29.6.13

Εισοδισμός στη φαιά Δύση (μια φανταστική ιστορία).



«Το τέρας έχει νύχια
Γαμψά και κοφτερά
Το τέρας έχει ουρά
Μα εγώ αγαπώ το τέρας…»

Γιώργος Μαρίνος




Όσοι αντικομμουνιστές εντρυφήσαμε στον Τρότσκι και τον τροτσκισμό, γνωρίζουμε την λέξη αυτή -εισοδισμός-, που υιοθέτησαν οι λιγοστοί τροτσκιστές που επέζησαν από τις σταλινικές… χμμ… περιποιήσεις. 
Μια μερίδα λοιπόν απ’ αυτούς, προσχώρησαν στην άποψη ότι μπορούν να κάνουν τα δικά τους, εισδύοντας σε κόμματα εξουσίας.
Κλασικό παράδειγμα η συνεργασία του αείμνηστου Πάμπλο στο κίνημα του Μπουμεντιέν στην Αλγερία, που προσέφερε τις γνώσεις του στα θέματα κοινωνικοποιήσεων.
Το ίδιο συνέβη μαζικά και στο ΠΑΣΟΚ της συριζέικης φάσης του, ώσπου η καθοδήγηση τους πήρε χαμπάρι και τους διέγραψε μαζικά από τις Τ.Ο.
Οι άνθρωποι πολλά είχαν συνεισφέρει στο νεαρό κίνημα, αλλά όταν άρχισε αυτό να ανδρώνεται, η νύχτα των μεγάλων μαχαιριών επανελήφθη αναίμακτα.




Πρόσφατα, δημιουργήθηκαν υποψίες στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου, που συνήθως είναι άδειο.
Λες, είπα, να συμβαίνουν τα ίδια και στο κίνημά μας;
Στους  κόλπους του κόμματος του παιδικού μου φίλου Μιχαλολύκου;
Σπεύδω λοιπόν να τον ενημερώσω. Με κάθε επιφύλαξη ως προς το αληθές των υποψιών μου.
Πρώτα όμως θα σας διηγηθώ πώς την πάτησα εγώ πριν από 45 χρόνια, σε σχέση με τις διεισδύσεις που λέγαμε.
Νέος φοιτητής λοιπόν, στην Βιέννη του εξωτερικού, γνωρίστηκα με νεαρή καλλονή εξ Ουγγαρίας, πρόσφυγα οικογενειακώς από το στυγνό καθεστώς της κομμουνιστικής χώρας. 
Αφού διαβάσαμε λοιπόν τα μαθήματά μας, την ώρα που ντυνόμουνα, παρατήρησα στο λαιμό της ένα χρυσό αντικείμενο.
Δεν ήταν σταυρός, αλλά ένα άγνωστο σε μένα σύμβολο.
Από περιέργεια ρώτησα τον συγκάτοικό μου τον Δήμο, που ήταν μέλος του ΚΚΕ που λειτουργούσε νόμιμα εκεί έξω, αν ήξερε τι συμβολίζει το σύμβολο που δεν ήταν παρά ένα χρυσό και κομψό πεντάλφα.
Με γέλασε κατάμουτρα για την άγνοιά μου και μου εξήγησε ότι η κοπελιά ήταν εβραία.
Τον φίλο μου, τον διέγραψαν από το ΚΚΕ λίγα χρόνια μετά, όταν αφελώς διατύπωσε την απέχθειά του για τη σοβιετική εισβολή στην Τσεχοσλοβακία, κι εγώ πήρα το μάθημά μου και κοίταζα πρώτα τους λαιμούς και μετά διάβαζα με συμμαθήτριές μου. Είπα «αυτά έχουν οι εισοδισμοί».
Προσφάτως διάβασα το ρεπορτάζ της διακεκριμένης δημοσιογράφου  Χριστίνας Πουλίδου, η οποία μας ενημέρωνε ότι σύμφωνα με το Σπίγκελ, ένας από τους κατηγορούμενους νεοναζί που φόνευσαν Τούρκους και έναν Έλληνα προ πενταετίας και τώρα διεξάγεται η δίκη τους, απεκάλυψε ότι ήτο ομοφυλόφιλος και ότι προσχώρησε 18χρονος στους νεοναζί.
Γιατί μαζί τους ένιωθε ασφάλεια.
Αυτόματα, όπως καταλαβαίνετε, ανάβλυσε από την διαβρωμένη μνήμη μου η νίλα του καημένου του Χίτλερ, που πληροφορήθηκε βγάζοντας αφρούς κατά το συνήθειό του, ότι ο Ρεμ και τα τάγματα ασφαλείας του είχαν διαβρωθεί από ομοφυλόφιλους.
Η αλήθεια η τραγική για τους καθαρόαιμους Γερμανούς, απεκαλύφθη μια τραγική νύχτα σε ρομαντικό πανδοχείο λίμνης της Βαυαρίας, όταν προσωπικά ο Αδόλφος μας με τα ίδια του τα μάτια διαπίστωσε ότι η σεμνή ναζιστική εορτή, κατέληξε σε εισοδισμούς μεταξύ ανδρών.
Τους οποίους «άνδρες» -και ορθώς- εκτέλεσε με τα SS του καταλλήλως.
Και πρόλαβε το ρεζιλίκι που θα πάθαινε λίγο αργότερα, όταν ο απηυδισμένος από την φτώχεια, την ανεργία, και την αδελφοκτόνα μάχη μεταξύ των εργατικών κομμάτων γερμανικός λαός, τον ψήφισε μαζικά και τον έφερε δημοκρατικά στην εξουσία.
Λες κακομοίρη μου; Είπα έξω μου.
Θα θυμάστε όλοι τον νέγρο, μονόφθαλμο, εβραίο και κομμουνιστή Σάμι Ντέιβις.
Είχε διεισδύσει στη Μαφία μέσω Φρανκ Σινάτρα, στην πολιτικοοικονομική αριστοκρατία της Νέας Αγγλίας μέσω Πίτερ Λόφορντ και στο θηλυκό φύλο, αυτός, ένας κακάσχημος, μέσω Ντιν Μάρτιν.
Και τότε, μια εικόνα αναδύθηκε ως όραμα.
Ο Δένδιας.
Αυτός που μας κυνηγάει και θέλει να μας… Αυτός λοιπόν έχει μύτη γαμψή…
Για στάσου, λέω στον Δήμο που κάθεται όπως συνήθως πίσω από τα κάγκελα, είναι φανερό. Έχουν διεισδύσει σε όλα τα κόμματα…
Λες και στο δικό μας;
Τα ξέρει αυτά ο Κασιγδάρης;
Ο φίλος μου με κοίταξε καθησυχαστικά. Μην ανησυχείς, έχουνε γνώση οι φύλακες, είπε.
Αλλά, πώς να ησυχάσω.
Τόσο ψεκασμό έχουμε υποστεί τελευταία, τόσα και τόσα συμβαίνουν από τότε που ανακάλυψαν -τάχα μου-υδρογονάνθρακες και καγκουρό ανοιχτά της Κρήτης.
Δεν μπορεί, κάτι κάνανε όλοι αυτοί και μας διαβρώνουν.
Μόλις με βγάλουν λοιπόν, θα πάω στους συντρόφους και θα τους τα πω όλα.
Και τότε να δείτε πλάκες.
Δεν θα μείνει ρουθούνι…

Αντώνης Τριφύλλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου