Δημοσίευσε
σήμερα η Καθημερινή (και πολύ καλά έκανε) ένα ρεπορτάζ, σύμφωνα με το οποίο
κάποιοι υπάλληλοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, εισπράττουν υπερωριακή
αμοιβή για υπερωρίες που δεν κάνουν!
Το
δημοσίευμα στηρίζεται σε έκθεση των επιθεωρητών του ΣΕΕΔΔ (δημόσιοι υπάλληλοι
κι αυτοί), που έκαναν έρευνα μέσα στο 2013.
Και
μέχρις εδώ, όλα καλά κι’ ωραία…
Αυτό
όμως που δεν έλαβαν υπόψη τους όλοι όσοι πρόθυμα έσπευσαν να αναπαράγουν μέσα από
τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, και τα διάφορα μπλογκς το παραπάνω δημοσίευμα, μέσα στα
πλαίσια του κοινωνικού αυτοματισμού, και της οργής εναντίον της «δοσίλογης»
κυβέρνησης Σαμαρά, είναι το εξής:
Ότι η συγκεκριμένη
έρευνα διατάχθηκε και έγινε επί κυβέρνησης Σαμαρά!
Έρευνα
δηλαδή, για ένα ζήτημα που ισχύει επί δεκαετίες ολόκληρες.
Που
ίσχυε επί παραδείγματι επί κυβέρνησης του νεοφιλελεύθερου Μητσοτάκη, αλλά και
επί Σημίτη, Γ. Παπανδρέου, όπως και επί Κ. Καραμανλή.
Για
να μη πάω πιο πίσω, στο αμαρτωλό Πασόκ του Ανδρέα, ή στην ΝΔ του Ράλλη και του
Καραμανλή του πρεσβύτερου.
Και
το κλου για τους οργισμένους χρυσαυγίτες φίλους μας;
Το
καθεστώς αυτό ίσχυε και επί χούντας! Όου γες…
Διότι
έτσι είναι η ιδιότυπη φύση της συγκεκριμένης υπηρεσίας, που συντηρεί, λειτουργεί,
και διοικεί τα αεροδρόμια της χώρας.
Μέσω των οποίων πηγαινοέρχονται οι τουρίστες στη χώρα μας.
Συμβάλλοντας τα μέγιστα στην οικονομία μας.
Και
όλοι αυτοί οι φιλελεύθεροι, ή οι σοσιαλιστές πρώην πρωθυπουργοί, ακόμη και οι σκληροί χουντικοί, δεν
είχαν κάνει το παραμικρό για να διορθωθούν οι τυχόν αδικίες στο ζήτημα των υπερωριών της ΥΠΑ.
Κάτι που έκανε όμως ο
κακός Σαμαράς…
Ένα
άλλο στοιχείο του ρεπορτάζ, που αγνοείται τεχνηέντως από τα παπαγαλάκια, είναι
τα ποσά που αναφέρονται.
Σύμφωνα
λοιπόν με τα στοιχεία του ΣΕΕΔΔ, στο διάστημα 2008-2013, το συνολικό ποσό
υπερωριακής απασχόλησης για την ΥΠΑ των 2.500 υπαλλήλων, των 35 και πλέον
αεροδρομίων, της 24ωρης και για 365 μέρες το χρόνο λειτουργίας της, ήταν €95.3
εκατ. ευρώ!
Όσα
έφαγε δηλαδή σε μια μόνο μίζα, ενός μόνο υποβρυχίου, ένας μόνο τσάκαλος της κλίκας
των διαπλεκομένων.
Και
να ήταν μόνο αυτό;
Σύμφωνα
με τον πίνακα που δημοσιεύει η Καθημερινή, το 2008 (επί Κωστάκη) το ποσό της ετήσιας
δαπάνης υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού της ΥΠΑ ήταν €20.7 εκατ.
Το
2009, 2010, και το 2011 (επί ΓΑΠ) ήταν €20.9 εκατ. €21.2(!) εκατ., και €18
εκατ. αντίστοιχα.
Ο Γιωργάκης του ΔΝΤ
δηλαδή, το είχε αυξήσει το 2010!
Και
ήρθε η κυβέρνηση Σαμαρά το 2012, και τα ποσά αυτά έπεσαν στα €14.5 εκατ. το 2012, και
στα €12 εκατ. το 2013, ενώ προβλέπεται περαιτέρω μείωση για το 2014.
Άρα,
ο Σαμαράς, τον οποίο σπεύδουν να κατηγορήσουν για το παραμικρό οι «φίλοι» και οι
αντίπαλοί του, μείωσε στο μέγιστο βαθμό την
υπερωριακή αμοιβή στην ΥΠΑ.
Και
για να πάμε στην ουσία του ζητήματος, καλό είναι να θυμόμαστε ότι ακόμη και εν
μέσω μνημονίου, εν μέσω κρίσης, εν μέσω δραστικής περικοπής μισθών, αλλά και
σχεδόν όλων των ειδών των δαπανών στο δημόσιο, τα αεροπλάνα συνεχίζουν να
ανεβοκατεβαίνουν ασφαλώς και στην ώρα τους, όλο το 24ωρο, και σε όλη τη
διάρκεια του έτους, βρέξει χονίσει.
Και
για να γίνει αυτό χρειάζονται οι υπερωρίες κάποιων υπαλλήλων.
Που θα πρέπει να αμείβονται.
Το
αν το σύστημα καταστρατηγείται είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο, και ας καταλογιστούν
ευθύνες εκεί που πρέπει.
Η
ανικανότητα και η διαφθορά άλλωστε υπάρχουν παντού.
Από
τους πολιτικούς, μέχρι και τους … μαθητές του Χριστού, αφού κι εκεί βρέθηκε ένας
να τον πουλήσει για 30 αργύρια.
Απλά,
καλά θα ήταν να θυμόμαστε, όταν αναπαράγουμε ένα δημοσίευμα (για να θίξουμε
κάποιον, εν προκειμένω τον Σαμαρά) να το αναπαράγουμε ολόκληρο, και με όλα τα στοιχεία του.
Και
να μη ξεχνάμε, πως αν με το καλό ευοδωθούν οι ελπίδες όλων των αγαναΧτιστών, και
διώξουμε τον Σαμαρά, και γίνει επιτέλους κυβέρνηση ο Σύριζας, τότε ο Αλέξης θα
τα λύσει όλα, ακόμη και το ακανθώδες αυτό ζήτημα των αμοιβών για υπερωρίες στην ΥΠΑ, που ως
δημόσια υπηρεσία σίγουρα συμπεριλαμβάνεται στα δηλωμένα σχέδιά του για επιπλέον
προσλήψεις 100.000 και βάλε νέων
δημοσίων υπαλλήλων…
Strange Attractor
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου