Τα αφήνουμε- τα αφήνουμε και όταν φτάσει ο κόμπος στο
χτένι, κόβουμε μια τούφα μαλλιού, ή ακόμη ξυρίζουμε και λίγο το κεφάλι μας και
γινόμαστε περίγελος σε όποιον μας βλέπει με την… διαταραγμένη κώμη.
Τέτοιοι είμαστε, αυτά πληρώνουμε.
Τέτοιοι είμαστε, αυτά πληρώνουμε.
Ας ελπίσουμε πως δεν θα συνεχίσουμε να τα πληρώνουμε και
τα επόμενα χρόνια, πράγμα που προϋποθέτει πως θα συνειδητοποιήσουμε ότι το κακό
θα αντιμετωπίζεται πλέον στην ρίζα του.
Η ιστορία της Χρυσής Αυγής, είναι ενδεικτική της κακιάς
μας συνήθειας και ταυτόχρονα μια ευκαιρία να αλλάξουμε- ως κράτος- νοοτροπία
και λειτουργίες.
Πάμπολλες ήταν οι αφορμές που είχαν δώσει τα παλικαράκια της Χρυσής Αυγής που τραμπούκιζαν, προκαλούσαν, τρομοκρατούσαν.
Η ελληνική πολιτεία, παρίστανε πως δεν έβλεπε τι γινόταν.
Πάμπολλες ήταν οι αφορμές που είχαν δώσει τα παλικαράκια της Χρυσής Αυγής που τραμπούκιζαν, προκαλούσαν, τρομοκρατούσαν.
Η ελληνική πολιτεία, παρίστανε πως δεν έβλεπε τι γινόταν.
Ακόμη και στις περιπτώσεις που οι προκλήσεις ξεχείλιζαν,
η αντίδραση ήταν ανύπαρκτη, καθώς υπερίσχυε το σκεπτικό: οι ενέργειές τους
εμπίπτουν στην πολιτική δράση του κόμματός τους και κατά συνέπεια θα κριθούν
από τον λαό στις κάλπες.
Δυστυχώς, αυτή ήταν η αντιμετώπιση - μέχρι τώρα- των ενεργειών της Χρυσής Αυγής, που επιδεικνύοντας τον τσαμπουκά του δρόμου και την ισχύ μιας παραστρατιωτικής οργάνωσης, κατοχύρωνε τον ρόλο της ως κυνηγός των μεταναστών, εχθρός των αριστερών, τιμωρός της διαφθοράς, καθαρτής του αμαρτωλού πολιτικού συστήματος.
Χρειάστηκε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα και η έκρηξη οργής της κοινής γνώμης που ακολούθησε, προκειμένου η κυβέρνηση και οι μηχανισμοί της ελληνικής πολιτείας, να πουν το ως εδώ και μη παρέκει.
Αυτό που ακολούθησε, με κορύφωση τις χθεσινές συλλήψεις της ηγεσίας της, ήταν η απόλυτη αναστροφή της μέχρι τότε κρατούσας λογικής στην αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής.
Έως τώρα, ό,τι έκανε η Χρυσή Αυγή, θεωρούσαμε ότι εμπίπτει στην πολιτική δράση και κρίνεται από τον λαό στις κάλπες.
Από την στιγμή που «γυρίσαμε την πλάκα», παραμερίστηκε η πολιτική και η ιδεολογία και όλες οι δράσεις τους ελέγχονται αν και σε ποιο βαθμό παραβιάζουν τις διατάξεις του ποινικού κώδικα.
Ο κύβος ερρίφθη. Πλέον, η Χρυσή Αυγή, αντιμετωπίζεται ως μια οργάνωση που φορτώνεται τις ευθύνες του μίσους που ξερνάει, της βίας που προωθεί, των παράνομων δράσεων που οργανώνει.
Οι πολιτικές και ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, ας περιοριστούν ανάμεσα στα κόμματα που σέβονται το πολίτευμα, το σύνταγμα και τους νόμους του κράτους μας.
Δυστυχώς, αυτή ήταν η αντιμετώπιση - μέχρι τώρα- των ενεργειών της Χρυσής Αυγής, που επιδεικνύοντας τον τσαμπουκά του δρόμου και την ισχύ μιας παραστρατιωτικής οργάνωσης, κατοχύρωνε τον ρόλο της ως κυνηγός των μεταναστών, εχθρός των αριστερών, τιμωρός της διαφθοράς, καθαρτής του αμαρτωλού πολιτικού συστήματος.
Χρειάστηκε η δολοφονία του Παύλου Φύσσα και η έκρηξη οργής της κοινής γνώμης που ακολούθησε, προκειμένου η κυβέρνηση και οι μηχανισμοί της ελληνικής πολιτείας, να πουν το ως εδώ και μη παρέκει.
Αυτό που ακολούθησε, με κορύφωση τις χθεσινές συλλήψεις της ηγεσίας της, ήταν η απόλυτη αναστροφή της μέχρι τότε κρατούσας λογικής στην αντιμετώπιση της Χρυσής Αυγής.
Έως τώρα, ό,τι έκανε η Χρυσή Αυγή, θεωρούσαμε ότι εμπίπτει στην πολιτική δράση και κρίνεται από τον λαό στις κάλπες.
Από την στιγμή που «γυρίσαμε την πλάκα», παραμερίστηκε η πολιτική και η ιδεολογία και όλες οι δράσεις τους ελέγχονται αν και σε ποιο βαθμό παραβιάζουν τις διατάξεις του ποινικού κώδικα.
Ο κύβος ερρίφθη. Πλέον, η Χρυσή Αυγή, αντιμετωπίζεται ως μια οργάνωση που φορτώνεται τις ευθύνες του μίσους που ξερνάει, της βίας που προωθεί, των παράνομων δράσεων που οργανώνει.
Οι πολιτικές και ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, ας περιοριστούν ανάμεσα στα κόμματα που σέβονται το πολίτευμα, το σύνταγμα και τους νόμους του κράτους μας.
Μιχάλης Αλεξανδρίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου