30.9.17

Θέμα FRAPORT: Η ανικανότητα πληρώνεται ακριβά…



Σαμπάνιες θα πρέπει να ανοίξουν στο οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης και στο ΤΑΙΠΕΔ στην πρώτη ιδιωτικοποίηση που θα τρέξει χωρίς ράβε-ξήλωνε και «αντικαπιταλιστικά» προσκόμματα. Μέχρι να έρθει, πάντως, αυτή η ώρα, στην οδό Νίκης θα σπαζοκεφαλιάζουν για το νέο βέρτιγκο με την Fraport που φέρεται να αξιώνει αποζημίωση ύψους €70.000.000 εξαιτίας τής αντισυμβατικά κακής κατάστασης στην οποία βρέθηκαν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που παρέλαβε προς αξιοποίηση.




Το στόρι της αποζημίωσης δεν είναι καινούργιο, άσχετα με το αν στα… μέρη μας έγινε γνωστό μέσω Γερμανίας. Συγκεκριμένα, το περιοδικό «Σπίγκελ» ήταν αυτό που πριν από μερικά 24ωρα δημοσιοποίησε την έντονη δυσθυμία του στρατηγικού επενδυτή για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα αεροδρόμια, υποσημειώνοντας ότι σε αυτήν την περίπτωση η Fraport Greece θα ενεργοποιούσε τις ρήτρες αποζημίωσης που περιλαμβάνει η συμφωνία παραχώρησης που είχε υπογραφεί με την ελληνική κυβέρνηση...



Το στριπτίζ του Πάνου Καμμένου...



Θα γδύσω αργά αργά τις σκέψεις μου, ως ενεργού πολίτη και ψηφοφόρου σε απόγνωση. Πάμε. Oταν είδα στον Tύπο φωτογραφίες του Πάνου Καμένου με σακούλες από πολυκατάστημα του εξωτερικού και τις καταγγελίες της ΝΔ για το γεγονός ότι χρησιμοποιούσε υπηρεσιακό όχημα, είπα μέσα μου: «Σιγά τα ωά».





Γιατί την ίδια ώρα «είδα» με το μυαλό μου, όλους τους οδηγούς των υπηρεσιακών οχημάτων να προσφέρονται για κάθε είδους εξυπηρέτηση, του κάθε «εξουσία». Είδα επίσης την έπαρση του «εξουσία» -του πίσω καθίσματος- λες και είχε συνηθίσει οδηγό από τα γεννοφάσκια του και παράλληλα είδα και τα προνόμια του κάθε οδηγού αφού είχε από κοντά την «εξουσία». Αυτή κι αν είναι θεσάρα! Είδα δηλαδή όλο το πακέτο...

Δεν συμφωνεί ούτε ο μάγειρας…



Ένας άνεργος συριζαίος πρώην πασόκος, που είχε σπουδάσει ναυτιλιακά σε ΤΕΙ στα Γρεβενά,  αποφάσισε να πάει να δουλέψει στα καράβια. Μπήκε λοιπόν στο πλοίο και ξεκίνησε το ταξίδι του. Έπειτα από 6 μήνες και αφού δεν πιάνανε λιμάνι βρίσκει ένα ναύτη και τον ρωτά:
- Εσείς εδώ πως την βγάζετε;
- Τι εννοείς;
- Να, δεν πηδάτε;





- Ααα, πηδάμε… έχουμε ένα καταπληκτικό Μαροκινό μάγειρα. Δίνουμε 1000 ευρώ και τον ξεσκίζουμε.
- Πολλά δεν είναι 1000 ευρώ για να πηδήξω τον μάγειρα; Είναι τουλάχιστον όμορφος;
- Μπα, σαν την Βαλαβάναινα είναι αλλά ξουρισμένος. Όσο για το ποσό, μας παίρνει 200 ευρώ ο καπετάνιος γιατί δεν συμφωνεί με αυτό που γίνεται…


Μεγάλη αναταραχή, θαυμάσια κατάσταση;



Σε δύο χρόνια θα έχουμε τόσο πολλές επενδύσεις, προέβλεψε ο Τσαλακώτος, ώστε δεν θα μπορούμε να τις απορροφήσουμε. Ευσχήμως μας προειδοποιεί, δηλαδή, ότι τίποτε δεν θα έχει αλλάξει όσο αυτή η κυβέρνηση παραμένει, διότι και σήμερα που έχουμε λίγες επενδύσεις, μετρημένες στα δάκτυλα, δεν μπορούμε να τις απορροφήσουμε και μάλιστα κάνουμε ό,τι μπορούμε να τις διώξουμε.




Ευχαριστούμε τον πάντα ευγενικό Γιούκλιντ για την προειδοποίηση, αλλά το είχαμε καταλάβει. Ολοι βλέπουμε πώς κατέληξε η στροφή του Τσίπρα υπέρ των επενδύσεων. Εκτός ίσως από εκείνους που αγνοούν τις πίσσες στις ακτές του Σαρωνικού και κολυμπούν – από αυτούς, ναι, μπορώ να περιμένω τα πάντα...


Θα την πληρώσουμε χρυσή τελικά την ΦΡΑΠΟΡΤ…



Το ThePressProject έχει στην κατοχή του και αποκαλύπτει έγγραφα που πιστοποιούν ότι η γερμανική Fraport, που έχει αναλάβει τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, έχει προσφύγει σε «διαιτησία» κατά του ελληνικού Δημοσίου, ζητώντας 74 εκατ. ευρώ. Μια διαμάχη μάλιστα που ξεκινάει από τον Απρίλιο και γίνεται γνωστή μόλις σήμερα (με την πρώτη διαρροή της πληροφορίας από το γερμανικό Spiegel).





Τα πολυσέλιδα έγγραφα, όπως εσωτερικές επιστολές και ολόκληρη η προσφυγή στην επιτροπή επίλυσης τεχνικών διαφορών, που έχει στην κατοχή του το TPP, δείχνουν ένα πολύ βασικό θέμα. Η Fraport πατώντας στους σχετικούς όρους της σύμβασης παραχώρησης (που όπως είχε αποκαλύψει το ΤPP, της προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες να απαιτεί συνεχείς αποζημιώσεις από το ελληνικό Δημόσιο για συντήρηση, επισκευές, απαλλοτριώσεις, επενδύσεις κ.α.) ζητεί από το ελληνικό κράτος μια εξαιρετικά μεγάλη αποζημίωση, 74 εκατ. ευρώ (60, συν ΦΠΑ) για εργασίες που υποστηρίζει ότι κρίθηκαν αναγκαίες, όταν ανέλαβε τη διαχείριση των αεροδρομίων, στη «μεγαλύτερη ιδιωτικοποίηση στη χώρα» όπως έχει χαρακτηριστεί…


29.9.17

Rx...

Theory of a Deadman








Τριτοκοσμικοί δρόμοι, τριτοκοσμικής χώρας…



Προχθές το μεσημέρι κατέβηκα στο κέντρο της Αθήνας με το μηχανάκι. Είχε πολλή κίνηση. Πάνω από το 1/3 των οδηγών είχαν τηλέφωνο στο ένα χέρι και μιλούσαν ενώ κινούνταν στην κίνηση. Το τηλέφωνο κολλημένο στο αυτί. Όχι με ακουστικό. Γι’ αυτό οδηγούσαν σαν μεθυσμένοι!




Μπροστά μου δυο μηχανάρες με δυο αστυνομικούς η καθεμιά, προσπαθούσαν να περάσουν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα αποφεύγοντας να χτυπήσουν επάνω σε όσους αποφάσιζαν να αλλάξουν λωρίδα στο δρόμο χωρίς φλας ή και με φλας ανεξαρτήτως αν έρχονταν από πίσω δίκυκλα με 20-25 χλμ/ώρα πιο γρήγορα από αυτούς….


Μίχος. Τον... άδειασαν κι έφυγε…



Ευθεία επίθεση στον Μιχαλολιάκο και τον στενό ηγετικό του πυρήνα εξαπέλυσε κατά την αποχώρησή του από τη Χρυσή Αυγή ο Νίκος Μίχος, προδίδοντας έτσι το μέγεθος των αναταράξεων που έχουν προκαλέσει στο εσωτερικό της ναζιστικής οργάνωσης τα συντριπτικά στοιχεία σε βάρος της που αναδεικνύονται καθημερινά στο δικαστήριο.





Ο υπόδικος για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης Μίχος κατέθεσε την Τρίτη στον πρόεδρο της Βουλής τη δήλωση της ανεξαρτητοποίησής του, η οποία αφήνει πλέον την τέταρτη στο Κοινοβούλιο Χρυσή Αυγή με 16 βουλευτές, διευρύνοντας την απόσταση από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη που έχει 19 έδρες.
Και η αποχώρηση αυτή, που βαδίζει στον δρόμο που χάραξε μερικούς μήνες νωρίτερα η ανεξαρτητοποίηση και του έτερου χρυσαυγίτη βουλευτή Δημήτρη Κουκούτση, έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί ο Μίχος δεν ήταν ένα οποιοδήποτε στέλεχος, ήταν ο περιφερειάρχης της οργάνωσης στην Εύβοια, από τα πιο υψηλόβαθμα στελέχη της Χρυσής Αυγής και βέβαια από τα πιο εκτεθειμένα σε σχέση με την εγκληματική της δράση…


ΕΙΠΑ - ΞΕΙΠΑ...



Η Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ τελεί σε καθεστώς σύγχυσης, με τις κυβιστήσεις στελεχών να είναι παροιμιώδεις. Ο αντιπρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Καμμένος το πρωί δήλωσε (Σκάι) ότι δεν θα ψηφίσει τη διάταξη για την Τουρκική Ενωση Θράκης, κόντρα στην κομματική γραμμή, αλλά αργότερα είπε (Real FM) πως... άλλαξε γνώμη και θα την ψηφίσει, εκτιμώντας ότι δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις από τον αρμόδιο υπουργό.




Στο ίδιο μήκος κύματος, αλλά με περισσότερη σταθερότητα προσώρας στις απόψεις του, εμφανίστηκε ο Κωνσταντίνος Κατσίκης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως σίγουρα δεν θα ψηφίσει τις διατάξεις για την αλλαγή φύλου και ενδεχομένως αυτές για την Τουρκική Ενωση Θράκης...


Χιου Χέφνερ: Ένας σιχαμερός μαστρωπός…



Τώρα που ο μερακλής Χέφνερ μας άφησε χρόνους, πολλοί είναι εκείνοι τον περιγράφουν ως έναν «απελευθερωτή των γυναικών», γράφει η Suzanne Moore στην εφημερίδα  Guardian. Όμως η αλήθεια είναι, λέει,  πως ο μακαρίτης απλά πουλούσε ελευθερία αποκλειστικά στους άνδρες. Από την άλλη, οι γυναίκες που «απελευθέρωνε» έπρεπε να είναι διαρκώς διαθέσιμες για την σωστή τιμή.




Αυτή η αισχρή συναλλαγή δεν ίσχυε μόνο στο περιοδικό Playboy, αλλά και στην πραγματική ζωή, γράφει, αναφέροντας εμπειρίες γυναικών που πέρασαν ή που έζησαν στο θρυλικό μέγαρο του Χέφνερ, στο παλάτι των οργίων, και οι οποίες θεωρούσαν τον εαυτό τους φυλακισμένο…