23.6.18

ΜΥΘΟΙ ΚΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ: Η Παρθενογένεση!


Πως Μυρίζοντας το Κρίνο Γεννήθηκαν οι Συριζανέλ και οι Ψηφοφόροι τους. Και Όχι απ’ το Μοιραίο 1981-2010! 

Τρία παιχνίδια τη μέρα αδύνατο να δεις. Χτες βράδυ στο τρίτο με πήρε ο ύπνος τόσο βαθειά, που πέρασε όλη η μεταπολίτευση μπρος στα μάτια μου.
Όταν πιτσιρικάς στη Ρόδο έβλεπα Φιλανδούς τουρίστες πιο φτωχούς από μας και Σουηδούς-Νορβηγούς στο ίδιο οικονομικό επίπεδο με μία Ελλάδα ελάχιστα δανεισμένη και με μεγάλες προοπτικές.





Σαν σφαίρα πέρασε μπροστά μου όλη η περίοδος Αντρέα, Μένιου, Κοσκωτά, των πάμπερς, του υπερδιπλασιασμού του δημοσίου, της παρότρυνσης στους ΔΥ "είπαμε να κλέβετε αλλά όχι τόσα πολλά".
Των μαφιόζικων συνδικάτων των ΣταμουλοΚολάδων, του άκρατου δανεισμού, των υποτιμήσεων, των θαλασσοδανείων σε χρεοκοπημένες εταιρίες.
Κανονική Σοβιετία, όταν στη δύση ξεκινούσε η τεράστια τεχνολογική και ιατρική επανάσταση…




Ξάφνου βρέθηκα στην εποχή Σημίτη. Τον είδα να ‘χει αλυσοδεμένους σ' ένα υπόγειο πανταγιάδες, τσουκάτους, άκηδες, γιάννους, μαντέληδες, θεία βρέφη και βασούλες και να τους μαστιγώνει.
Σε κάθε βουρδουλιά φώναζε: Αυτή για τον εκσυγχρονισμό που δεν φέραμε.
Αυτή για τις μεταρρυθμίσεις που δεν κάναμε.
Αυτές οι δυο για τις μίζες στα εξοπλιστικά.
Αυτή για τις βόλτες σας στα κότερα των κρατικοδίαιτων λαμόγιων που γιγαντώσαμε.
Αυτή για τη μίζα ως επίσημο νόμισμα που καθιερώσαμε.
Αυτή για τις εταιρίες των κολλητών σας που έμπαιναν στο Χρηματιστήριο 100 φορές υπερκοστολογημένες και ληστεύανε το κοσμάκη.
Αυτή για το τεράστιο κόστος των Ολυμπιακών αγώνων με τις μόνιμες και άχρηστες εγκαταστάσεις.
Κι αυτή για το παραμύθι της ανάπτυξης μέσω άκρατης κατανάλωσης δανείων και στη κουτσή Μαρία που χορηγήσαμε!
Είδα μάλιστα το Γιαννίτση να κρυφοκοιτά γελώντας από μια χαραμάδα.
Ξαφνικά βρέθηκα στο Άγιο Όρος. Δίπλα σε μια σκηνή στο δάσος είδα τον Κ. Καραμανλή να σέρνει πάνω σε σταυρό ένα γυναικείο σώμα!
-Που πας ορέ πρόεδρε; του λέω, τι είναι αυτό που κουβαλάς;
-Στο απέναντι ύψωμα μου λέει, Γολγοθά το λένε. Να στήσω το σταυρό με το κορμί της κυράς Ελλάδας που ξεψυχάει, αφού της κάρφωσα τις πρόκες και τη σταύρωσα.
Ήρθα στο ιδανικό μέρος να συνεχίσω τη σιωπή μου. Αν δεν μιλήσω γι’ άλλα 5 χρόνια γράφω ιστορία. Σπάω το ρεκόρ Γκίνες. Ο πιο μουγγός τέως πρωθυπουργός.
-Ο Ραχόι πρόεδρε γύρισε στη δουλειά του. Υποθηκοφύλακας. Θυσίασε το 10χίλιαρο μισθό.
-Χα χα καλός μ@λ@κας είναι! Εγώ είμαι θρησκεία (βούδας) κι εθνικό κεφάλαιο. Δεν εγκαταλείπω τους πιστούς μου.
-Και η καραμπίνα στη πλάτη; ρωτάω…
-Πήρα άδεια απ' το παλιό συνεταιράκι τον ηγούμενο Ευφραίμ, μου λέει. Ξέρει πως δεν μπορώ να ζήσω χωρίς κοντοσούβλι κι εδώ ο τόπος είναι γεμάτος αγριογούρουνα.
-Και η χώρα πρόεδρε; Λείπεις!
-Άφησα το Πάκη πίσω να προστατεύει τα πνευματικά παιδιά μου τους συριζανέλ απ' το Μινώταυρο του νεοφιλελευθερισμού.
Απότομα ως δια μαγείας βρέθηκα στην οροσειρά των Άνδεων στη Χιλή, στα 3.000 μ. υψόμετρο, με κόνδορες γύρω να πετούν. Μπρος σε ψηλούς φράκτες με επιγραφή "Τελευταίο επί γης μαρξιστικό καταφύγιο".
-Τιναφτορέ; ρωτώ ένα Χιλιανό βοσκό.
-Ανεξάρτητο κρατίδιο σαν το Βατικανό μου λέει. Το παραχώρησε η κυβέρνηση μας σε κάτι αριστερούς που πούλαγαν σανό και τους κυνήγαγε όλος ο κόσμος κάπου στη νότια Ευρώπη να τους λυντσάρει. Επειδή μέσα σε λίγα χρόνια τους εξαθλίωσαν.
Αλλά τους κλείσαμε σ’ αυτά τα ψηλά τείχη για να μη μολύνουν τη φιλελεύθερη οικονομία μας. Αν τους αφήσουμε λυτούς θα διώξουν τους επενδυτές κι απ’ τη δική μας χώρα.  
-Και πως επιβιώνουν; ρωτώ.
-Από το τουρισμό μου λέει. Έρχονται υπερήλικες τουρίστες από Κίνα, Ρωσία, Κούβα, Βενεζουέλα κι Ελλάδα. Που θέλουν να ξαναζήσουν τις όμορφες στιγμές επί Μάο, Χρουτσώφ, Φιντέλ, Τσάβες κι Αντρέα.
Ξάφνου ανοίγει η οροσειρά στα δυο κι ακούγεται απ' τη κόλαση ψαρωτική και σπηλαιώδης η φωνή του Αντρέα:
- Άκουσα τ' όνομα μου ορέ ζωντόβολα! Ποιος με φώναξε;
-Εγώ Αντρέα είμαι από Ελλάδα, ψέλλισα. Μικρός μάλιστα ως αριστερίζων, ήμουν θαυμαστής σου. Αν τότε ήμουν πιο μεγάλος θα μου ‘δινες και σύνταξη αντιστασιακού για να σε ψηφίζω.
-Παιδί μου να μεταφέρεις στους συμπατριώτες μας τη διαταγή μου:
Ομονοείτε και σταματήστε το διχασμό. ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ. Πολλοί μάλιστα κι εξ αίματος παιδιά μου, αφού ως μέγας γ@μιάς δεν μου γλύτωνε ούτε θηλυκή κατσίκα.
Αυτή τη ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ περί πνευματικών του παιδιών, δεν την άντεξα ούτε στον ύπνο μου. Πετάχτηκα από τη καρέκλα, κουτούλησα στο τοίχο κι έκανα ένα καρούμπαλο νααα…

Nikos Pias



Υ.Γ. Φυσικά οι συριζανέλ δεν έχουν σχέση με τη 30ετία 1981-2010. Το 40% που πήραν στις εκλογές προήλθε από παρθενογένεση.
Ο Μάο ως γνωστόν είχε πάει με χιλιάδες παρθένες. Στη μεγάλη πορεία του προς τη νίκη πολλά απ’ τα παιδιά του λοξοδρόμησαν δυτικά και ήρθαν στην Ελλάδα. Εγγόνια του Μάο είναι οι συριζαίοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου