15.10.18

Ο Προυστ, και η … Γιούλα Μπουρδόλη!


Ο Γάλλος λογοτέχνης Μαρσέλ Προυστ έγινε γνωστός εκτός από  συγγραφέας και για το «ερωτηματολόγιό» του, μια λίστα με 35 ερωτήσεις που απάντησε στα πρώτα εφηβικά του χρόνια στο λεύκωμα ενός φίλου του. Μια λίστα που χρησιμοποιείται πλέον διεθνώς για να εξερευνήσουμε καλύτερα τον ψυχισμό των ανθρώπων του πνεύματος.





Σήμερα, εδώ στον ΟΡΘΟΓΡΑΦΟ, ο Προυστ ανακρίνει την θρυλική Γιούλα Μπουρδόλη, η οποία αν και αυτοεξόριστη στη μακρινή Γουατεμάλα, ζει και αναπνέει Ελλάδα…




-Πώς αντιλαμβάνεσαι την τέλεια ευτυχία;
-Να είμαι στη μπανιέρα πλήρης αφρού, και να τρίβω τις πτέρνες μου με φρέσκο γιδοτύρι Γρεβενών, ακούγοντας Τάμτα ή Σαρμπέλ στο πικάπ.

-Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
-Να ερωτευτώ κανέναν ανεπρόκοπο φτωχομπινέ, και να θυσιάσω τσάμπα και βερεσέ την σεπτή μου παρθενία…

-Ποιό χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου απεχθάνεσαι περισσότερο;
-Το ότι ερωτεύομαι ανεπρόκοπους φτωχομπινέδες…

-Ποιό χαρακτηριστικό απεχθάνεσαι περισσότερο στους άλλους;
-Τους υπερβολικά προικισμένους εκεί κάτω ανεπρόκοπους, που με κορτάρουν ερεθισμένοι σαν ξαναμμένα τραγιά… και το μόνο που θέλουν είναι να ασελγήσουν στο κορμί μου και να πάρουν ως λάφυρο την παρθενία μου…

-Ποιά εν ζωή προσωπικότητα θαυμάζεις περισσότερο;
-Τον Βύρωνα τον Πολύδωρα… και ολίγον τι τον Παύλο τον Χαϊκάλη.

-Ποιά είναι η μεγαλύτερή σου υπερβολή;
-Το να κάμω λεύκανση πρωκτού κάθε τρίμηνο, για να  ‘μαι λιμπιστερή και ποθητή.

-Σε τι ψυχική διάθεση βρίσκεσαι τώρα;
-Είμαι πυρ και μανία με την Λέγκω την Ακρίταινα που μαζί με την Σούλα Καραμπούτσογλου με διώξανε παράνομα από το προεδρείο του Συλλόγου Αγάμων Θυγατέρων… καταγγέλλοντας ότι επήγα στο εξωτερικό για να κάμω λεύκανση πρωκτού με παραπεμπτικό του ΙΚΑ και έξοδα των φορολογούμενων…

-Ποιά θεωρείς ότι είναι η πιο υπερεκτιμημένη αρετή σου;
-Η σεξουαλική εγκράτεια που με διακατέχει από παιδίσκη, και για χάρη της οποίας χαλιναγωγώ τα ανώμαλά θέλω μου…


-Σε ποιά περίπτωση θα έλεγες ένα ψέμα;
-Αν κάποιος καλοστεκούμενος και κοτσονάτος νέος, που όμως διέθετε περιουσίαν σε ακίνητα,  ήθελε να με νυμφευθεί ή έστω να με βατέψει…

-Ποιό εμφανισιακό σου χαρακτηριστικό δε σου αρέσει περισσότερο;
-Η περιοχή πέριξ του πρωκτού μου που είναι σκοτεινή και αδιαπέραστη, γι’ αυτό και την φροντίζω ιδιαίτερα, με σκοπό να την καταστήσω ροδαλή και ζουμερή.

-Ποιόν εν ζωή άνθρωπο απεχθάνεσαι περισσότερο;
-Τον Στρατούλη τον πολιτικάντη,  που ένα βράδυ σε μια συγκέντρωση του Σύριζα  με κόρταρε έντονα, με κέρασε λουκουμάδες,  πλην όμως μου απέκρυψε πως ήτο νυμφευμένος…

-Ποιά θεωρείς την πιο σημαντική αξία σ’ έναν άντρα;
-Να είναι εμφανώς προικισμένος, να θέλει τη ψυχή μου κι όχι μόνο το μαλακό κορμί μου, και να μην έχει γιουφκά αντί για κομπρεσέρ... α, και να μην είναι νυμφευμένος με άλληνα…

-Ποιά θεωρείς την πιο σημαντική αξία σε μια γυναίκα;
-Να σέβεται την παρθενία της, και να περιποιείται τα απόκρυφά της με επιμέλεια και με κρέμες και αλοιφές από φυσικά συστατικά της ελληνικής υπαίθρου...

-Ποια φράση χρησιμοποιείς περισσότερο;
-Με λεν Μπουρδόλη και με ζουλεύουν όλοι!

-Ποιός ή τι είναι ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής σου;
-Ο Ισμαήλ από το Αλγέρι, που μου τον έδιωξε η Ακρίταινα καταγγέλλοντάς τον στα αρχάς  ως δήθεν λαθρομετανάστη, πλην όμως μόλις με ενυμφεύετο, όπως είχε υποσχεθεί, θα έπαιρνε χαρτιά παραμονής και θα εντάσσετο στο σώμα της Αγροφυλακής από τον Βύρωνα τον Πολύδωρα, τον μέντορά μου… φωτιά να την εκάψει την βρωμιάρα, που μου έγδαρε τα γυναικεία μου όνειρα.

-Σε ποιό μέρος και χρόνο αισθάνθηκες πιο ευτυχισμένη;
-Τότενες που ήμανα παιδούλα στο Τσοτύλι, και με κορτάρανε τα ευθυτενή παλικάρια της ένδοξης Αγροφυλακής.

-Ποιό ταλέντο θα ήθελες περισσότερο να έχεις;
-Να είχα καλήν φωνήν ώστε να συνοδεύω με τραγούδι το ακορντεόν και το τρίγωνο, όργανα στα οποία είμαι εξαιρετική…

-Αν είχες την δυνατότητα να αλλάξεις κάτι στον εαυτό σου, τι θα ήταν αυτό;
-Θα βελτίωνα ολίγον τι την οδοντοστοιχίαν μου, ολίγον τι την πέριξ του πρωκτού περιοχή, καθώς όλα τα άλλα είναι μια χαρά, όπως μου λένε τα ζαρκαδάκια που με πολιορκούν καθημερινά επί δεκαετίες…

-Ποιό θεωρείς ως το μεγαλύτερο κατόρθωμά σου;
-Ότι έκαμα διεθνή μόδα την ανεξέλεγκτην τριχοφυίαν, και ότι αν και διωχθείσα για πολιτικούς λόγους από την Ελλάδα, επέτυχα επαγγελματικώς εις την ξενιτιάν, ως ιδιοκτήτρια τριών στούντιο λεύκανσης πρωκτού, η οποία είναι ιατρική πράξις και όχι μόνο αισθητική ματαιοδοξία…

-Αν πέθαινες και επανερχόσουν σαν ένας άλλος άνθρωπος ή οτιδήποτε άλλο, τι θα επέλεγες;
-Αν δεν ήμουν η Γιούλα θα ήθελα να είμαι η Γιούλα… αλλά αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε θα ήθελα να επανέλθω ως μυρμηγκοφάγος ή ως σταρ του Χόλιγουντ… ως Πία Ζαντόρα φερ’ ειπείν,  ή έστω Τσένι Φερλόπερ.




-Πού θα ήθελες περισσότερο να ζεις;
-Στα Γρεβενά, στο Τσοτύλι, ή στην Νέα Γουινέα που έχει μπόλικα μυρωδικά ελεύθερα στη φύση για να περιποιούμαι τα απόκρυφα σημεία του λιμπιστερού κορμιού μου…

-Τι θεωρείς στη ζωή σου ως τον πιο σημαντικό θησαυρό σου;
-Την ευμορφίαν μου, και την σεπτή μου παρθενία, καθώς και την μνήμη του πατρός μου, ηρωικού υπαξιωματικού της βασιλικής Αγροφυλακής, που πέθανε όρθιος στο καθήκον, κυνηγώντας Μπολσεβίκους στους αγρούς του Νομού Γρεβενών, και όχι μεθυσμένος από τσίπουρα πάνω σε σόμπα καφενείου στο Τσοτύλι, όπως διαδίδουν όσοι οχτροί μου με ζουλεύουν.

-Ποιό πιστεύεις ότι είναι το τελευταίο σκαλί της δυστυχίας;
-Να κάμεις ομαδικό και ονειρικό έρωτα με τρεις ξυπόλυτους που δεν έχουν μία, όντας αξούριστη, να τους δίδεις απλόχερα ότι πολυτιμότερο πλην του πλέον πολύτιμου που διαθέτεις, και οι οποίοι στη συνέχεια να ανεβάζουν φωτογραφίες από την ονειρική αυτή εμπειρία  στο διαδίκτυο και στα σόσιαλ μύδια προσπαθώντας να εκβιάσουν χρήματα… χωρίς η ηλεκτρονική αστυνομία στην οποία καταγγέλλεις τα καθέκαστα να σου δίνει σημασία!

-Με τι αγαπάς περισσότερο να ασχολείσαι;
-Με την περιποίηση του τρυφερού παρθένου κορμιού μου, ξέβρετε είμαι και διπλωματούχος αισθητικός, αλλά και με το τρίγωνο, το οποίο έχω σπουδάσει 4 ολάκερα χρόνια σε κρατικό ωδείο των Γρεβενών, με υποτροφία της βασιλίσσης Φρειδερίκης…

-Ποιό χαρακτηριστικό σου σε έχει περισσότερο σημαδέψει στη ζωή σου;
-Η παρθενία μου και η εγκράτειά μου… το έχουμε ξαναπεί.

-Τι περισσότερο εκτιμάς στους φίλους σου;
-Το ότι  αρκούνται στην όποια ανακούφιση και περιποίηση που τους προσφέρω, και δεν επιμένουν να δοκιμάσουν όλους τους χυμούς του σεπτού κορμιού μου, το οποίο ενυδατώνω διαρκώς με αφρό από λάιμ και συμπυκνωμένο χυμό γιδοτυριού από τα ορεινά Γρεβενά… κρατώντας το ανέπαφο για τον μελλοντικό μου πρίγκιπα που θέλει να με νυμφευτεί…

-Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
-Η Χρυσηίδα Δημουλίδου, η Λένα Μαντά, και ο Ντοστογιέφσκης…

-Ποιός είναι ο φανταστικός σου ήρωας;
-Ο Ντάφυ Ντακ


-Με ποιά ιστορική φιγούρα περισσότερο ταυτίζεσαι;
-Με τον αυλάρχη της βασιλίσσης Φρειδερίκης, που ήταν και νονά μου, τον μακαρίτη κύριο Αρναούτη…

-Ποιοί είναι οι ήρωές σου στην πραγματική ζωή;
-Η Νάντια Βαλαβάνη, ο Τζον Τίκις, ο Τζον Χολμς, ο Γιώργος Πάντζας, και ο Στρέιτ Τράκτορας…

-Ποιά είναι τα αγαπημένα σου ονόματα;
-Βαρθολομαίος, Προκόπης, Ισμαήλ, και Γιούλα…

-Τι είναι αυτό που δεν σου αρέσει περισσότερο;
-Να μη μοσχοβολάνε φράουλα τα απόκρυφα των ζαρκαδιών στα οποία προσφέρω γλωσσική περιποίηση και ανακούφιση από το στρες της καθημερινότητας…

-Τι είναι αυτό για το οποίο έχεις μετανιώσει περισσότερο;
-Που δεν πολιτεύτηκα η καψερή, τότενες που ο Βύρων ο Πολύδωρας μου είχε προσφέρει θέση εις το Ευρωκοινοβούλιο… μέσα από το οποίο θα ημπορούσα να συνδράμω στην προκοπή του τόπου.

-Πώς θα ήθελες να πεθάνεις;
-Εξαντλημένη από παρά φύσει έρωτα, στην αγκαλιά κάποιου νταβρατισμένου αγροφύλακα, ή έστω κάποιου λάγνου υπαξιωματικού του πυροβολικού μέσα σε κάποιον στάβλο στο Τατόι…

-Ποιό είναι το ρητό ή το σύνθημά σου;
-Με λένε Γιούλα και τα κάνω ούλα…

ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου