11.2.17

Δεν με λένε Κασσάνδρα (Part II)…



Πριν δύο χρόνια και κάτι σας λέγαμε πως δεν μας λένε Κασσάνδρες, αλλά έτσι μας αντιμετωπίζατε: προφήτες που πέφτουμε πάντα μέσα, αλλά κανείς δεν μας πιστεύει... Σήμερα εξακολουθείτε να μη μας ακούτε.




Εξακολουθείτε να θυσιάζετε τα παιδιά σας στο βωμό της κάθε σας ιδεοληψίας.
Άλλος θέλει να καταργήσουμε τα κράτη και να μαστιγώσουμε τους ΔΥ...
Άλλος να καίμε ζωντανούς ομοφυλόφιλους και να ζωστούμε εκρηκτικά να πάμε να πάρουμε την Πόλη... Άλλοι, απλά να συνεχίσουν να παίρνουν σύνταξη για 15 χρόνια ξυσαρχιδισμού ίσα με Στρατάρχη (οι οποίοι παραδόξως είναι τελικά οι πιο λογικοί, αν το πάρεις ωφελιμιστικά)...



Το θέμα είναι πως είναι δεδομένο τι θα πάρετε και οι τρεις. Γιατί θεός των πάντων η στατιστική. Και η πολιτική κινείται σε κατανομές με λεπτές ουρές. Οι βερμπαλισμοί και τα μεγαλεπήβολα σχέδια είναι ρεαλιστικά μόνο σε μονοκρατορίες και δικτατορίες.
Απλά, έχετε την ευκαιρία να διορθώσετε την παρανοϊκή ψήφο του '15 και να κινηθείτε ορθολογικά. Όχι ιδεολογικά. Όπως έχουμε κάνει χιλιάδες που αντιλαμβανόμαστε πως οι ιδέες ανήκουν σε μια άπειρη κλίμακα του γκρι, αλλά η γκανιότα κάθεται στο άσπρο ή στο μαύρο. Και όχι το αντίθετο, δηλαδή να θεωρούμε ότι οι ιδέες είναι άσπρο ή μαύρο και να βουτάμε σε λασπόνερα μπας και βρούμε κάποιο σπάνιο ουτοπικό διαμάντι του παραμυθιού.
Δηλαδή να μην κρίνουμε, με ρωτάνε μερικοί, να μην εκφέρουμε γνώμη; Φυσικά και να κρίνετε. Φυσικά και να εκφέρετε γνώμη. Φυσικά και να γράφετε πύρινα καταγγελτικά ποστ! Να εκστομίζετε διθυραμβικές ελεγείες, ωδή στην τελειότητα της αναλυτικής σας οξυδέρκειας! Απλά μην ξεχνάτε πως στην Δημοκρατία που, δόξα τω Θεώ, έχουμε, ο λογαριασμός έρχεται στην κάλπη. Και όποιος κατουράει στη θάλασσα, το βρίσκει στο αλάτι του.
Την στιγμή που επιλέγεις να αιωρήσεις τα ακροδάκτυλά σου πάνω από ένα πληκτρολόγιο, επιλέγεις να επηρεάσεις. Σου αρέσει ή όχι. Και αποκτάς ευθύνη συλλογική, απέναντι σε όποιον σε διαβάζει, σε όποιον σε κοινοποιεί, σε όποιον σε συζητάει. Και τα 3 likes σου ενώνονται με τα 10 του διπλανού και τα 100 του άλλου και δημιουργούν φαινόμενα πεταλούδας με wingspan μεταγωγικού αεροσκάφους. Πως νομίζετε ότι γιγαντώθηκαν δυνάμεις όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, η ΧΑ και οι ΑΝΕΛ; Από κάποιο υπερφυσικό θεό του διαδικτύου;
Και αν θεωρείς αυτά που έγραψα μαλακίες, δεν πειράζει. Εγώ το καθήκον μου απέναντι στην υστεροφημία μου το έκανα. Δε θα κατουράνε το δικό μου τάφο τα παιδιά και τα εγγόνια μου.
Γιατί, όποτε χρειάστηκε, έβαλα στην άκρη τον εγωισμό μου, τις εμμονές μου, το blueprint του υποσυνείδητού μου. Θυσίασα ακόμα και τη βολή μου για να είμαι ελεύθερος να μιλάω όπως πρέπει, χωρίς να μπορεί κάποιος να με αμφισβητήσει.
Δε με λένε Κασσάνδρα. Αλλά είστε καταδικασμένοι να μου φέρεστε σα να είμαι...

Top GunZ

Το πρώτο μέρος  εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου