5.4.15

Σαν πρόβατα επί σφαγή…



Τις ημέρες που πέρασαν βρέθηκα στην γενέτειρά μου, την Ορεστιάδα.
Μεταξύ άλλων συνάντησα τους φίλους μου, η πλειοψηφία των οποίων είναι παιδικοί μου φίλοι που η αγάπη μεταξύ μας είναι αυτονόητη και πολύ παλιά.
Τους αγαπώ σε όλη μου την ζωή και θα τους αγαπώ σε όλη μου την ζωή όπως νιώθω ότι με αγαπάνε το ίδιο και αυτοί.




Εντυπωσιάστηκα όμως με την τεράστια διείσδυση που έχει κάνει στην σκέψη τους, ως μέσοι Έλληνες η προπαγάνδα της επικίνδυνης αριστερής κυβέρνησης που έχουμε…



Όλοι τους σχεδόν εν χορώ, με κατακρίνουν για την τόσο "εχθρική" στάση μου απέναντι στον Αλέξη και στον Γιάνη.
Προσέξτε το να αποκαλείς με το μικρό του έναν πρωθυπουργό και έναν υπουργό, ανθρώπων άγνωστων τελείως σε εσένα και ταυτόχρονα θεσμοί, είναι αποτέλεσμα οικειότητας που προήλθε από την ταύτιση που έχει κάποιος με τα πρόσωπα και όχι με τους θεσμούς.
Είναι πράγματι εκπληκτικό το πόσο δεν βλέπει ο μέσος Έλληνας που πάει η χώρα. Δεν έχουν πάρει χαμπάρι τίποτα και δεν νομίζω ότι αυτό θα αλλάξει με ότι και να γίνει.
Με επιπλήττουν άνθρωποι που με γνωρίζουν 35 χρόνια "προστατεύοντας" την αγαπημένη τους κυβέρνηση που κανείς τους δεν ψήφισε.
Μην εκπλαγείτε αν δείτε ακόμα μεγαλύτερη συσπείρωση γύρω από τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν τελικά επέλθει η κατάρρευση.
Αφού το κατάλαβα εγώ, είμαι σίγουρος ότι τα επιτελεία τους το γνωρίζουν.
Όσο και απίστευτο αν μας φαίνεται, όσο και αν έχουμε την πεποίθηση ότι με άδεια τα ATM και τα ράφια στα super markets η αποδοχή της κυβέρνησης θα μετατραπεί σε απόρριψη, αυτό δεν θα γίνει.
Ο "υπερήφανος και αξιοπρεπής Ελληνικός λαός" έχει τυφλωθεί σε τρομακτικό βαθμό και κινείται άβουλος και ανυποψίαστος σαν κοπάδι προβάτων στην σφαγή. Μην περιμένετε αντιδράσεις, δεν θα ανοίξει ρουθούνι, αφού το ξέρω εγώ το ξέρουν και αυτοί.

Πασχάλης Φίλιος

Υ.Γ. Οι συγκεκριμένοι φίλοι μου, είναι, ήταν και θα είναι, οι σημαντικότεροι άνθρωποί μου μετά την οικογένειά μου, θέλω όμως να τονίσω που εντοπίζω κατά την γνώμη μου την δύναμη αυτής της κυβέρνησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου