28.1.14

Η νέα Θεσσαλονίκη!



Ή αλλιώς: Ποιος μας πιάνει;

Χαράς ευαγγέλια στη Θεσσαλονίκη!
Μπορεί μάλιστα, να αρχίσουν να χτυπάνε και οι καμπάνες.
Κι αυτό διότι, μετά τις 2.000 περίπου θέσεις εργασίας που θα μας εξασφαλίσει η Ryanair, μια ακόμη σπουδαία είδηση έρχεται για να ενθουσιάσει τους Θεσσαλονικείς.



Ξεκινάνε δρομολόγια τα περίφημα καραβάκια, που έχουμε να τα δούμε πάνω από 40 χρόνια, από τότε δηλαδή που η ΙΟΥΛΙΑ ξεκινούσε από τον Λευκό Πύργο, γεμάτη επίδοξους λουόμενους, και κατέληγε στην Αγία Τριάδα, με ενδιάμεσες στάσεις στην Περαία και στον Μπαξέ.
Και τα οποία ανέστειλαν την λειτουργία τους όταν καθιερώθηκαν τα ι.χ. αλλά και άρχισαν να κάνουν κουμάντο οι διάφορες συντεχνίες (βλ. ΚΤΕΛ, κλπ).


Και μάλιστα δεν είναι μόνο αυτό.
Διότι όπως φημολογείται, τα νέα υπερσύγχρονα καραβάκια θα κάνουν και τοπικά δρομολόγια, συνδέοντας το λιμάνι της πόλης, με το Μέγαρο Μουσικής, με την Καλαμαριά, αλλά και με το αεροδρόμιο!!!
Μάλιστα, οι ειδικοί λένε πως το πολυσήμαντο αυτό έργο θα έρθει και θα κουμπώσει και με το ετοιμοπαράδοτο  μετρό, οπότε ποιος μας πιάνει...
Θα γίνουμε Ευρώπη!
Δηλαδή τι Ευρώπη; Μπορεί και Αμερική… μπορεί και Ιαπωνία.
Βέβαια προς το παρόν, σε αυτό το ζήτημα παραμένουμε Αλβανία, ή έστω Βόρεια Κορέα.
Αλλά όσο υπάρχει ελπίδα…
Έτσι επιτέλους θα ολοκληρωθεί το πρωτοποριακό όραμα του Κούβελα, που δυστυχώς είχε μείνει στην … τρύπα (γνωστή και ως η τρύπα του Κούβελα).
Και αν όλα πάνε καλά, τότε ποιος ξέρει;
Μπορεί παράλληλα να ξεκινήσει και η υποθαλάσσια σήραγγα, που θα ενώνει μεταξύ τους τις άκρες της πόλης, αλλά και την πόλη μας με τις λιμπιστερές ακτές της Πιερίας.
Και επειδή όλα γίνονται, μην εκπλαγείτε αν δείτε και το υποθαλάσσιο πάρκιγκ να υλοποιείται επιτέλους, βάζοντας ένα τέλος στην ανύπαρκτη και άναρχη στάθμευση της πόλης.
Οπότε, μετά, το μόνο που απομένει σε εκκρεμότητα θα είναι το τελεφερίκ.
Αυτό που θα συνδέει την άνω πόλη και τα κάστρα, με την παραλία, η οποία ήδη ανακατασκευάστηκε σε ένα μεγάλο βαθμό.
Το μέλλον δηλαδή προβλέπεται … αναπτυξιακό.
Οι εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες από ολόκληρο τον κόσμο θα καταφτάνουν στο αεροδρόμιο, με τον νέο εκτεταμένο (μέσα στη θάλασσα) διάδρομό του, με πτήσεις Τζάμπο της Ryanair, και στη συνέχεια θα ανεβαίνουν στα γραφικά καραβάκια, ή στο πολυτελές μετρό, και θα επισκέπτονται τις καταγάλανες θάλασσες της γύρω περιοχής, ή αν θέλουν την ερωτική μας πόλη.
Και αν δεν θέλουν να βραχούν, ή αν αντιπαθούν την αλμύρα, τότε θα μπαίνουν στο σούπερ ντούπερ υποβρύχιο, που φήμες θέλουν να ξεκινά οσονούπω διαδρομές, ή αν αυτό παραείναι τολμηρό μπορούν να χρησιμοποιούν το νέο  υπερσύγχρονο μετρό, και να βρίσκονται στο κέντρο της πόλης σε χρόνο ντε τε.
Εκεί θα μπορούν να κάνουν την βόλτα τους στην προκυμαία, ή στους διάφορους πεντακάθαρους πεζόδρομους, και αν θέλουν να αισθανθούν ολίγον τι από Βυζάντιο, θα ανεβαίνουν στο τελεφερίκ και θα επισκέπτονται τα διάφορα μουσεία στα κάστρα του επταπυργίου.
Μερικοί, πιο περιπετειώδεις, θα συνεχίζουν μέσω της υποθαλάσσιας σήραγγας ως τις παραλίες της πανέμορφης Πιερίας, όπου θα απολαμβάνουν το ουζάκι τους δίπλα στο κύμα.
Αυτή λοιπόν θα είναι η αυριανή Θεσσαλονίκη.
Μια μητρόπολη του Νότου.
Ποδηλατόδρομοι, λεωφορειόδρομοι, πεζόδρομοι, τελεφερίκ, καραβάκια, μετρό, ελικόπτερα, και άλλα πολλά, στη διάθεση του κάθε πολίτη, και του κάθε επισκέπτη…
Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα.
Ανακοινώθηκε!
Επιτέλους.
Και αν το όραμα αυτό  συνδυαστεί και με τον διαστημικό σταθμό που σχεδιάζει ο Καπερνάρος στους Γαργαλιάνους… τότε να δείτε ανάπτυξη.
Χικ…
«Ξύπνα μπούλη… το γαλατάκι σου είναι έτοιμο και θα κρυώσει… ξύπνα πια, πήγε ήδη δώδεκα…».

Strange Attractor


YΓ-  Όλα τα παραπάνω θα γίνουν κάποτε (νομοτελειακά).
Απλά τότε, εγώ δεν θα είμαι ούτε καν μια μακρινή ανάμνηση στο μυαλό των εγγονών μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου