20.2.19

Η ΝΔ μπορεί να πιάσει το 40%...


Χθες έγραψα ότι με βάση προσεκτική ανάγνωση από τις κυλιόμενες δημοσκοπήσεις, τις «στατιστικές διορθώσεις» που γίνονται (που υπερτιμούν πλέον τη δύναμη του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ υποτιμούν αντίστοιχα την πραγματική δυναμική της ΝΔ) και τα αντίστοιχα ευρήματα των Ευρωπαίων, η ΝΔ μπορεί κάλλιστα να φτάσει πια το 40% στις εθνικές εκλογές!
(Το 36% με 38,5% που της δίνουν οι τελευταίες έρευνες των Ευρωπαίων για τις επικείμενες ευρωεκλογές, αντιστοιχεί σε τουλάχιστον σε 40% στις εθνικές εκλογές! Γιατί πάντα το πρώτο κόμμα που ανεβαίνει παίρνει αισθητά περισσότερα στις εθνικές παρά στις ευρωεκλογές).





Συνεπώς το 40% δεν είναι «πολύ φιλόδοξο» πια για τη ΝΔ. Μη σας πω ότι είναι και «μετριοπαθές».
Αλλά χρειάζεται προσοχή. Γιατί το κυνηγάμε σε «λάθος κατεύθυνση», μου φαίνεται.
Για να το καταλάβουμε αυτό, ξεχάστε προς στιγμήν τα εκλογικά ποσοστά και προσέξτε τους συνολικούς ψηφοφόρους. (Τα ποσοστά μπερδεύουν πολύ, όταν η αποχή διευρύνεται)…


Η "ολοκούζουλη" τορπίλη βυθίζει τον Τσίπρα…


Ο Παύλος  Πολάκης εξελίσσεται σε "αχίλλειο πτέρνα" της κυβέρνησης του κ. Τσίπρα και απειλεί να στείλει τον ΣΥΡΙΖΑ στο περιθώριο απ’ όπου και ξεκίνησε.
Επιπλέον, η  περίπτωση του αρειμάνιου Κρητικού υπουργού καταδεικνύει την τρικυμία και τη σύγχυση που βυσσοδομούν στο κρανίο του πρωθυπουργού, αλλά και την αδυναμία του. 




Όλοι όσοι ασχολούνται με την πολιτική από επίπεδο 15μελούς γυμνασίου και πάνω, γνωρίζουν πως την εξουσία, ιδίως σε ένα -έστω και υπό διαμόρφωση διπολικό σύστημα, δεν την δίνει η εκλογική βάση κάθε κόμματος που παραμένει σταθερή, αλλά ένα 10-20% που μετακινείται κυρίως μεταξύ των δυο μεγάλων κομμάτων.
Το κόμμα που αναπτύσσει δυναμική εξουσίας εμφανίζει συνήθως υψηλή διείσδυση σ’ αυτή την κατηγορία. Ακόμη και το κόμμα που απομακρύνεται από την εξουσία φροντίζει να κρατήσει διόδους ανοιχτές με αυτή την κατηγορία προκειμένου να λειτουργήσουν όταν γυρίσει ο εκλογικός κύκλος...


Ασφάλεια στους αιθέρες. Ποιες είναι οι πιο ασφαλείς εταιρίες;


Η πιο ασφαλής αεροπορική εταιρία του κόσμου, είναι και η πιο έμπειρη, σύμφωνα με το AirlineRatings.com.





Το συγκεκριμένο σάιτ, που ασχολείται με, και ερευνά την ασφάλεια των πτήσεων, εξετάζοντας το ιστορικό και τα μητρώα 405 αεροπορικών εταιριών ανά τον κόσμο, έλαβε υπ όψη του τους κρατικούς ελέγχους, τις επιθεωρήσεις των υπηρεσιών πολιτικής αεροπορίας, το ιστορικό ατυχημάτων ή και περιστατικών ασφαλείας, τα συστήματα διαχείρισης ασφάλειας που εφαρμόζουν οι εταιρίες, τις καινοτομίες, και άλλες πολλές παρόμοιες παραμέτρους, καταλήγοντας σε έναν κατάλογο με τις 20 πλέον ασφαλείς εταιρίες του πλανήτη…

Αν έχεις βαθιά τσέπη…


Ζούμε στη χώρα όπου λόγω κυκλοφοριακού μπάχαλου, η διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο διαρκεί περισσότερο απ’ ότι το αεροπορικό ταξίδι.
Π.χ. στη Θεσσαλονίκη, που για να πας στο αεροδρόμιο έχεις μόνο δυο επιλογές: Πανάκριβο ταξί, ή λεωφορείο του ΟΑΣΘ…  το πρώτο κοστίζει ουκ ολίγα, και το δεύτερο (αν εμφανιστεί ποτέ) θυμίζει μεταφορά βοοειδών στο Σικάγο του μεσοπολέμου.





Αν μάλιστα μόλις έχεις φτάσει στη Θεσσαλονίκη, και δεν θέλεις να περιμένεις τρεις ώρες το λεωφορείο του μπαμπά Παππά, και πάρεις ταξί, τότε θα ακούσεις τα σχολιανά σου από τον «συμπαθή» οδηγό του, ο οποίος περίμενε 1-2 ώρες στην πιάτσα για να του τύχει αγώγι για καμιά Καβάλα, Δράμα, και πάντως όχι για την πόλη της Θεσσαλονίκης.
Μη σας τύχει…