20.6.16

Είμαι Έλληνας!



-Δανείζομαι 50.000 ευρώ από τη τράπεζα.
-Παίρνω μια BMW 50.000 ευρώ
-Πληρώνω ένα χρόνο δόσεις και σταματώ.




-Τη κυκλοφορώ άλλα 5 χρόνια χωρίς να πληρώνω τίποτα!
-Αποκαλώ τη προαναφερθείσα BMW "αμάξι μου"
-Ψηφίζω Σύριζα για να μου χαρίσει το δάνειο!
-Τελικά δε μου τα χαρίζει και βρίζω και αυτούς…



-Η τράπεζα κατάσχει το αυτοκίνητο και το βγάζει σε πλειστηριασμό και εισπράττει 8.000 ευρώ, λόγω παλαιότητας και κρίσης την οποία εν μέρη δημιούργησα και εγώ που δεν πλήρωνα!
-Συνεχίζω να χρωστάω 42.000 ευρώ!
-Βρίζω τη τράπεζα που δεν μου τα έσβησε!
-Επικαλούμαι πως τότε που το πήρα έπαιρνα μεγαλύτερο μισθό!
-Η τράπεζα δεν επικαλείται τίποτα γιατί δεν μπορείς να συζητήσεις λογικά με έναν ανισσόροπο!
-Μου κάνουν κατάσχεση και στο σπίτι για να πάρουν και τα υπόλοιπα 42.000 πλέον τόκων!
-Ξαναβρίζω τη τράπεζα που θέλει να με βγάλει στο δρόμο!!
-Η τράπεζα δε μπαίνει σε διάλογο να εξηγήσει πως είμαι απατεώνας που καταχράστηκα τα χρήματα των καταθετών!
-Συνεχίζω να βρίζω τους "τραπεζίτες" στο facebook και στα κανάλια!!
-Χρησιμοποιώ το ατράνταχτο επιχείρημα: -Μα για ένα αυτοκίνητο να μου πάρουν το σπίτι;;;
-Οι βλαμμένοι Έλληνες που δε χρωστούν πουθενά, μου γράφουν από κάτω μηνύματα συμπαράστασης μη μπορώντας στο φτωχό μυαλό τους να κάνουν την αντιστοιχία πως τους κλέβω και είμαι λαμόγιο!
-Οι δημοσιογράφοι για τηλεθέαση παίρνουν το μέρος μου και επιβεβαιώνουν τη παράνοιά μου!
-Πήρα 50.000 από χρήματα συμπολιτών μου, δε θέλω να τα πληρώσω και θέλω να εξακολουθήσω να έχω σπίτι και αυτοκίνητο!
-Ψηφίζω Λαφαζάνη ή τη τρελή Κωνσταντοπούλου γιατί με τη δραχμή μου είπαν πως θα διαγραφούν όλα!!!
-Είμαι Έλληνας!!!!

Παναγιώτης Κορφοξυλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου