Υποκρισία
σχετικά με την απόδραση του Χριστόδουλου Ξηρού καταλογίζει στις διωκτικές αρχές
και την κυβέρνηση ο καταδικασθείς για την υπόθεση της 17Ν Αλέξανδρος
Γιωτόπουλος σε επιστολή του από τις φυλακές Κορυδαλλού, η οποία δημοσιεύεται
στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία».
Στην
επιστολή του ο Γιωτόπουλος θέτει μια σειρά από ερωτήματα: «Αφού ο Χριστόδουλος
είναι τόσο επικίνδυνος τρομοκράτης, γιατί όταν το 2011 έβαλε φωτιά στο κελί
του, αντί να τον τιμωρήσουν όπως θα όφειλαν, τον επιβράβευσαν ικανοποιώντας και
τα τρία αιτήματά του, μεταφέροντάς τον στις πτέρυγες; Γιατί του έδωσαν το
ελεύθερο να πηγαίνει καθημερινά όπου θέλει, στο αρχιφυλακείο, στους Πυρήνες,
στους σημαντικότερους ποινικούς; Ποιος έδωσε τη διαταγή»;
Όπως
υποστηρίζει, η διαταγή δεν δόθηκε από τη διευθύντρια ή κάποιον αρχιφύλακα.
«Δεν
έχουν τέτοια εξουσία και ούτε θα αναλάμβαναν τέτοια ευθύνη. Η διαταγή ήρθε από
τα πάνω. Από την Αντιτρομοκρατική, την ΕΥΠ και άρα από την κυβέρνηση που την
εποπτεύει.
Ας
μην προσπαθούν λοιπόν να τα ρίξουν στους φύλακες που απλώς εκτελούν διαταγές.
Υπεύθυνοι
είναι οι υπουργοί που σήμερα ωρύονται και κραυγάζουν με υποκρισία, ενώ η
κατάσταση τους βολεύει.
Κόβουν
τις άδειες στη λεπτή περίοδο της προεδρίας και προετοιμάζουν την αυριανή ουσιαστική
κατάργησή τους», τονίζει.
Διερωτάται
ακόμη: «Γιατί στις δύο άδειες του Βασ. Τζωρτζάτου με κατ’ οίκον περιορισμό, έξι
αυτοκίνητα της Αντιτρομοκρατικής ήταν κάτω από το σπίτι του (τρία στο δρόμο και
τρία στους παράδρομους) και τον παρακολουθούσαν, ενώ στον Χριστόδουλο που ήταν
σε χωριό δεν υπήρχε κανείς;».
«Όλοι
αυτοί οι κύριοι της Αντιτρομοκρατικής, της ΕΥΠ, της κυβέρνησης αλλά και της CIA
δεν γνώριζαν ότι ο Χριστόδουλος εδώ και ενάμιση χρόνο είχε πάρει έξι άδειες;
Τι
έκαναν για να αποτρέψουν την ενδεχόμενη εξαφάνισή του; Τίποτε», καταλήγει.
Σημ.
Ορθογράφου- Όταν ένας φυλακισμένος εκτελεστής, έχει να αντιμετωπίσει έξι φορές
ισόβια, ποιο το σκεπτικό του να του δώσεις άδεια;
Τι
έχει να φοβηθεί;
Τι
έχει να χάσει;
Αφού,
και να τον πιάσουν, το πολύ πολύ να φάει καμιά 5-6 μήνες φυλάκιση παραπάνω.
Ποιο
είναι το σκεπτικό άραγε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου