1ο Πρόβλημα:
Όταν η NASA άρχισε να στέλνει αστροναύτες στο διάστημα,
ανακάλυψαν πως οι στυλογράφοι δεν δούλευαν με βαρύτητα μηδέν,
αφού η μελάνη δεν κατέβαινε για να γράψει.
Μετά από 6 χρόνια και κόστος 12.000.000 δολάρια, έφτιαξαν
έναν στυλογράφο ο οποίος δούλευε: κάτω από μηδέν βαρύτητα, ανάποδα, μέσα στο
νερό, σε οποιαδήποτε επιφάνεια και με θερμοκρασίες που κυμαίνονταν από πολλούς
βαθμούς υπό του μηδενός μέχρι τους 300 βαθμούς Κελσίου.
Λύση: Και οι Ρώσοι; Τι έκαναν; …Χρησιμοποίησαν μολύβια!
2ο Πρόβλημα
Μια πολύ μεγάλη εταιρία καλλυντικών στην Ιαπωνία δέχθηκε
παράπονα από κάποιον πελάτη που αγόρασε ένα κουτί με σαπούνι που ήταν όμως
άδειο…
Αμέσως το πρόβλημα εντοπίστηκε στο αυτόματο σύστημα
μεταφοράς των κουτιών από το πακετάρισμα στο τμήμα αποστολής.
Για κάποιο λόγο, ένα άδειο κουτί μπορούσε να περάσει με το υπάρχον σύστημα.
Οι υψηλά ιστάμενοι ζήτησαν από τους μηχανικούς της εταιρίας την άμεση και πιο αποτελεσματική λύση.
Για κάποιο λόγο, ένα άδειο κουτί μπορούσε να περάσει με το υπάρχον σύστημα.
Οι υψηλά ιστάμενοι ζήτησαν από τους μηχανικούς της εταιρίας την άμεση και πιο αποτελεσματική λύση.
Λύση A :
Αμέσως έπεσαν με τα μούτρα στη δουλειά και έφτιαξαν μια
πανάκριβη ανιχνευτική μηχανή ακτίνων Χ με οθόνες υψηλής διαύγειας που τις
πρόσεχαν δύο άτομα και έβλεπαν μην τύχει και περάσει κανένα κουτί άδειο.
Λύση Β:
Όταν το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε μια μικρή
εταιρεία, η διεύθυνση δεν μπλέχτηκε με ακτίνες Χ, ρομπότ, ηλεκτρονικά κ.λπ.
Αγόρασε έναν ισχυρό ανεμιστήρα και τον τοποθέτησε έτσι
ώστε τα κουτιά να περνούν από μπροστά του. Όσα από αυτά ήταν άδεια, έβγαιναν
από τη γραμμή παραγωγής… πετώντας!
3ο Πρόβλημα:
Ένας ιδιοκτήτης αλυσίδας ξενοδοχείων πολυτελείας ταξίδεψε
στις Ινδίες, σε μια πόλη που την είχε επισκεφθεί δύο χρόνια πριν και, επίσης,
κατέλυσε στο ίδιο ξενοδοχείο, που ήταν κατώτερης κατηγορίας από τα δικά του. Η
υπάλληλος υποδοχής τον καλωσόρισε χαμογελαστή, λέγοντας: “Καλωσήρθατε και
πάλι,κύριε! Τιμή κι ευχαρίστησή μας να σας ξαναδούμε στο ξενοδοχείο μας!”
Τρομερά εντυπωσιασμένος από την υποδοχή αλλά και το ότι η υπάλληλος τον θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως αυτό θα ήταν πολύ καλός τρόπος προβολής για τα ξενοδοχεία του.
Μόλις επέστρεψε, έβαλε τους υπαλλήλους του να δουλεύουν για να
πραγματοποιήσουν την επιθυμία του
Τρομερά εντυπωσιασμένος από την υποδοχή αλλά και το ότι η υπάλληλος τον θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως αυτό θα ήταν πολύ καλός τρόπος προβολής για τα ξενοδοχεία του.
Μόλις επέστρεψε, έβαλε τους υπαλλήλους του να δουλεύουν για να
πραγματοποιήσουν την επιθυμία του
Λύση A :
Με ένα κόστος 2.500.000 δολαρίων κατέβασαν τα καλύτερα
προγράμματα αναγνώρισης φυσιογνωμίας, χρονολογίας, ειδικές κάμερες, τμήσεως
χρόνου σε μικροδευτερόλεπτα, υπολογισμού ικανότητας υπαλλήλων κ.λπ. κ.λπ
Λύση B:
Ο μεγαλοξενοδόχος ξαναταξίδεψε στο εν λόγω ξενοδοχείο και
πρόσφερε ένα πολύ σεβαστό ποσό στην υπάλληλο για να του πει τι τεχνολογία
χρησιμοποιούσαν. Η υπάλληλος αρνήθηκε ευγενικά τη δωροδοκία και του είπε: “Κοιτάξτε
κύριε, έχουμε κάνει μια συμφωνία με τους ταξιτζήδες να ερωτούν τους πελάτες που
μας φέρνουν αν έχουν ξανάρθει στο ξενοδοχείο μας και, σε καταφατική περίπτωση,
όταν ο ταξιτζής φέρνει εδώ τις βαλίτσες, μας κάνει ένα σινιάλο και κερδίζει ένα
δολάριο…”
*Ηθικό δίδαγμα προς Υπουργούς της Κυβέρνησης:
Μην περιπλέκεις τα πράγματα!… Φαντάσου τις απλούστερες λύσεις…
Μάθε να συγκεντρώνεσαι στις λύσεις… όχι στα προβλήματα!…
Μην περιπλέκεις τα πράγματα!… Φαντάσου τις απλούστερες λύσεις…
Μάθε να συγκεντρώνεσαι στις λύσεις… όχι στα προβλήματα!…
Δαναός ο ανασκαφεύς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου