21.3.15

Κουράγιο Κατρούγκαλε, υπουργέ της καρδιάς μας!



Επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα πιστέψω τον υπουργό, γνωστό εξάλλου αγωνιστή και υπέρμαχο της θεωρίας (όντας και συνταγματολόγος) ότι το σύνταγμα-όλα-τα-επιτρέπει-αμα-αγαναΧτίσεις (βάσει του έρμου του άρθρου 120, του παλιού ένα ένα τέσσερα).




Θα δεχτώ λοιπόν ότι αφενός η εφημερίδα λέει ψέματα ότι υπέγραψε τέτοιο συμφωνητικό κι αφού ανέλαβε ευρωβουλευτής και αφετέρου ότι αν κάτι είναι νόμιμο είναι και ηθικό (κατά τον εξίσου μεγάλο, αν και λιγότερο αγωνιστή Βουλγαρακη).
Ας δεχτώ επίσης ότι μόνος δικαιούχος της αμοιβής του είναι η εταιρία στην οποία δούλευε και καθόλου ο ίδιος προσωπικά.
Επειδή όμως έχω κάνει και εγώ δικηγόρος, και ξέρω λίγα πράγματα από τέτοια εργολαβικά συμφωνητικά, ας κάνω κάνα δυο τρεις αρωτήξεις,  κι ας τις πάρει το ποτάμι:



1)      Τα συγκεκριμένα συμφωνητικά ισχύουν μόνο εφόσον κατατεθούν στον οικείο δικηγορικό σύλλογο. Τυχόν άλλα συμφωνητικά δεν είναι υποχρεωτικό να κατατίθενται πουθενά.
Άρα δεν υπάρχει τρόπος να τα βρει κανείς από μόνος του. Σωστά;
2)     Αν εγώ πχ ως δικηγόρος, ακόμα και πρώην, είχα κάποιο τέτοιο συμφωνητικό και το εκχωρήσω αλλού υπό τον όρο ότι θα έχω λαμβάνειν όποτε κι αν ολοκληρωθεί η δουλειά, αυτό ισχύει έναντι εμού κι αυτού στον οποίο έκανα εκχώρηση.
Και ότι κάτι τέτοιο δεν είναι καν υποχρεωτικό να είναι και γραπτό. Σωστά πάλι;
3)     Το αυτό με το παραπάνω κι αν η συμφωνία μου αυτή είναι με την πρώην εταιρεία μου από την οποία αποχώρησα οικειοθελώς και οριστικά (;).
Έτσι δεν είναι;
4)     Κι αν ακόμα λοιπόν κάποιος από ηθικό καθήκον του κάνει ένα δωράκι (τόσα λεφτά θα έχει βγάλει πάνω στην τίμια - την αμιγώς δικηγορική, όχι την πολιτική - δουλειά του) για να του πει ευχαριστώ που έβγαλε τόσα λεφτά άκοπα, αυτός σίγουρα θα την αρνηθεί.
Κι ας μιλάμε για μια απολύτως νόμιμη δωρεά. Κι αν ακόμα πληρωθεί ο νόμιμος φόρος δωρεάς. Έτσι;
Και επειδή έτσι είναι σε όλα τα παραπάνω, ο καλός υπουργός μας λέει ότι όχι μόνο παραιτήθηκε της αμοιβής του, όχι μόνο δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπάει πότε στην ίδια εταιρεία, αλλά και σε κάθε περίπτωση δεν έχει καμία συμφωνία για να πάρει μερίδιο αμοιβής ή ακόμα και ένα δωράκι για το ευχαριστώ.
Όσο για το ότι έτυχε να είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος για την υλοποίηση αυτών των συμφωνιών και την πληρωμή αρκετών χιλιάδων αν όχι εκατομμυρίων ευρώ δικηγορικών αμοιβών πρώην συνεργατών του, ε αυτό είναι προφανώς μια ατυχής σύμπτωση που τον εκθέτει αδίκως.
Επειδή όπως είπα είμαι καλός άνθρωπος, τα πιστεύω όλα αυτά και ειλικρινά τον συμπονώ.
Κουράγιο υπουργέ!

Ο Παραβάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου