20.10.14

Η Γιούλα σχολιάζει την επικαιρότητα!



Είχα πάει η έρμη να κάνω σπα στο Νευροκόπι μπας και ηρεμήσει η επιδερμίδα μου, που την έχω ως κόρη οφθαλμού, καθότι λόγω της φυσικής και πλούσιας τριχοφυίας μου το δέρμα δυσκολεύεται να ανασάνει, οπότε κάθε τρεις και λίγο τρέχω για λασποθεραπείες και σάουνες.
Αυτά με κρατάνε νέα, εύμορφη, και λιμπιστερή, με αποτέλεσμα να με κυνηγάνε τα αγοράκια και να με ζουλεύουν οι συνομήλικές μου.



Χώρια που συνεχώς πονάω και από κάτω, αφού η λεύκανση πρωκτού που είχα κάνει στη Γουατεμάλα με έξοδα του ΕΟΠΥ, αποδείχτηκε ελαττωματική.
Κάθε τόσο ξαναμαυρίζει το σημείο και χρειάζεται να υποβάλλομαι εκ νέου σε ταλαιπωρίες.
Τέλος πάντων, επέστρεψα η γυναίκα, και τι να δω;



Όπου στεκόμουν και όπου καθόμουν έβλεπα και άκουγα μόνο για την Σαμάλ Αλαμουντίν, ή κάπως έτσι.
Μια ξερακιανή ξουρισμένη Λιβανέζα, που την υποδεχτήκαμε ως αρχηγό κράτους, λες και είμαστε πεινασμένοι για ομορφιά όταν έχουμε εμένα.
Ακόμη και η Πάολα καλύτερη είναι, χώρια που έχει και φωνάρα, ειδικά όταν πιάνει τα ριζίτικα.
Ρώτησα η καψερή και έμαθα, ότι είναι δήθεν μεγαλοδικηγόρος, με σπουδαίο βιογραφικό, και θα μας φέρει πίσω τα μάρμαρα που έκλεψε ο Έλγιν.
Και μετά έμαθα ότι είναι 36 χρονώ κοπέλα.
Και αναρωτήθηκα η ρημάδα, πότε πρόλαβε και έκανε και σπουδαίο βιογραφικό;
Εγώ στα 36 μου αν και σπουδαγμένη αισθητικός, αν και πρόεδρος του συλλόγου αγάμων θυγατέρων Γρεβενών, αν και ολοκληρωμένη μουσικός (παίζω το τρίγωνο) ακόμη έπαιζα με κούκλες.
Ήμουν βέβαια και παρθένα, κάτι που η Σαλαμουντίν (πως τη λένε) σίγουρα δεν είναι, αφού το ματάκι της όλο έπαιζε.
Που βρήκε τον χρόνο να φτιάξει καριέρα και μάλιστα δικηγορική που απαιτεί διαβάσματα, ξενύχτια, και δικαστικές εκπομπές στη τηλεόραση;
Και μετά έμαθα και το κλου της υπόθεσης ότι είναι νιόπαντρη με τον Κλούνει.
Εμ πείτε το ντε.
Τι μου λέτε για βιογραφικά και για δικηγορίες;
Τι μου τσαμπουνάτε πομφόλυγες;
Με περάσατε για συριζαία;
Εγώ βαφτισιμιά της Φρειδερίκης είμαι και δεν μασάω πολλά πολλά.
Καλά τα έγραψε η Έλενα η Ακρίτα που είναι κι αυτή άγαμη θυγατέρα, και πολύ καλά τα έγραψε και η Χριστίνα η Ταχιάου που δεν ξέρω αν είναι παρθένα, πάντως άγαμη σίγουρα είναι, άσχετα αν δεν καταδέχεται να με προσεγγίσει ως πρόεδρο και πολιτικό παράγοντα που φέρνει ψήφους, και που τις έχει ανάγκη εκεί στο Ποτάμι που πολιτεύεται η σακαφιόρα.
Εξάλλου από τότε που παράτησα τα κοινά, εξαιτίας της συκοφάντησής μου από την Σούλα τη Καραμπούτσογλου, πολλοί είναι αυτοί που με αποφεύγουν αν και πιο πριν μέχρι που με φλέρταραν.
Όπως ο Φαήλος Κρανιδιώτης που όταν έμαθε πως με κορτάρει ο Στρατούλης ο συριζαίος, ήθελε να του γουρλώσει τα μάτια.
Ευτυχώς επενέβη ο πάντα ψύχραιμος καρδιακός μου φίλος Στρέιντζ και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα.
Τώρα ούτε μια βόλτα δεν με πάει με τη Χάρλει και το’χω παράπονο και μαράζι.
Πάντως αυτό με την Μαλμούνια δεν μπορώ να το χωνέψω η Χριστιανή.
Μα τι της βρήκε ο Κλούνεις;
Τα πιασίματά της;
Μη τρελαθούμε. Σαν παιδάκι της Μπιάφρας είναι.
Χώρια που ξουρίζεται πατόκορφα.
Είναι αυτό γυναικείο κάλλος;
Μάλλον την επήρε για τρόφι γουάιφ όπως μου είπε η ξαδέλφη μου η Ντεζιρέ, που ζει στο Σινσινάτι και τα ξέρει καλά αυτά τα πολιτικά ζητήματα.
Θέλει, λέει, ο Κλούνεις να γίνει πρόεδρος, αλλά επειδής είναι κρυφογκέις και έμεινε ελεύτερος ως τα 55 του, παντρεύτηκε αιφνιδιαστικά την Σαλμούνια, και όχι κάποιο μοντέλο ή καμιά τραγουδιάρα, για να χτίσει σοβαρό και καλά προφίλ, και να βάλει πλώρη για το Καπιτώλιο.
Και άρα εμείς ξεβρακωθήκαμε όχι για την Μαλμουντίν αλλά για τον Κλούνει, που με το κύρος του θα πείσει τους Άγγλους να μας δώκουν πίσω τα Ελγίνεια.
Όλα τα άλλα είναι σαχλαμάρες.
Σε αυτά τα ζητήματα είναι πονηρός ο Σαμαράς, αν και Καλαματιανός.
Οπότε όσα και να πήρε η λεγάμενη, χαλάλι.
Αν πρόκειται για το αρχαίο μας κλέος, ντέφι να γίνει.
Αν ζούσε και ο Σαβάλας, και σε αυτόν θα έπρεπε να ξεβρακωθούμε…
Αμα κάτσει τώρα και η Αμφίπολις, εκεί που σκάβει νυχθημερόν η Παναγιωταρέα, τότε να δείτε χαρές και πανηγύρια.
Εκεί λένε είναι θαμμένος ο Βουκεφάλας.
Το λένε πολλοί, και μάλιστα άκουσα πως εκεί που λείπει ένα στρόγγυλο κομμάτι, εκεί είναι που προσγειώθηκε ούφο, για να πάρει τα λείψανα του αλόγου, αλλά δεν το άφησαν οι Ελ, και έφυγε ξανά άπραγο για τον Σείριο.
Έμεινε μόνο το σημάδι, που προσπαθούν τώρα οι ειδικοί γεωλόγοι να το ξαναφτιάξουν όπως ήταν τότενες.
Με οδηγίες από τον Βελόπουλο που έχει μυστικά αρχαία τεφτέρια!
Τέλος δεν μπορώ παρά να σχολιάσω τις τεκτονικές πολιτικές μεταβολές, με την Γιάννα που είναι σαν βαλσαμωμένη φώκια να δηλώνει πως ψηφίζει τον σύριζα.
Βρε τι κάνει ο άνθρωπος για να τον προτείνουν ως πρόεδρο…
Ή η άλλη; Η τρελοκαμπέρω καλέ, η ψηλιά με το βαμμένο μαλλί, που μέχρι ψες ήταν δεξιά και περήφανη ανεξάρτητη Ελληνίδα, και από τότε που την έδιωξε ο Καμένος και την έφτυσε ο Κουίκ  δηλώνει κι αυτή σύριζα!
Για το μπακίρι που λέμε στα Γρεβενά…
Αυτά τα ολίγα.
Σας αγαπάω όλους
Φιλιά


Γιούλα Μπουρδόλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου