24.1.19

Στάση πληρωμών, κίνδυνος για την πολιτική αεροπορία…


Ως γνωστόν ο Τραμπ δεν πληρώνει εδώ και αρκετό διάστημα τους ομοσπονδιακούς (δημόσιους) υπαλλήλους των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διάφορα προβλήματα σε σχεδόν όλους τους τομείς του κράτους.





Ένα τέτοιο πρόβλημα δημιουργείται και στην ασφάλεια των πτήσεων, με τους εκπροσώπους των συνδικάτων 130.000 πιλότων, αεροσυνοδών, ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, και άλλων συναφών κλάδων να ισχυρίζονται πως πλέον οι κίνδυνοι για την αεροπορία είναι ορατοί...


Όπως λένε λοιπόν οι συνδικαλιστές, η παύση πληρωμών που ισχύει εδώ και ένα μήνα επηρεάζει την ασφάλεια της πολιτικής αεροπορίας, και κάνουν έκκληση στον Αμερικανό πρόεδρο να την τερματίσει πάραυτα, και να αρχίσουν να πληρώνονται ξανά οι μισθοί τους…
«Η πολιτική αεροπορία απαιτεί πρόληψη», λένε, «και σήμερα δεν μπορούμε καν να υπολογίσουμε τα επίπεδα κινδύνου, αλλά ούτε και να προβλέψουμε αν και πότε θα καταρρεύσει ολόκληρο το σύστημα».
Συνεχίζουν, μιλώντας για αυξημένα ρίσκα από πλευράς ελέγχων ασφαλείας επιβατών, με κλειστά πολλά σημεία ελέγχου, από πλευράς «κυβερνοασφάλειας» λόγω μείωσης του αριθμού των ειδικών υπαλλήλων, ενώ όπως λένε, οι αναλυτές ασφάλειας δεν μπορούν πλέον να εκτιμήσουν τις παραμέτρους κινδύνου…
Πρόκειται για πρωτοφανή κατάσταση λένε, ενώ μιλάνε και για ανήθικη μεταχείριση των υπαλλήλων από το κράτος, αφού εργάζονται χωρίς να ξέρουν πότε και αν θα πληρωθούν.
Όπως λέει στο CBS47 ένας εκπρόσωπος των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας από το Jacksonville, «η δουλειά μας απαιτεί 100% προσήλωση, με τόσα αεροπλάνα στα ραντάρ μας, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το στρες μιας και δεν ξέρουμε πότε θα ξαναδούμε λεφτά… αυτή η κατάσταση, με τα κενά που προκαλεί στην προσήλωση που απαιτείται, μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφή».
Από την πλευρά της, η αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA), μιλάει για συνδικαλιστικές υπερβολές, σημειώνοντας πως δεν έχει παρατηρηθεί κάτι το ασυνήθιστο στους ρυθμούς εργασίας των ελεγκτών, ούτε ιδιαίτερα αυξημένες απουσίες, αλλά ούτε και κάποια λειτουργικά ή μηχανικά προβλήματα.
Το επιβατικό κοινό, λέει η FAA μπορεί να ταξιδεύει με την σιγουριά της απόλυτης ασφάλειας.
Υπάρχουν όμως κάποιοι που θεωρούν ότι αν σημειωθεί μια καθολική απεργία στον τομέα των αερομεταφορών, αν παγώσουν τα πάντα, τότε ο Τραμπ θα ενδώσει και θα διακόψει την περίεργη πολιτική του.
Πάντως μπορεί στον τομέα της εναέριας κυκλοφορίας να μην έχουν δημιουργηθεί ακόμη προβλήματα, σε εκείνον όμως της ασφάλειας στα αεροδρόμια, που τον διαχειρίζεται η επίσης ομοσπονδιακή TSA, υπάρχουν ζητήματα…
Πολλοί υπάλληλοι (σεκιουριτάδες) απουσιάζουν από την εργασία τους επικαλούμενοι  διάφορα κωλύματα, με αποτέλεσμα το προσωπικό στα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων να είναι λιγότερο του κανονικού, και να δημιουργούνται τεράστιες ουρές αγανακτισμένων επιβατών και καθυστερήσεις πτήσεων.
Σύμφωνα όμως με την  TSA, τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα μιας και η διάρκεια των ουρών είναι μέσα στα αποδεκτά πλαίσια των 30 λεπτών κατά μέσο όρο.
Υπάρχουν όμως αεροδρόμια όπου οι ουρές διαρκούν αρκετά περισσότερο, με το χειρότερο να είναι εκείνο της Minneapolis-St. Paul, με ουρές που διαρκούν κατά μέσο όρο 46 λεπτά.
Η μέση αναμονή για έλεγχο ασφάλειας στα αμερικανικά αεροδρόμια ήταν 20 μόλις λεπτά πριν αρχίσει η στάση πληρωμών, αλλά τώρα είναι 30 και πάνω, και κάθε μέρα που περνάει αυξάνεται.
Η λίστα με τα χειρότερα (από πλευράς ουρών) αεροδρόμια σύμφωνα με το  Pioneer Press έχει ως εξής:

Newark (EWR): 40 λεπτά
Baltimore (BWI): 36 λεπτά
Seattle (SEA): 33 λεπτά
Atlanta (ATL): 29 λεπτά
Miami (MIA): 28 λεπτά
Honolulu (HNL): 28 λεπτά
New York LaGuardia (LGA): 24 λεπτά
Tampa (TPA): 23 λεπτά
Houston (HOU): 23 λεπτά

S.A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου