20.6.14

Το Λοβέρδειο θεώρημα περί Δημοκρατίας…



Δε μου φτάνει, φίλτατε αναγνώστη, η από φυσικού μου σχετική έλλειψη τριχοφυΐας που έχω στο κεφάλι μου, είμαι υποχρεωμένος να διαβάζω και τις μπαρούφες που πηγαίνει και εκτοξεύει με περίσσια ευκολία ο κάθε πολιτικός της χώρας ετούτης και απειλούμαι ευθέως με ολική φαλάκρα.



Τελευταίος στη σειρά των «κυνηγών» που έβαλαν στόχο τις λιγοστές τρίχες που μου έχουν απομείνει, είναι ο νέος υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος…


Σημαντικό να κάνουμε μια μικρή αναδρομή στις πολιτικές κινήσεις του Ανδ. Λοβέρδου τα τελευταία δύο χρόνια.
Πρώτα, έφυγε από το ΠΑΣΟΚ γιατί διαφωνούσε με τις επιλογές Βενιζέλου, ίδρυσε δικό του κόμμα, αλλά στήριζε -αν και ανεξάρτητος- τις επιλογές της κυβέρνησης με την οποία διαφωνούσε.
Έπειτα πήρε την κρυάδα του «δε με θυμάται κανείς» και είπε ότι θα γυρίσει πίσω στο ΠΑΣΟΚ λες και δεν είχε βρίσει ποτέ τον Βενιζέλο και όλους τους άλλους.
Οι δε του ΠΑΣΟΚ, λες και δεν τους είχε κράξει ποτέ ο κυρ Ανδρέας, τον υποδέχθηκαν με ανοιχτά τα πόδια και του έδωσαν θέση υπουργού, αν και μέχρι στιγμής ο νέος υπουργός Παιδείας δεν έχει επιστρέψει επισήμως στο ΠΑΣΟΚ.
Τώρα, λοιπόν, ο Ανδρέας Λοβέρδος, θυμήθηκε ότι… διαφωνούσε με την κυβέρνηση και είπε το αμίμητο: «Έχω καταψηφίσει τον προϋπολογισμό και δεν μπορώ να κληθώ να τον εφαρμόσω».
Με άλλα λόγια, δε μου αρέσει ο νόμος, διαφωνώ μαζί του, οπότε δεν τον εφαρμόζω.
Αυτό είναι το Λοβέρδειο θεώρημα περί Δημοκρατίας.
Διαλέγουμε τι γουστάρουμε και τι μας βολεύει και επιλέγουμε το αν θα το εφαρμόσουμε ή όχι.
Βασικά, έτσι αντιλαμβάνονται τη Δημοκρατία οι πολιτικοί μας.
Αυτοί που εκλέγονται (άγνωστο το γιατί) επί σειρά ετών να μας εκπροσωπούν στο κοινοβούλιο. Και συνεχίζουν να εκλέγονται αν και τα έχουν κάνει σκατά.
Μόνο που δυστυχώς έτσι λειτουργεί το πράγμα στη χώρα αυτή. Και το βλέπουμε παντού γύρω μας κάθε μέρα.
Από τον κάθε οδηγό που αποφασίζει ότι δεν του αρέσει ο νόμος που λέει ότι απαγορεύεται το διπλοπαρκάρισμα και… δεν τον εφαρμόζει (και ας δημιουργείται το χάος από πίσω του), μέχρι προφανώς και τους ίδιους τους νομοθέτες (τρομάρα τους) που κατά τα άλλα ευαγγελίζονται ότι θα αλλάξουν τη χώρα…
Επιλεκτικά, όμως, πάντα.
Άντε και εις ανώτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου