6.1.13

Η Πάολα, και κάποια αμείλικτα ερωτήματα…


Ομολογώ ότι είμαι άσχετος με το ντόπιο λαϊκό σταρ σύστεμ.
Μέχρι σήμερα, όταν άκουγα να μιλάνε για την Πάολα, νόμιζα ότι πρόκειται για την πάλαι ποτέ νταρντάνα τραβεστί…

 
Σήμερα έμαθα ότι πρόκειται για μια από τις βασίλισσες της νύχτας, αυτές για τις οποίες συνήθως λέμε «κι από φωνή… κορμάρα».

Έψαξα μάλιστα στο youtube για να την απολαύσω!
Και θα το πω το κρίμα μου: Καλύτερα να ακούω τον σκύλο μου να κλαίει, παρά αυτήν να τραγουδά.
Αλλά τι να πει κανείς;
Ο κόσμος αυτήν θέλει να ακούει κι όχι τον σκύλο μου.
Και μάλιστα, από ότι έχω καταλάβει την χρυσοπληρώνει κιόλας.
Αλλιώς δεν εξηγείται αυτό που διάβασα σήμερα στο Πρώτο Θέμα.
Ότι πέρα από την λαϊκή λατρεία, πέρα από τις χιλιάδες θαυμαστές, η Πάολα διαθέτει και αυτοκίνητο τύπου Bentley, αξίας μερικών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, που όμοιό του διαθέτουν μερικοί μόνο Έλληνες, κυρίως εφοπλιστές (και λοιποί φοροφυγάδες).
Μπράβο στο κορίτσι!
Το ταλέντο πρέπει να αμείβεται.
Αλίμονο αν όλοι είμαστε ίδιοι.
Βέβαια, το δημοσίευμα δεν διευκρίνιζε κάποιες καίριες λεπτομέρειες, όπως το τι εθνικότητας πινακίδες διαθέτει το όχημα, αν είναι στο  όνομά της ή σε αυτό κανενός σιτεμένου «χορηγού», ή αν ανήκει σε εταιρία λίζινγκ, κλπ.
Λεπτομέρειες που έχουν την σημασία τους σε αυτούς του χαλεπούς καιρούς που περνάμε ως χώρα, με τους περισσότερους συμπολίτες μας να μην έχουν χρήματα ούτε για καυσόξυλα…
Φαίνεται όμως πως έχουν αρκετά για να χρυσοπληρώνεται η Πάολα, και η κάθε Πάολα.
Παλιά, η ασφάλεια εντόπιζε τους κλέφτες και τους λοιπούς κακοποιούς από την «ζημιά» που έκαναν ξαφνικά στα σκυλάδικα, και η οποία δεν δικαιολογούνταν από τα εισοδήματά τους.
Το ίδιο συμβαίνει συστηματικά και στην Αμερική, όπου η περίφημη IRS διασταυρώνει τα πάντα, με αποτέλεσμα καλύτερα  να κάνεις ληστεία, παρά να φοροδιαφύγεις. Πιο γρήγορα θα βγεις από την στενή στη πρώτη περίπτωση.
Σήμερα, κάτι ανάλογο γίνεται και στην Ελλάδα, αν αυτά που διαβάζω εδώ και κει για διασταυρώσεις στοιχείων, ψάξιμο τραπεζικών λογαριασμών, κυνηγητό στους φοροφυγάδες, κλπ  ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα.
Οπότε, τίθενται τα εξής απλά ερωτήματα:
1-Αν όντως έχουμε κρίση.
2-Αν όντως η Πάολα πληρώνεται για αυτό που κάνει με τα νόμιμα συνοδευτικά παραστατικά, και το εισόδημα της δηλώνεται και φορολογείται.
3-Αν όντως αυτός που την πληρώνει (σκυλάδικο)  δηλώνει αυτά που της δίνει, και εν πάση περιπτώσει αν κόβει έστω και μερικές αποδείξεις κάθε βράδυ..
Και τέλος, αν όντως είμαστε ως λαός τόσο μακάκες, ώστε ο γιατρός του ΕΣΥ να αμείβεται με €1.300 μικτά τον μήνα (μέσα και οι εφημερίες), ενώ την ίδια ώρα η Πάολα … κυκλοφορεί με Bentley!!!!

Strange Attractor

2 σχόλια:

  1. Η βιομηχανία του θεάματος τη θέλει να υπάρχει, όπως υπάρχει... με τη χλιδή της με το τουπέ της με τα τατού της κτλπ.Αύριο αυτοί οι τύποι που την έχτισαν για τη μαζική κατανάλωση θα την αντικαταστήσουν με μία άλλη Πάολα, ακριβώς έτσι όπως κάνουν τα τελευταία χρόνια στο χόρο των στάρ του τραγουδιού.Η Πάολα και η κάθε Πάολα πως έγινε γνωστή?Μα φυσικά με τον τάδε ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου που την εκανε δημοφιλή και τους περιβόητους παραγωγούς των μουσικών εταιριών.Αυτούς που εξαφανίζουν καλλιτέχνες και στιχουργούς πραγματικούς και προωθούν "εύπεπτους" στίχους και μουσική και τσοντούδες για τραγουδίστριες...! Η Βανδή έχει αβάπτιστα και τα δύο της παιδιά και το σύστημα την έχει περάσει στα μικρά παιδιά για... είδωλο!Εδώ χάνεται ο πολιτισμός μας και η κουλτούρα μας απο αυτά τα σάπια γραναζώματα της βιομηχανίας του θεάματος... κολλάς στα λεφτά?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ αγαπητοί μου , δεν θα κολλήσω στο τι μου προωθούν οι μουσικοί παραγωγοί ή οι ιδιοκτήτες νυχτερινών καταστημάτων , γιατί αυτοί πολύ καλά κάνουν και προωθούν ότι σαπίλα κυκλοφορεί στο ελληνικό σταρ σύστεμ , Εγώ που υποτίθεται πως έχω το δικαίωμα της επιλογής και πάω και τους ακούω ή αγοράζω με το πενιχρό εισόδημά μου την δισκογραφική δουλειά της κάθε τυχάρπαστης στάρλετ, δεν φέρω ευθύνη? μου την επέβαλαν και δεν το κατάλαβα ? Όλα κατά την γνώμη μου είναι θέμα παιδείας ,γι’ αυτό οι γονείς πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην παιδεία των σπλάχνων τους και αυτοί με την σειρά έχοντας σωστές βάσεις θα έχουν την κρίση να κάνουν και τις σωστές επιλογές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή