13.10.15

Το Playboy αλλάζει σελίδα…



Το περιοδικό Playboy εδώ και δεκαετίες αποτελεί την επιτομή του «γυμνού», διασκεδάζοντας και «εκπαιδεύοντας» γενιές και γενιές ανδρών παγκοσμίως.
Σήμερα όμως, που όλα τα έχει κυριολεκτικά «διαλύσει» το κυρίαρχο διαδίκτυο, το εν λόγω περιοδικό αλλάζει σελίδα!




Έτσι, σε έναν κόσμο διαδικτυακό, γεμάτο από εικόνες και βίντεο γυμνών γυναικών, οι εκδότες του ιστορικού περιοδικού αποφάσισαν ότι δεν υπάρχει πλέον νόημα να δημοσιεύουν και αυτοί γυμνό…


Γι αυτό το λόγο, το 62χρονο πλέον σύμβολο του γυμνού γυναικείου σώματος ανανεώνεται, και τον Μάρτιο που θα επανακυκλοφορήσει δεν θα έχει γυμνές φωτογραφίες!
Όπως λέει ο επικεφαλής του Scott Flanders, «σήμερα με ένα κλίκ μπορεί κάποιος να δει ότι σεξουαλικό θέαμα υπάρχει, και μάλιστα δωρεάν…».
Με την νέα φιλοσοφία  φαίνεται να συμφωνεί και ο γερόλυκος ερωτιάρης ιδρυτής (και εκδότης) του περιοδικού, ο πολύς Hugh Hefner.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που βγαίνουν, το περιοδικό θα συνεχίσει να έχει φωτογραφίες με γυναίκες, αλλά η κύρια έμφαση θα δίνεται πλέον στα άρθρα, στις απόψεις, στις συνεντεύξεις, και γενικά στη σοβαρή δημοσιογραφία.

Κατά τον Flanders, το κοινό στο οποίο θα στοχεύει πλέον το περιοδικό είναι οι νέοι εργαζόμενοι άνδρες των αστικών κέντρων. Και διευκρινίζει πως «η διαφορά μας από το περιοδικό Vice φερ ειπείν, είναι ότι εμείς στοχεύουμε σε αυτόν τον άνδρα, που έχει δουλειά…».
Η εταιρία Playboy σήμερα βγάζει τα περισσότερα κέρδη της από την χρήση του ονόματός της (licensing), ενώ χάνει περί τα $3 εκατομμύρια τον χρόνο στις ΗΠΑ, κάτι που οφείλεται, όπως αναφέρει ο Flanders, στο κόστος του να αποτελεί «βιτρίνα στην 5η Λεωφόρο».
Πάντως, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας, όταν το διαδικτυακό σάιτ του Playboy αποφάσισε να τελειώνει με τις γυμνές γυναίκες πέρσι, η επισκεψιμότητά του αυξήθηκε (τετραπλασιάστηκε),  με την μέση ηλικία των επισκεπτών να έχει πέσει από τα 47 στα 30 έτη.

S.A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου