23.2.13

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Τζούλια!


Γράφαμε τις προάλλες πως μέσα από την κρίση και την ύφεση, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες απασχόλησης στη πολύπαθη χώρα μας.
Κυρίως στον τομέα της πορνείας, αλλά και των ερωτικών ταινιών, κοινώς τσόντες.


Χιλιάδες είναι, λένε, οι νοικοκυρές που κάνουν μια «δεύτερη δουλειά», όπως και οι αιτήσεις συμπατριωτών μας που είναι έτοιμοι να τα δώσουν όλα ενώπιον της κάμερας, προκειμένου να βγάλουν λίγα χρήματα.
Και παράλληλα να διασκεδάσουν.
 


Έτσι, η ανεργία έριξε τις μάσκες και τα ταμπού πολλών, η «ηθική» πήγε περίπατο, και βγήκε επιτέλους στο προσκήνιο αυτό που λέγαμε ως έφηβοι καλαμπουρίζοντας: «Τι ωραία θα ήταν να μας πληρώνουν για να πηδάμε…».
Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η πιο πολυδιαφημισμένη πρόσφατη απόπειρα ανάπτυξης, μας έρχεται από την περιοχή της Λάρισας,  και τον Οίκο Ανοχής «Η Σούλα»!
Ένα από τα επαγγέλματα (λειτουργήματα κατ άλλους)  που μέχρι σήμερα κυριαρχούσαν στην Ελλάδα της καγκουριάς και του κιτς, η οποία είχε πήξει στα σελέμπριτι και στους μαϊντανούς, είναι κι αυτό του ηθοποιού.
Χιλιάδες συνέλληνες ένιωσαν το «κάλεσμα», ακολούθησαν την καρδιά τους, κυνήγησαν το όνειρο, και συνδύασαν την υποκριτική τέχνη με την διασημότητα, αφού στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις, και παράλληλα λατρεύεσαι για αυτό.
Για κάθε νέο της χρυσής εποχής, οι δρόμοι ήταν δυο: Πίστα σε κωλάδικο, ή υπηρέτης της υποκριτικής τέχνης σε φτηνιάρικα σήριαλ…
Για αυτό και επί δυο τουλάχιστον δεκαετίες είχαμε πήξει στις «παραγωγές», στα «σχήματα»,  στους θιάσους, στους σκυλάδες, στα τσιφτετελοπόπ, και στους εν γένει… διάσημους.
Και βέβαια καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή.
Ειδικά αν πέρα από το παντεσπάνι σου προσφέρει και αναγνωρισιμότητα.
Μπορεί και βουλευτιλίκι.
Οπότε πολλοί είδαν φως και μπήκαν.
Άλλωστε, ηθοποιός σημαίνει φως, και λοιπά κουραφέξαλα.
Βέβαια παράλληλα σημαίνει και «ποιώ ήθος», αλλά ποιος δίνει σημασία σε λεπτομέρειες;
Αρκεί να γίνουμε εξώφυλλο, να συζητάνε για εμάς οι «ειδικοί» στα πρωινάδικα και στα πάνελ, και να μας ζηλεύουν και να μας θαυμάζουν οι βαρεμένες νοικοκυρές που βρίσκονται σε κλιμακτήριο, και θεωρούν την Μενεγάκη… Υπατία.
Έτσι δεν είναι;
Ανάμεσα λοιπόν στα άπειρα φρούτα που μεσουράνησαν όλα αυτά τα  χρόνια είναι και η «ηθοποιός» Μαρία Σολομού που ήταν προχθές καλεσμένη στην εκπομπή «Βράδυ» του «γκουρού του τίποτα» Πέτρου Κωστόπουλου, όπου μεταξύ τυρού και αχλαδίου, έκανε επίδειξη των υποκριτικών της ικανοτήτων, και προσποιήθηκε  έναν ερωτικό οργασμό δημοσίως, ξεδιπλώνοντας το πλούσιο της ταλέντο.
Κανονική θεραπαινίδα της τέχνης δηλαδή.
Εκτός κι αν έκανε εμμέσως οντισιόν για τον Σειρηνάκη…. κλείνοντάς του πονηρά το μάτι.
Όπως διαβάζω και στο Βήμα, «λογικά η χθεσινοβραδινή της απόπειρα είχε στόχο να αποδείξει για μία ακόμη φορά πως εκτός από γυναίκα-βαρύμαγκας είναι και γυναίκα σεξουαλικά απελευθερωμένη σε βαθμό τέτοιο που τίποτα δεν τη σταματά.
Φαίνεται πως η ηθοποιός το βρήκε χιουμοριστικό και προχωρημένο το να γελοιοποιείσαι με αυτό τον τρόπο στην τηλεόραση».
Φαίνεται λοιπόν πως τα πράγματα στον καλλιτεχνικό χώρο σφίγγουν απαίσια.
Δεν αρκούν πλέον τα συχνά πάρτι γενεθλίων, οι αισθησιακές  φωτογραφίσεις και τα κοσμικά γκαλά στα σκυλάδικα, τα οποία αναπαράγονται στα trash περιοδικά, για να διατηρηθεί κάποιος στην επικαιρότητα.
Δεν αρκούν οι εκ βαθέων εξομολογήσεις στα διάφορα έντυπα, και οι καταθέσεις ψυχών στα πάνελ, για να μας θυμούνται οι αδηφάγοι φανς που συνεχώς θέλουν «αίμα».
Οι καιροί αγρίεψαν, και απαιτούν πιο δραστικά μέτρα.
Οι κώλοι έσφιξαν, και αν δεν δώσεις κοκό, δεν πληρώνεσαι…
Οπότε κάποιοι προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα.
Εξάλλου η γελοιοποίηση είναι υποκειμενική, και είναι ζήτημα βαθμίδων…
Για αυτό και οι άνεργοι ηθοποιοί μας ψάχνουν νέες μορφές έκφρασης.
Άλλοι δηλώνουν ευθαρσώς ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, πιστοί στην ιδεολογία τους, και άλλοι επιλέγουν εναλλακτικούς τρόπους για να βγάλουν το ψωμί τους, και να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις τους.
Σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς την σεμνοτυφία θα κοιτάμε;
Εμπρός λοιπόν στον δρόμο που χάραξε πρώτη η καινοτόμος  (και αντιρατσίστρια) Τζούλια (και ακολούθησε η Ντούβλη)..
Εδώ πεινάμε, το βρακί μας θα κοιτάμε να κρατήσουμε, ή τις αρχές μας;

Strange Attractor












11 σχόλια:

  1. Ειναι γνωστη ξεφτιλα η κυρια και απο παλαιοτερες δηλωσεις της περι μητροτητος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν θέμα απόψεων, απλά ο άλλος την "βόλεψε", την άφησε έγκυο, το έπαιζε μετά "μην τον είδατε τον Παναή" στο θέμα γάμου και για να μη γίνει τελείως ξεφτίλα άρχισε τις ελευθεριακές παρλαπίπες περί ανεξαρτησίας και δύο ωά εκ Τουρκίας προερχόμενα.

      Διαγραφή
  2. Προφανως καπως ετσι θαναι,αλλά δεν λεγονται αυτα απο μια μανα, ο,τι κι αν εχει προηγηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ετεροχρονισμενο το σχολιο μου αλλα τωρα διαβασα την αναρτηση,
    η εν λογω κυρια παιρνει εδω και πολλα χρονια συνταξη σαν ΑΓΑΜΗ ΘΥΓΑΤΕΡΑ,
    γιαυτο την επομενη φορα που θα διαβασετε τις αποψεις της για το γαμο, αλλα και για το επαγγελμα της (δηλαδη οτι προσεχει τις δουλειες που κανει και παιζει μονο σε οτι αυτη επιλεγει) θα ξερετε οτι απλως ψαχνει δικαιολογιες για να χασει τη συνταξουλα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ".....Η κυβέρνηση διαπραγματεύθηκε με τις χώρες του κόλπου και - με αντάλλαγμα επενδύσεις 40 δις. Ευρώ- υπέγραψε συμφωνία μετανάστευσης αρχικά δέκα χιλιάδων νεαρών βαμμένων ξανθιών (δύο χιλιάδες απ’ αυτές με μπλε οφθαλμούς χωρίς έγχρωμους φακούς επαφής μετά από εξέταση Άραβα οφθαλμιάτρου) για να εργασθούν ως γραμματείς σε αραβικές επιχειρήσεις, με την προαίρεση ( option) της επέκτασης της συμφωνίας την επόμενη πενταετία έως του συνολικού αριθμού των 50.000 ξανθιών και ξανθοκαστανών με αντίστοιχες επενδύσεις. Η συμφωνία αυτή ονομάσθηκε η μεταναστευτική “κάθοδος των μυρίων ξανθιών“ (κατά τα αρχαία πρότυπα). Ως νέο Ellis Island ορίσθηκε η νήσος Μύκονος, όπου οι γραμματείς εξετάζονταν από Άραβες ιατρούς και αυτές με τους μπλε οφθαλμούς από Άραβα οφθαλμίατρο, ενώ ελάμβαναν και αραβικά ψευδώνυμα όπως Azeeza (πολύτιμη), Faatina (σαγηνευτική) , Nada (γενναιόδωρη) κ.λ.π. από την σχετική κοινή υπηρεσία μετανάστευσης των χωρών του κόλπου που είχε εγκατασταθεί εκεί.
    Αρκετές απ’ αυτές (στόχος είναι τα λεφτά) πέρασαν στα χαρέμια των εμίρηδων και άλλων αξιωματούχων, με το αζημίωτο φυσικά: τα πετρελαιο- χρήματα έρρεαν άφθονα και οι συγγενείς των τολμηρών Ελληνίδων (ως ναυτικοί ειδικού τύπου) ανακουφίστηκαν με τα μηνιαία εμβάσματα που άρχισαν να καταφθάνουν, παρά την αρχική αμηχανία και ντροπή τους, που οι κόρες τους κλυδωνίζονταν σε νεροστρώματα και επέπλεαν σε πελώριες μπανιέρες με jacuzzi σε βίλλες και σε σουίτες ξενοδοχείων 7 αστέρων στις χώρες του κόλπου.
    Ταυτόχρονα στον “καλλιτεχνικό' χώρο η κατάσταση θύμιζε Ρωσία του 1990. Χορευτές και χορεύτριες έγινα 'καλλιτέχνες' του strip show. Οι σχολές χορού έκαναν βραδινά τμήματα 8 με 12 όπου οι φθασμένοι 'καλλιτέχνες' δίδασκαν τα νέα φυντάνια (πολλά από τα talent show των ιδιωτικών καναλιών).
    Το όλο θέμα ολοκληρώθηκε με μια άνευ προηγουμένου βιοτεχνία porno (που στελεχώθηκε από άνεργους/ες ηθοποιούς αλλά κυρίως από γλαστρίτσες, χαμένες και μη υποψήφιες διαγωνισμών ανδρικών περιοδικών και άλλες TV περσόνες ) που σύντομα ξεπέρασε σε πωλήσεις την Ουγγαρία, την Τσεχία και την Ρουμανία μαζί. Τα γυρίσματα γίνονταν στα στούντιο Pallini-wood και Peania Film Studio και στους εναπομείναντες αρχαιολογικούς χώρους όπου τα αντίστοιχα μουσεία (Ακρόπολη, Δελφοί, Ολυμπία, Βεργίνα κ.λ.π.) χρησιμοποιούνταν για επιλεγμένες σκηνές τις ώρες μη λειτουργίας τους.
    συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχαμε –βλέπετε- το συγκριτικό πλεονέκτημα του αρχαιο- ελληνικού πολιτισμού. Ήδη από τις δεκαετίες του 50 και 60, υπήρχε έντονη η τάση στο Holywood, η αρχαία Ελλάδα και η μυθολογία να απασχολούν πολλές κινηματογραφικές ταινίες. Ο Μέγας Αλέξανδρος, οι 300 του Λεωνίδα (χωρίς τους 700 Θεσπιείς), η Τιτανομαχία, ο Τρωϊκός πόλεμος και η ωραία Ελένη , κ.λ.π. έγιναν «πρωταγωνιστές» μεγαλειωδών κινηματογραφικών παραγωγών με λαμπερό καστ, ενώ remake επαναληφθήκαν από το 2000 και μετά.
    Βέβαια, λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης οι προστεστάντες Αμερικανο-γερμανοί ηγέτες των εργοδοτών ασκούσαν δριμεία κριτική, διότι με τέτοιες ταινίες θα “χάλαγε“ και το δικό τους εργατικό δυναμικό, αφού θα διερωτείτο : πώς οι Έλληνες κατάφεραν να εφεύρουν την δραματική τέχνη, τις καλές τέχνες, τη φιλοσοφία, τα μαθηματικά και η ιατρική γιατί στις ταινίες φαινόταν να περνούν όλη την ώρα τους, σε πολιορκίες των πόλεων, κατακτώντας τον τότε γνωστό κόσμο, εκδιώκοντας τους Πέρσες και άλλους βαρβάρους, σε βιασμούς γυναικών και λεηλασίες, σε οινοποσία κ.λ.π. Δεν είχαν καταλάβει ότι οι Έλληνες και ιδιαίτερα οι Αθηναίοι, χρησιμοποιούσαν σκλάβους και μέτοικους όπως ακριβώς οι Βρετανοί την περίοδο της αποικιοκρατίας. Όμως, τελικά οι νόμοι του ελευθέρου εμπορίου απεσόβησαν τον κίνδυνο της απαγόρευσης της εξαγωγής των προϊόντων της ελληνικής βιοτεχνίας porno.
    Μεσω του internet κυκλοφορούσαν demo με porno που ο Καλιγούλας του Guccione εθεωρείτο ταινία κατάλληλη για άνω των 13 ετών. Η θεματολογία ενέπνεε τους Ευρωπαίους γιατί αναφερόταν σε διάσημες λεσβίες ποιήτριες όπως η Σαπφώ , η Ήρριννα, σε αμφιφυλόφιλους Αθηναίους όπως ο Αλκιβιάδης που το έριχνε διαρκώς έξω, και τις διάσημες εταίρες όπως η Ασπασία του Περικλή, χορεύτριες του Βυζαντίου, όπως η Θεοδώρα, κόρη αρκοτρόφου (θηριοφύλακα) των Πρασίνων στον ιππόδρομο της Κωνσταντινούπολης και - σύμφωνα με τα λεγόμενα του Προκόπιου- εταίρα και κατόπιν σύζυγος του Ιουστινιανού κ.λ.π.
    Τα σενάρια ήταν έτοιμα σχεδόν από την αρχαιοελληνική γραμματεία, αν τα κοιτούσες με μια λοξή–porno ματιά : Για παράδειγμα στην κωμωδία «Αχαρνής», ο Αριστοφάνης κατηγορεί την Ασπασία για τον Πελοποννησιακό Πόλεμο, υποστηρίζοντας ότι το Μεγαρικό Διάταγμα που εξέδωσε ο Περικλής, το οποίο απαγόρευσε στα Μέγαρα τη διεξαγωγή εμπορίου με τους Αθηναίους και τους συμμάχους τους, ήταν πράξη εκδίκησης επειδή κάποιοι Μεγαρείς απήγαγαν ….πόρνες από τον οίκο της Ασπασίας....."

    Αφώτιστος Φιλέλλην

    *ΠΩΣ (ΔΕΝ) ΞΕΠΕΡΑΣΤΗΚΕ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΜΑΣ;), ποιειν 11-7-2010
    http://www.poiein.gr/archives/9988/index.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λασπολογία και ηθικολογία επιπέδου Ελένης Λουκά. Μην νομίζεις οτι η ανωνυμία του ίντερνετ είναι κάτι ιερό και άβατο. Αρκετοί που το νόμιζαν βρέθηκαν προ εκπλήξεως οταν τους χτήπησαν το κουδούνι της εξώπορτας οι μπάτσοι για να τους παραδώσουν τη μήνυση για συκοφαντική δυσφύμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή