Eίναι από εκείνες τις ειδήσεις που μόλις τις διαβάζεις
καταλαβαίνεις γιατί χρεοκόπησε η Ελλάδα, το πολιτικό σύστημα και ο
συνδικαλισμός.
Στον γνωστό ως τόπο εξορίας Αι Στράτη είχαν… εξοριστεί 29
καθηγητές οι οποίοι εργάζονταν στο γυμνάσιο του νησιού.
Μόνο που οι μαθητές του γυμνασίου ήταν μόλις… 8.
Κι όπως αποκαλύπτεται, από τους 29 καθηγητές, οι 17 ήταν
γυμναστές ενώ από το σύνολο των διορισθέντων οι 11 πήγαν στο νησί για να
διδάξουν και οι άλλοι 18 αποσπάστηκαν.
Αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα από τα όσα συμβαίνουν τα
τελευταία χρόνια με τους διορισμούς και τις αποσπάσεις στο χώρο της Παιδείας.
Σε άλλα σχολεία λείπουν καθηγητές και δάσκαλοι, κυρίως
ειδικοτήτων στα Ολοήμερα, και σε άλλα υπάρχει πληθώρα καθηγητών οι οποίοι
αμείβονται χωρίς να κάνουν τίποτε.
Διότι για φανταστεί στον Αγιο Ευστράτιο όπου 11 καθηγητές
είχαν συνολικά 8 μαθητές, αλλά και το γεγονός ότι άλλοι 18 είχαν οργανική θέση
στο νησί αλλά είχαν πάρει απόσπαση;
Ποιος ήταν αυτός που έβαλε την υπογραφή του για να έχει
το νησί 29 καθηγητές;
Δεν γνωρίζει ότι ελάχιστους κατοίκους και ακόμη
λιγότερους μαθητές;
Προφανής η απάντηση.
Το σύστημα διορισμών και αποσπάσεων που στήθηκε τόσα
χρόνια τώρα φέρει την υπογραφή πολιτικών και την έμμεση συνέργεια των
εκπαιδευτικών.
Ποιος δεν ξέρει άραγε τι γίνεται κάθε χρόνο με τις…
ανεπιθύμητες κυήσεις των γυναικών εκπαιδευτικών;
Κανονίζουν το πρόγραμμα της εγκυμοσύνης γύρω στο
Σεπτέμβριο, παίρνουν μια βεβαίωση από το γιατρό ότι πρέπει να είναι ξάπλα και
φεύγουν από το σχολείο που διορίστηκαν.
Και στη θέση τους ασφαλώς προσλαμβάνονται αναπληρωτές.
Ποιος δεν ξέρει για τις αποσπάσεις που καταφέρνουν όσοι
έχουν «δόντι»;
Παίρνουν μια μετάθεση σε κάποιο ακριτικό νησί για
παράδειγμα και την άλλη βρίσκονται δίπλα στο σπίτι τους, αν είναι δυνατόν και
μεσοτοιχία με το σχολείο.
Πόσοι άραγε αγνοούν τους δηλωμένους «τρελούς»
εκπαιδευτικούς που λόγω ψυχολογικών προβλημάτων περιμένουν απλά το μισθό στο
σπίτι διότι κανείς δεν τολμά να τους πιάσει από το αυτί.
Ποιος να βάλει την υπογραφή του για επιστροφή στην
εργασία ενός «τρελού»;
Αλλά και πόσοι αγνοούν για τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς
που δεν έχουν γραφείο να κάτσουν στο υπουργείο Παιδείας και άλλες περιφερειακές
διευθύνσεις και δεν έχουν πατήσει ποτέ το πόδι τους σε αίθουσα;
Μήπως δεν ξέρει κανείς για τους λεγόμενους «αεροπόρους» καθηγητές
πανεπιστημίου;
Δηλαδή καλά αμειβόμενους για να προσφέρουν τις υπηρεσίες
τους σε κάποιος περιφερειακό πανεπιστήμιο αλλά που πατάνε μόνο στις εξετάσεις
και το μάθημα το κάνουν βοηθοί;
Όλοι αυτοί είναι δημιουργήματα του υπάρχοντος πελατειακού
πολιτικού συστήματος με την αγαστή συνεργασία των συνδικαλιστικών οργανώσεων
των εκπαιδευτικών.
Και καλά, όταν υπήρχαν λεφτά να ανεχθούμε περιπτώσεις σαν
τον Αι Στράτη.
Όμως, τώρα που διαλύεται η χώρα γιατί να μην ανατραπούν
όλες αυτές οι νοοτροπίες; Και γιατί να ακούμε τον Συριζαίο πρόεδρο της ΟΛΜΕ κ.
Κοτσυφάκη (επαγγελματία συνδικαλιστή) να λέει ότι πάνω από όλα είναι ο
εκπαιδευτικός αντί να λέει ότι πάνω από όλα είναι ο μαθητής;
Ερωτήματα που κάνει ο καθένας αλλά απαντήσεις δεν
παίρνει.
Μια σαρωτική μεταρρύθμιση στο Δημόσιο που έπρεπε να έχει
γίνει εδώ και δεκαετίες πάει να «στριμωχτεί» μέσα σε λίγους μήνες γιατί η
τρόικα το απαιτεί.
Κι αυτή η μεταρρύθμιση να δείτε που θα προκαλέσει έκρηξη
στα σχολεία και από Σεπτέμβριο πάμε σε διάλυση.
Αυτή είναι η Ελλάδα.
Μόνιμα στην… εξορία του Αι Στράτη.
Οι κυήσεις δεν ονομάζονται "ανεπιθύμητες", αλλά "επαπειλούμενες"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι κυήσεις δεν ονομάζονται "ανεπιθύμητες", αλλά "επαπειλούμενες"
ΑπάντησηΔιαγραφή