22.5.14

Η δική μου δημοσκόπηση…



Χθες ήταν μια κανονική ημέρα.
Με μόνη διαφορά ότι δεν πήγα στη δουλειά μου.
Αντιθέτως την πέρασα με φίλους και γνωστούς, πίνοντας καφέδες, τσίπουρα, και φιλοσοφώντας για τη ματαιότητα του να ζει κανείς στη σημερινή Ελλάδα της πλέριας αγανάΧτησης…



Ξυπνώντας όμως το πρωί μου ήρθε μια φαεινή ιδέα.
Να κάνω ένα «πείραμα».
Να διεξάγω μια δική μου προσωπική άτυπη δημοσκόπηση αναφορικά με τις ευρωεκλογές της Κυριακής.
Ρωτώντας δηλαδή όλους όσους θα συναναστρεφόμουν στη διάρκεια της ημέρας για το τι σκοπεύουν να ψηφίσουν.
Και επειδή αυτοί με τους οποίους συναγελάζομαι δεν ανήκουν ούτε σε κόμματα, ούτε είναι πολιτικοί, θεώρησα ότι το δείγμα μου θα ήταν αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας της κανονικής κοινωνίας, και όχι αυτών που ζουν σε συνθήκες εικονικής πραγματικότητας όπως τα κομματόσκυλα, οι συνδικαλιστές, και οι πάσης φύσεως πολιτικάντηδες.
Και το έκανα….




Βέβαια το γεγονός ότι δεν πήγα στη δουλειά αλλάζει όλο το αποτέλεσμα, αφού αν συμπεριλάμβανα τους συναδέλφους μου, ο Σύριζα θα έβγαινε μπροστά με 70%!
Αναφέρομαι σε όλους αυτούς τους πρώην ένθερμους Πασόκους, που σήμερα ζουν και αναπνέουν για τον Αλέξη, που θα μας σώσει σκίζοντας σαν πατσαβούρα το καταραμένο μνημόνιο….
Εν πάση περιπτώσει, αυτό δεν έγινε, οπότε οι ερωτώμενοι είναι όλοι τους διαφορετικών πολιτικών, ιδεολογικών, κοινωνικών,  και επαγγελματικών προελεύσεων.
Και άρα πιστεύω πως τα συμπεράσματα που έβγαλα είναι «ακριβή», και σηματοδοτούν σε μεγάλο βαθμό το τι θα δούμε το βράδυ της Κυριακής.
Και εν πάση περιπτώσει, και λάθος να κάνω, τι είχαμε και τι χάσαμε;
Εδώ κοτζάμ μεγαλόσχημοι και έγκυροι δημοσκόποι πέφτουν έξω…
Έχουμε λοιπόν και λέμε:
Εγώ και η σύζυγός μου θα ψηφίσουμε ΝΔ.
Το ίδιο και οι δυο γονείς μου (που θα τους πάω με το ζόρι χέρι χέρι στο εκλογικό τμήμα).
Το ίδιο και η αδελφή μου.
Το ίδιο και τέσσερις φίλοι μου, με τους οποίους ανταλλάξαμε καλημέρες στο τηλέφωνο.
Το ίδιο και τρείς γνωστές (καλές φίλες) με τις οποίες έφαγα το μεσημέρι.
Το ίδιο και δυο γονείς συναθλητών του γιου μου στο αϊκίντο.
Το ίδιο και ο κουνιάδος μου.
Σύριζα μου είπαν πως θα ψηφίσουν ο βενζινάς, ο περιπτεράς, και δυο ξαδέλφες μου, που τελευταία με θυμήθηκαν διότι οι άνδρες τους είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι.
Το Ποτάμι θα το ψηφίσουν ο Παραβάτης, ο κουμπάρος και η κουμπάρα μου, καθώς και η κουνιάδα μου.
Την έκπληξη (για εμένα) την έκανε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ την οποία μου είπαν πως θα ψηφίσουν δυο γνωστοί μου, κατά τα άλλα «νοικοκύρηδες», αλλά προφανώς άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Τα πεθερικά μου θα το ρίξουν στην ΕΛΙΑ, αφού τον Πασόκο όσο κι αν τον πλένεις…
Ο Σάκης ο αγριεμένος φίλος μου θα ψηφίσει … Πλεύρη, διότι τα λέει καλά, τα βάζει με τους Εβραίους, και πολύ θα  ήθελε να τον δει στο ευρωκοινοβούλιο να τα χώνει στους παγκόσμιους Σιωνιστές(!).
Και τέλος, ο άνδρας μιας άλλης ξαδέλφης μου θα ψηφίσει την Χρυσή Αυγή, διότι «μόνο έτσι θα καθαρίσει ο τόπος». Ή νταν ή πιττάς δηλαδή, και τα μυαλά στο σέικερ.
Περιέργως, κανένας χθες, απ όσους συναναστράφηκα , δεν μου ανέφερε τον Καμένο και τους ψεκασμένους του…
Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, έχουμε: ψηφίσαντες 29, έγκυρα ψηφοδέλτια 29.
Εκ των οποίων έλαβαν:
ΝΔ 15
Σύριζα 4
Ποτάμι 4
ΑΝΤΑΡΣΥΑ 2
Ελιά 2
Πλεύρης 1
Χρυσή Αυγή 1
Κάνοντας μια πρόχειρη αναγωγή (αν δεν κάνω λάθος) τα ποσοστά διαμορφώνονται χοντρικά ως εξής:
ΝΔ 50%
Σύριζα 14%
Ποτάμι 14%
ΑΝΤΑΡΣΥΑ 7.5%
Ελιά 7.5%
Πλεύρης 3.5%
Χρυσή Αυγή 3.5%

Ξέρω ότι το εν λόγω αποτέλεσμα είναι εκτός πραγματικότητας, και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που ζούμε, μιας και  έχουμε χούντα αφού…
Επειδή όμως ελάχιστες φορές έχω πέσει έξω, κι αυτό κυρίως διότι τα δικά μου δείγματα είναι (επαναλαμβάνω) απλοί καθημερινοί άνθρωποι, θεωρώ ότι μέσα στην υπερβολή τους ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα, η οποία θα είναι της τάξης του ΝΔ 25-28% και Σύριζα 20—24%.
Και ας λένε τα παπαγαλάκια για ειδικές μυστικές δημοσκοπήσεις της CIA και της … Ντίσνεϊλαντ.
Διότι η σιωπηρή πλειοψηφία δεν μασάει από Αλέξηδες και Σκουρλέτηδες.
Εξάλλου είδαν το χουντικό στυλάκι της λοχία Δούρου (που γυάλιζε το μάτι της) μόλις πίστεψε ότι θα βγει με τα τσαρούχια.
Διότι οι νοήμονες βλέπουν την υπερπροσπάθεια Σαμαρά, και ελπίζουν στην ανάκαμψη η οποία πάνω απ όλα προϋποθέτει σταθερότητα και όχι πειράματα με το ευρώ, ούτε επαναστατική γυμναστική σε εθνικά και διεθνή επίπεδα.
Άρα, θα ψηφίσουν Σαμαρά, και όχι μαθητευόμενους σαλεμένους μάγους.
Εδώ είμαστε και θα τα ξαναπούμε στις 26 του μηνός.
Και αν τυχόν πέσω έξω, δεσμεύομαι να μη ξαναγράψω πολιτικό σχόλιο για έναν ολόκληρο μήνα… και στις επόμενες εκλογές να ψηφίσω Κατσανέβα (ίσως και Ζαγοράκη).

Strange Attractor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου