29.7.19

Και καμιά συγγνώμη ρε παιδιά…


Μερικά περιστατικά θα αναφέρω σήμερα…
Που αφορούν στο πρόσφατο παρελθόν – αλλά εξηγούν το παρόν και φωτίζουν το μέλλον




·       Πρώτον, τον Ιούλιο του 2010, κατά την πρώτη ιστορική ομιλία του στο Ζάππειο, ο Αντώνης Σαμαράς (αρχηγός της Αξιωματικής αντιπολίτευσης τότε) τους είπε ότι το πρώτο μνημόνιο ήταν λάθος – κι ότι δεν επρόκειτο να πιάσει τους στόχους του, αν δεν διορθωνόταν τα λάθη του.
Κι ανέδειξε τρία μείζονα λάθη: Λάθος πολλαπλασιαστές, λάθος μείγμα πολιτικής και λάθος δυναμική χρέους-ΑΕΠ.
Δηλαδή οι πραγματικές συνέπειες στην ύφεση από την εφαρμογή του μνημονίου θα ήταν τριπλάσιες από εκείνες που προέβλεπε το πρώτο Μνημόνιο!
Αποδείχθηκε ότι είχε δίκιο και στα τρία!
Και το δίκιο του το παραδέχθηκε το ΔΝΤ ενάμιση χρόνο αργότερα.
Αυτό δεν το έχουν καταλάβει πολλοί στην Ελλάδα. Ακόμα
Και δεν το έχουν αναγνωρίζει ευθέως (γιατί εμμέσως το έχουν παραδεχθεί προ πολλού…)



Οι νέες εξελίξεις στον αεροπορικό τομέα και οι παλιοί δεινόσαυροι!


Ο Σύριζα επιτέλους έφυγε… μας τελείωσε, αφήνοντας όμως πίσω του καμένη γη.
Αφήνοντας ανήκεστες βλάβες και ζημιές, τόσο στην οικονομία όσο και στη κοινωνία, που θα κάνουν χρόνια για να αποκατασταθούν.
Μέσα όμως στο γενικό μπάχαλο που προκάλεσε, έκανε και δυο τρία καλά… όχι εσκεμμένα βέβαια, αλλά κυρίως λόγω της πίεσης από τους Ευρωπαίους εταίρους, και της στυγνής πραγματικότητας με την οποία συγκρούστηκε και φυσικά έχασε.






Ένα από αυτά ήταν η παραχώρηση των 14 αεροδρομίων, κάτι για το οποίο ο Τσίπρας έσκιζε τα ρούχα του μέχρι την 25/1/15 ότι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει.
Κι όμως το έκανε, και μάλιστα με διαδικασίες φαστ τρακ, και ιδιαίτερα ευνοϊκές προς τους Γερμανούς της ΦΡΑΠΟΡΤ.
Τις δε υπογραφές τις έβαλε ο ίδιος ο Σπίρτζης δακρυσμένος, όπως έλεγε τότε…