5.4.14

Δημήτρης Ζερβουδάκης εναντίον… Ηλία Βρεττού!



Την έντονη αντίδραση του Δημήτρη Ζερβουδάκη προκάλεσε η διασκευή του τραγουδιού του "Τα Ανείπωτα" με ερμηνευτή τον Ηλία Βρεττό, η οποία πραγματοποιήθηκε παρά την αντίρρηση του δημιουργού. 




Ο Δημήτρης Ζερβουδάκης ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την πρόσφατη κυκλοφορία του τραγουδιού του από τον Ηλία Βρεττό και την Cobalt Music, η οποία αγνόησε την επιθυμία του να μην διασκευάσουν το τραγούδι του, ενώ τόνισε πως θα κινηθεί νομικά εναντίον της δισκογραφικής εταιρείας.



Αργά το βράδυ της 1ης Απριλίου, και μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε, ο Ηλίας Βρεττός πήρε θέση επίσης μέσα από την προσωπική του σελίδα στο Facebook. Δήλωσε ότι δεν είχε γνώση των αντιρρήσεων του Δημήτρη Ζερβουδάκη, και πως αν τις γνώριζε εξαρχής, δεν θα είχε τραγουδήσει ποτέ τη διασκευή.
Αναλυτικά η καταγεγραμμένη κόντρα...:
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗ:
"Παρά τη ρητή κατηγορηματική μου άρνηση και απαγόρευση να διασκευάσουν και να δισκογραφήσουν το τραγούδι μου "ΤΑ ΑΝΕΙΠΩΤΑ", κάποιοι με περισσό θράσος το έκαναν ΕΡΗΜΗΝ μου!!! 
Απαγορεύω την οποιαδήποτε ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ από τον εν λόγω "κύριο" ("τραγουδιστή") καθώς και από την "εταιρία" με την οποία συνεργάζεται. Καταγγέλλω με όλη τη δύναμη του δίκιου μου την ΚΛΕΨΙΑ τους, λυπάμαι για το αισθητικό αποτέλεσμα που σας ταλαιπωρεί και σας υπόσχομαι ότι δεν θα το αφήσω έτσι! 
Είναι η δεύτερη φορά που κάποιος σκυλεύει επάνω στην δουλειά μου προσπαθώντας να "ΑΡΠΑΞΕΙ".
Τον λόγο έχει πλέον η δικαιοσύνη.
Έχω ήδη προσφύγει σε δικηγόρο για την περιπέτεια και την ζημία στην οποία υποβάλλομαι.
Αναμείνατε για την συνέχεια!"
Σε επιπλέον αναρτήσεις στη σελίδα του στο facebook, ο Δημήτρης Ζερβουδάκης επισήμανε πως έχουν "ξαναχρησιμοποιήσει" κομμάτι του -ο λόγος για τα "Βαριά ποτά" από το Γιώργο Μαζωνάκη- τονίζοντας το ηθικό δικαίωμα του δημιουργού πάνω στη δουλειά του:
"Χάρηκε η ψυχή μου όλα αυτά τα χρόνια που νέα παιδιά τραγούδησαν με την ψυχή τους το τραγούδι μου στα στέκια τους! 
Αγόρια και κορίτσια με τίμησαν με το μεράκι και την αγωνία τους! 
Η ζωή δεν χρειάζεται άδεια! 
Το ξήλωμα της ταυτότητάς μας ξεκίνησε από την επίθεση στη γλώσσα μας και συνεχίστηκε με τον βιασμό της αισθητικής μας εδώ και χρόνια! 
Κάποιοι από αυτούς που υλοποιούν το εγχείρημα είναι και οι δισκογραφικές με τα απομεινάρια τους!  
Η δισκογραφική λοιπόν σε συνεργασία με την ΑΕΠΙ εκδώσαν μία "άδεια" (για β΄εκτέλεση) μεταξύ τους δίνοντας την έγκριση ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΘΩ ΚΑΝ. 

Το ηθικό μου δικαίωμα πάνω στην δουλειά μου αποτέλεσε ψιλό γράμμα για αυτούς και προχώρησαν στην δημόσια "εκτέλεση" του τραγουδιού μου, καθώς και στην ηχογράφηση του νέου τραγουδιστή τους. 
Προσπαθούν να ξαναγράψουν την ιστορία και να μας πετάξουν ως περιττά φορτία. 
Τι ζηλεύουν τελικά από το "καταθλιπτικό" έντεχνο; 
Αυτοί τα έχουν όλα, γκλαμουριά, λεφτά, φώτα , προβολή ατελείωτη και και και... Το μόνο που ζήτησα ήταν να με αφήσουν στον δρόμο μου και στην ησυχία μου.
Δεν τους ενόχλησα ποτέ και για τίποτε. 
Πρώτα ο Μαζωνάκης με τα "Βαριά ποτά" τώρα αυτό! 
Ξέρετε ο καθένας μπορεί να κλέψει το "παιδί" σου να το "βιάσει" και να τη ΓΛΥΤΩΣΕΙ...!"
Ο τραγουδοποιός δέχτηκε την αμέριστη συμπαράσταση φίλων και θαυμαστών του και τους ευχαρίστησε επισημαίνοντας:
"Ευχαριστώ για την συμπαράσταση και την αρωγή.
Εννοείται ότι δεν θα το αφήσω. Απίστευτο παράδειγμα υποβιβασμού του κοινωνικού μας μέσου όρου.
Βιασμός κανονικός. Τα γατόνια της "νύχτας" που δεν υπολογίζουν τίποτε, με την άπλετη βοήθεια των Μαζικών Μέσων Εξημέρωσης, βοηθούν και προωθούν την νοοτροπία του el gamao, σε μια χώρα που ασθμαίνει.
 Όχι κύριοι είμαι ενεργός, όρθιος, έχω κόσμο που με αγαπά και με στηρίζει χρόνια και χρόνια κι αυτό το όχι φουντώνει από ώρα σε ώρα κι άλλο!
Έγραψα ένα λαϊκό καθαρόαιμο τραγούδι και μου το κάνανε κιμά στο κατόπι της Πασχαλινής κονόμας τους.
Η εταιρία που με περίσσιο θράσος υλοποίησε το τερατούργημα εiναι η COBALT. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Θεωρούν πως η αρνητική διαφήμιση τους κάνει καλό.
Αποδείξτε τους το αντίθετο. ΚΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ.
Με τα λεφτά δεν γίνονται όλα...
Μάλιστα το κοινό προέβη και στη δημιουργία σελίδας υποστήριξης στον Δημήτρη Ζερβουδάκη για "Τ' ανείπωτα".

Ο δημοφιλής καλλιτέχνης δεν σταμάτησε εκεί.
Συνέχισε με νέες αναρτήσεις, αποκαλύπτοντας πως το νομικό τμήμα της Cobalt Music τον ενημέρωσε ότι θα γινόταν προσπάθεια για απόσυρση των cd από την αγορά, και του βίντεο από το YouTube (το τελευταίο δεν είχε συμβεί, τουλάχιστον μέχρι τα ξημερώματα της 2ας Απριλίου).

Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΒΡΕΤΤΟΥ:
Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε, ο Ηλίας Βρεττός απάντησε επίσης μέσω Facebook, με την εξής δήλωση:
"Αποφάσισα για πρώτη φορά στην μέχρι τώρα πορεία μου να κάνω μια επανεκτέλεση ενός αγαπημένου μου τραγουδιού ΑΦΟΥ πρώτα η εταιρεία μου Cobalt music, τηρώντας ΟΛΕΣ τις νόμιμες διαδικασίες, πήρε την ΝΟΜΙΜΗ ΑΔΕΙΑ που απαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις από την ΑΕΠΙ που διαχειρίζεται τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών.
Το γεγονός πως ΔΩΘΗΚΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΝΟΜΙΜΗ ΑΔΕΙΑ για αυτή μου τη "δεύτερη εκτέλεση" με καθιστούσε βέβαιο πως ήταν ενημερωμένος & πως είχε συναινέσει & ο δημιουργός & εκτελεστής του εν λόγω τραγουδιού κ. Δημήτρης Ζερβουδάκης, πράγμα το οποίο δυστυχώς δε συνέβαινε, όπως ενημερώθηκα ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ αρκετά αργότερα & αφού είχε ήδη παραχθεί ο δίσκος μου. 
Παρότι λοιπόν υπάρχει έγγραφη άδεια που επιτρέπει ΝΟΜΙΜΩΣ στην εταιρεία μου να κυκλοφορήσει αυτή τη "δεύτερη εκτέλεση" & επειδή η μουσική για μένα δεν είναι χαρτιά & σφραγίδες, κρίνω πως είναι ηθικά σωστό να εκφράσω ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ (το έχω κάνει & σε προσωπικό επίπεδο τηλεφωνικώς) στον κ. Δημήτρη Ζερβουδάκη, πως λυπάμαι βαθύτατα για το γεγονός ότι αυτό που έγινε ήταν κάτι που ο ίδιος δεν επιθυμούσε.
Αν είχα ενημερωθεί από την αρχή για αυτή του την αντίθεση δε θα είχα προβεί καν στην ηχογράφηση κ εννοείται την κυκλοφορία του τραγουδιού ΤΟΥ.
Έχοντας απόλυτο σεβασμό στους δημιουργούς των μουσικών έργων θα ήθελα να τονίσω ολοκληρώνοντας πως δεν επιθυμώ & ούτε θα επιδιώξω σε καμία περίπτωση να ξεχαστεί ή να παραγκωνιστεί πως "Τ´ανείπωτα" άνηκαν, ανήκουν & θα ανήκουν για πάντα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο δημιουργό τους".

Με εκτίμηση,
Ηλίας Βρεττός


Μέχρι τη στιγμή που γραφόταν το άρθρο, δεν υπήρχε επίσημη θέση από την Cobalt Music.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου