30.10.12

Ο Μήτσος, ο Προκόπης, και η ... Μιμή!


Κάποτε, και μετά από πολλά χρόνια στα καράβια, ο Μητσάρας o τανάλιας αποφάσισε να τελειώνει με τα ταξίδια και την αλμύρα, και να επιστρέψει στο χωριό του, για να περάσει ήρεμα κι ωραία την υπόλοιπη ζωή του.
Και πράγματι αυτό έκανε.



Ο παιδικός του φίλος ο Προκόπης, που όταν το ξαναείδε μετά από τόσα χρόνια, τρελάθηκε από τη χαρά του,  δεν κρατήθηκε, και τον ρώτησε:
«Τι θα γίνει ρε συ Μήτσε, δεν θέλεις να παντρευτείς, να κάνεις κουτσούβελα; Όσο προλαβαίνεις δηλαδή; Δεν θες μια σύντροφο»;
«Τι να την κάνω την σύντροφο και τα κουτσούβελα ρε Προκόπη; Αυτά όλα τα έχω λυμένα με την Μιμή…».
«Ποια Μιμή ρε»;
«Α, δεν σου είπα; Έχω φέρει από την Μοζαμβίκη μια μαϊμού, που τα κάνει όλα. Παίζουμε, πάμε βόλτες, την στέλνω στο περίπτερο για τσιγάρα, μου βρίσκει φρούτα, με αγαπάει… μέχρι και  έρωτα μου κάνει… μού ’χει λύσει όλα μου τα προβλήματα. Και το μόνο που ζητάει ως αντάλλαγμα, είναι μια δυο μπανάνες την ημέρα».
«Τι μου λες»; Τρελάθηκε ο Προκόπης. «Δεν σε πιστεύω».
«Πάμε σπίτι να σου δείξω…».
Και πράγματι πήγαν στο σπίτι του Μήτσου, όπου τους περίμενε μια ζωηρή μαϊμού. Η Μιμή!
«Λοιπόν, είσαι έτοιμος»; ρώτησε ο Μήτσος, βγάζοντας συγχρόνως το παντελόνι του.
«Περιμένω να δω…», απάντησε ο δύσπιστος Προκόπης.
«Έλα Μιμή, κάνε μου τα κόλπα σου», διέταξε ο Μήτσος.
Αμέσως η μαϊμού όρμησε στον γυμνό Μητσάρα, και άρχισε να του κάνει … στοματικό σεξ!
Ο Προκόπης έμεινε αποσβολωμένος.  Άφωνος.
Σε κάποια φάση, το σόου αγρίεψε, και την ώρα της ακόλαστης πράξης, ο ερεθισμένος Μήτσος άρχισε να ρίχνει ταυτόχρονα και δυνατές σφαλιάρες στην σεξουλιάρα μαϊμού.
«Μα τι κάνεις» τον ρώτησε τρομαγμένος ο φίλος του.
«Μην ανησυχείς, της αρέσει … θέλει άγρια γούστα».
Με αυτά και με αυτά η πράξη ολοκληρώθηκε, ο Μήτσος άναψε τσιγάρο, και ο Προκόπης ακόμη δεν πίστευε αυτά που είδε.
«Δεν μου λες ρε φιλαράκο», ρώτησε ο Μήτσος, «σ’ άρεσε αυτό που είδες; Μήπως θέλεις να δοκιμάσεις και συ»;
Ο Προκόπης κοντοστάθηκε, και αφού το σκέφτηκε λίγο, απάντησε «να δοκιμάσω ρε συ Μήτσε, αλλά πρόσεχε σε παρακαλώ με τις σφαλιάρες, γιατί έχω ευαίσθητο κεφάλι……..».

S.A.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου