17.10.12

Οι αγελάδες μου….


Όλοι ξέρετε τον Θοδωρή Αθερίδη.
Λίγοι όμως ξέρουν ότι ο Θοδωρής ήταν από μικρός, πηγαίο κωμικό ταλέντο.
Μάλιστα, όταν ήταν 15αρης, και σύχναζε στη πλατεία Ναβαρίνου της Θεσσαλονίκης, συνήθιζε να μας κάνει να γελάμε, πολλές φορές να ξεκαρδιζόμαστε, και μάλιστα μερικές φορές έβγαζε και  δικά του ανέκδοτα!
Όλοι μας γνωρίζουμε δεκάδες ανέκδοτα. Έτσι δεν είναι;
Πάντα όμως αναρωτιόμαστε ποιοι είναι αυτοί που τα βγάζουν.
Ιδού λοιπόν ένα «μαύρο», και ιδιαίτερα «κουφό» ανέκδοτο, που όταν το σκαρφίστηκε ένα μεσημέρι ο Θοδωρής, ήμουν παρών, και ακόμη το θυμάμαι.



Ήταν κάποτε ένας αγελαδάρης κτηνοτρόφος, ο Μήτσος, τον οποίο επισκέφθηκε ένας έμπορος για να αγοράσει μια αγελάδα.
Ο κτηνοτρόφος έβγαλε από τον στάβλο λοιπόν, μια άσπρη και μια μαύρη, για να του τις δείξει.
«Πόσο ζυγίζει η άσπρη»; Ρώτησε ο έμπορος.
«Η άσπρη; Ζυγίζει 500 κιλά», απάντησε όλο καμάρι ο κτηνοτρόφος.
«Και η μαύρη»;
«Ε, κι αυτή 500 κιλά», είπε χαμηλόφωνα,  και σχεδόν με ντροπή ο Μήτσος.
«Πόσα κιλά γάλα βγάζει η άσπρη»; Ρώτησε και πάλι ο έμπορος.
Γεμάτος περηφάνια ο Μήτσος, κορδώθηκε, και απάντησε δυνατά: «Η άσπρη βγάζει ένα τόνο γάλα… είναι καταπληκτική»!
«Και η μαύρη»;
«Ε, κι αυτή έναν τόνο», είπε σχεδόν κακομοίρικα ο Μήτσος, κατεβάζοντας το κεφάλι.
«Και δεν μου λες, πόσα μοσχάρια γεννάει η άσπρη»;
«Πάρα πολλά, σχεδόν δέκα τον χρόνο»! είπε έμπλεος χαράς ο Μήτσος.
«Και η μαύρη»;
Ο Μήτσος καμπούριασε, πήρε λυπημένο ύφος, και απάντησε ψελλίζοντας πως «και η μαύρη καμιά δεκαριά τον χρόνο γεννάει…».
«Δεν μου λες ρε μάστορα, πόσο την πουλάς την άσπρη»;
«Ευκαιρία είναι», βροντοφώναξε ο Μήτσος. «Μόνο 400 ευρώ»!!!!!
«Και την μαύρη»;
«Ε, κι αυτήν 400 ευρώ», ψιθύρισε σχεδόν κλαίγοντας ο κτηνοτρόφος.
Ο έμπορος φάνηκε να προβληματίζεται από την όλη στιχομυθία.
«Καλά ρε φίλε, γιατί μου παινεύεις τόσο πολύ την άσπρη»;
Ο Μήτσος κορδώθηκε, και απάντησε φωναχτά: «Μα η άσπρη είναι δικιά μου»!!!
«Καλά, και η μαύρη»;
Ο Μήτσος συνοφρυώθηκε, και εντελώς ξεψυχισμένα είπε: «ε, κι αυτή δικιά μου είναι…..».

Strange Attractor




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου