητού. Κυνηγάς και ξετρυπώνεις κλισέ και τα σκοτώνεις. Κλισέ εμετικής ανθρώπινης συμπεριφοράς και κλισέ εμετικών επαγγελματικών τρικ της παραγωγής, μουσικουλες, κοντινά, ψεύδοαγωνίες. Είναι επίσης συγκινητικό να ανακαλύπτεις τις ελάχιστες αληθινές στιγμές που ξεφεύγουν ως ντροπαλές κλανίτσες από τους παίχτες. Πραγματικό μάθημα υποκριτικής.
4) Το Σαρβάϊβορ είναι ένα ωραιότατο δείγμα για μελέτη του εκλογικού σώματος. Ο τρόπος που αντιδρούν οι παίχτες, αλλά και το κοινό, το ιδεολογικό τους υπόβαθρο, το λέγειν τους, τα πολιτικώς ορθά που υπερασπίζονται, οι δοξασίες τους, όλα, είμαστε "εμείς", υπό πίεση και εν βρασμώ..
5) Το Σαρβάϊβορ είναι αστείο! Αν έχεις χιούμορ και μόνο που ακούς τις ιδιότητες που η παραγωγή κόλλησε στους παίκτες, γελάς. Αν σκεφτείς δε και τι ιδιότητες κολλάμε αυθαίρετα και εμείς οι υπόλοιποι στις ζωές μας, γελάς ακόμα περισσότερο. Αν δε σκεφτείς ότι με αυτές τις ιδιότητες σχολιάζουμε στο ΦΒ το σαρβάϊβορ...ξεκαρδίζεσαι.
6) Εντέλει το βλεπουμε γιατί γκώσαμε από το δικό μας το σαρβάϊβορ. Επτά χρόνια τον κλαίμε τον μακαρίτη. Τα τελευταία δυο μάλιστα το έχουμε ρίξει και στον κλαυσίγελο. Το έσχατο σημείο μιας κηδείας. Πόση επανάσταση να αντέξει κανείς; Πόση σωτηρία; Στον Άγιο Δομήνικο λοιπόν αδερφές μου, στον Άγιο Δομήνικο!
George
Liantos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου