19.10.12

Τόσο αληθινά, που μοιάζουν με ψέματα....


Δεν ξέρω αν πρόκειται για αστικό μύθο ή για πραγματική ιστορία.
Εμένα πάντως με συγκλόνισε.
Μου την είπε ένας φίλος, που κι αυτός την άκουσε να λέγεται, χωρίς να μπορεί να επιβεβαιώσει την αλήθεια της.
Σας την παραθέτω όπως την άκουσα...



Ένας άνδρας γυάλιζε με επιμέλεια το ήδη αστραφτερό του αμάξι, όταν αντιλήφτηκε πως από την άλλη μεριά, ο εξάχρονος γιος του, έχοντας πάρει μια πέτρα, γρατζούνιζε το ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο.
Έξαλλος ο πατέρας, άρπαξε το παιδί από τα χέρια, και χρησιμοποιώντας έναν γρύλλο που βρήκε πρόχειρο,  το χτύπησε αρκετές φορές.
Στο νοσοκομείο όπου οδηγήθηκε ο μικρός, διαπιστώθηκε πως τα δάχτυλα του δεν μπορούσαν να σωθούν, λόγω των πολλαπλών καταγμάτων.
Μάλιστα, όταν το πονεμένο παιδί είδε τον πατέρα του ... με τα παραπονεμένα του μάτια γεμάτα αγωνία, τον ρώτησε : 
«Μπαμπά ... πότε τα δάχτυλά μου θα μεγαλώσουν πάλι»;
Ο μετανιωμένος μπαμπάς πήγε πίσω στο αυτοκίνητό του και το κλώτσησε με μανία πολλές φορές.
Ο πόνος του ήταν βαρύς, μέχρι που είδε κάτι, οπότε και έγινε αβάσταχτος.
Βλέποντας την γρατζουνισμένη πόρτα, διαπίστωσε πως ο μικρός είχε προσπαθήσει να γράψει: « ΜΠΑΜΠΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ». 
Την επόμενη ημέρα ο άνδρας αυτός αυτοκτόνησε,  τρελάθηκε...

Και σαν να μην έφτανε αυτό, να και ένα δεύτερο συμβάν προχθεσινό, και πραγματικό:
Μια πιτσιρίκα 14-15 χρονών έχει ένα τατουάζ μεγάλο στο αριστερό της χέρι.
Το τατουάζ, σε συνδυασμό με  το εξεζητημένο ντύσιμό της προκαλούσαν αρνητικά σχόλια εις βάρος της απ' τους δήθεν σοβαρούς.
Προχθές λοιπόν, πήγε σε φαρμακείο φίλου μου για κάποια φάρμακα.
Στην ερώτηση του φαρμακοποιού για το «τι γράφει το τατουάζ», η μικρή απάντησε: «ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ».
Ήταν, βλέπετε,  ορφανό το παιδάκι.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το ηθικό δίδαγμα, όλων μας….

Αρίσταρχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου