26.5.14

Το μήνυμα ελήφθη (;)



Πώς περιμένω εγώ το “μήνυμα ελήφθη”;
Απλά πράγματα:
1.       Θέλω να δω νέα πρόσωπα.
Σε Υπουργεία και Γραμματείες. Φρέσκα.
Που πιστεύουν στο Όραμα του Αντώνη Σαμαρά.
Υπουργούς που ιδρώνουν και δεν είναι άφαντοι….




Δεν με πείθει ούτε ο Χατζηδάκης με τις αερολογίες και τα ευχολόγιά του για το νέο ΕΣΠΑ και την πάταξη της γραφειοκρατίας (ας έρθει σε μένα να του πω για ΕΣΠΑ και γραφειοκρατία, αλλά πού… 800 επιστολές έχω στείλει και απαξιούν
Γραμματείς και Φαρισαίοι να απαντήσουν)…




Δεν με πείθει ούτε ο Αρβανιτόπουλος, που βλέπει εκ του μακρόθεν να ρημάζουν τα Πανεπιστήμια μέσα στη βρωμιά, το σκουπιδαριό, συμβιβαζόμενος με τους υπάρχοντες συναδέλφους του καθηγητές Πρυτάνεις, ούτε κάποιοι άγνωστοι άλλοι, όπως ο Τσαυτάρης που εδώ και μήνες υποτίθεται ότι παραχωρεί οικόπεδα στη Ζώνη Καινοτομίας (άουτς!), ή όπως ο Υπουργός Ναυτιλίας (...) ή ο αδιάβαστος Χρυσοχοΐδης – εντάξει αυτός είναι απλά λίγο χαμένος τώρα τελευταία...
2.      Θέλω να δω να σταματούνε μια για πάντα όλες αυτές οι απίστευτες βλακείες που αφορούν στην καθημερινότητά μου.
Δηλώσεις και αποφάσεις γεμάτες τσαπατσουλιά, χιλιάδες ερμηνευτικές εγκύκλιοι, αλλαγές αποφάσεων σε μία ώρα μέσα, επειδή ακριβώς δεν υπάρχει κανένας προγραμματισμός.
3.      Θέλω να σταματήσουν οι απίστευτες αδικίες.
ΟΧΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΛΕΦΤΑ, αλλά να σταματήσουν οι αδικίες. ΓΑΜΩ ΤΟ!
Αντώνη Σαμαρά κάνε κάτι για τη φοροδιαφυγή! ΤΣΑΚΙΣΕ ΤΗΝ!
Ξεζουμίζονται οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι και συνεχίζει το πάρτυ στα αρπαχτικά που ψάχνουν συνεχώς νέους τρόπους φοροδιαφυγής και το πετυχαίνουν.
4.     Θέλω να τρέξει η Κυβέρνηση!
Τα νέα πρόσωπα, τα φρέσκα πρόσωπα που ανέφερα στο 1, να κάνουν τα πάντα για να τρέξουν το πρόγραμμα του Αντώνη Σαμαρά για την ανάπτυξη της Ελλάδας.
Για τη Νέα Ελλάδα.
Να πιστέψουν σε αυτό!
Και επειδή θα είναι νέα πρόσωπα, να μπορεί ο Αντώνης Σαμαράς να τους πει «άει σιχτίρ, δεν κάνεις τη δουλειά σου, τσακίσου φύγε, θα βάλω άλλον»!!!
Μα είναι τόσο απλό και αυτό!
5.      Θέλω να προσέξει και να προλάβει ο Αντώνης Σαμαράς αυτό που πάει να γίνει στη    Θράκη. Θα καταλάβει καλά τι εννοώ...
6.     Θέλω να βγει ο Αντώνης Σαμαράς και να πει ανερυθρίαστα: «εγώ φταίω! Πίστεψα σε ανθρώπους που πίστευα ότι πίστευαν στο Όραμά μου... Τα αλλάζω όλα!!!!»
7.      Θέλω να κουραστεί κι άλλο ο Αντώνης Σαμαράς.
Γιατί είμαι σίγουρος ότι αν δεν έτρεχε τόσο όσο έτρεξε τις τελευταίες εβδομάδες, η ΝΔ θα ήταν πολύ πιο κάτω.
Αυτός κουβαλά το βαρύ φορτίο, αυτός μπορεί να το πάει στον προορισμό του.
Κυρίως όμως δε θέλω πια να αισθάνομαι ότι είμαι ο απίθανος μ@λ@κ@ς που πιστεύω στον αγώνα του Αντώνη Σαμαρά, όταν βολεμένοι από αυτόν, που δεν πιστεύουν τελικά μάλλον σε αυτόν, είτε είναι Υπουργοί, είτε Γραμματείς, είτε Στελέχη, είτε τοπικοί παράγοντες του κόμματος ΟΦΑ, κάνουν τα πάντα με την ολιγωρία τους για να χαλάνε την εικόνα του, απλά με την απραγία τους!
Και δεν είμαι βολεμένος...
Και έχω κουραστεί να γράφω για τα αυτονόητα...
Και έχω κουραστεί να φωνάζω ότι μόνο ο Αντώνης Σαμαράς και δυο – τρεις άλλοι κάνουν δουλειά...
Και έχω κουραστεί να αισθάνομαι κι εγώ, όπως και κάποιοι ακόμα που πιστεύουν στον Αντώνη Σαμαρά, ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης...

Νεύτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου