29.9.17

Rx...

Theory of a Deadman








Τριτοκοσμικοί δρόμοι, τριτοκοσμικής χώρας…



Προχθές το μεσημέρι κατέβηκα στο κέντρο της Αθήνας με το μηχανάκι. Είχε πολλή κίνηση. Πάνω από το 1/3 των οδηγών είχαν τηλέφωνο στο ένα χέρι και μιλούσαν ενώ κινούνταν στην κίνηση. Το τηλέφωνο κολλημένο στο αυτί. Όχι με ακουστικό. Γι’ αυτό οδηγούσαν σαν μεθυσμένοι!




Μπροστά μου δυο μηχανάρες με δυο αστυνομικούς η καθεμιά, προσπαθούσαν να περάσουν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα αποφεύγοντας να χτυπήσουν επάνω σε όσους αποφάσιζαν να αλλάξουν λωρίδα στο δρόμο χωρίς φλας ή και με φλας ανεξαρτήτως αν έρχονταν από πίσω δίκυκλα με 20-25 χλμ/ώρα πιο γρήγορα από αυτούς….


Μίχος. Τον... άδειασαν κι έφυγε…



Ευθεία επίθεση στον Μιχαλολιάκο και τον στενό ηγετικό του πυρήνα εξαπέλυσε κατά την αποχώρησή του από τη Χρυσή Αυγή ο Νίκος Μίχος, προδίδοντας έτσι το μέγεθος των αναταράξεων που έχουν προκαλέσει στο εσωτερικό της ναζιστικής οργάνωσης τα συντριπτικά στοιχεία σε βάρος της που αναδεικνύονται καθημερινά στο δικαστήριο.





Ο υπόδικος για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης Μίχος κατέθεσε την Τρίτη στον πρόεδρο της Βουλής τη δήλωση της ανεξαρτητοποίησής του, η οποία αφήνει πλέον την τέταρτη στο Κοινοβούλιο Χρυσή Αυγή με 16 βουλευτές, διευρύνοντας την απόσταση από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη που έχει 19 έδρες.
Και η αποχώρηση αυτή, που βαδίζει στον δρόμο που χάραξε μερικούς μήνες νωρίτερα η ανεξαρτητοποίηση και του έτερου χρυσαυγίτη βουλευτή Δημήτρη Κουκούτση, έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί ο Μίχος δεν ήταν ένα οποιοδήποτε στέλεχος, ήταν ο περιφερειάρχης της οργάνωσης στην Εύβοια, από τα πιο υψηλόβαθμα στελέχη της Χρυσής Αυγής και βέβαια από τα πιο εκτεθειμένα σε σχέση με την εγκληματική της δράση…


ΕΙΠΑ - ΞΕΙΠΑ...



Η Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΛ τελεί σε καθεστώς σύγχυσης, με τις κυβιστήσεις στελεχών να είναι παροιμιώδεις. Ο αντιπρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Καμμένος το πρωί δήλωσε (Σκάι) ότι δεν θα ψηφίσει τη διάταξη για την Τουρκική Ενωση Θράκης, κόντρα στην κομματική γραμμή, αλλά αργότερα είπε (Real FM) πως... άλλαξε γνώμη και θα την ψηφίσει, εκτιμώντας ότι δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις από τον αρμόδιο υπουργό.




Στο ίδιο μήκος κύματος, αλλά με περισσότερη σταθερότητα προσώρας στις απόψεις του, εμφανίστηκε ο Κωνσταντίνος Κατσίκης, ο οποίος ξεκαθάρισε πως σίγουρα δεν θα ψηφίσει τις διατάξεις για την αλλαγή φύλου και ενδεχομένως αυτές για την Τουρκική Ενωση Θράκης...


Χιου Χέφνερ: Ένας σιχαμερός μαστρωπός…



Τώρα που ο μερακλής Χέφνερ μας άφησε χρόνους, πολλοί είναι εκείνοι τον περιγράφουν ως έναν «απελευθερωτή των γυναικών», γράφει η Suzanne Moore στην εφημερίδα  Guardian. Όμως η αλήθεια είναι, λέει,  πως ο μακαρίτης απλά πουλούσε ελευθερία αποκλειστικά στους άνδρες. Από την άλλη, οι γυναίκες που «απελευθέρωνε» έπρεπε να είναι διαρκώς διαθέσιμες για την σωστή τιμή.




Αυτή η αισχρή συναλλαγή δεν ίσχυε μόνο στο περιοδικό Playboy, αλλά και στην πραγματική ζωή, γράφει, αναφέροντας εμπειρίες γυναικών που πέρασαν ή που έζησαν στο θρυλικό μέγαρο του Χέφνερ, στο παλάτι των οργίων, και οι οποίες θεωρούσαν τον εαυτό τους φυλακισμένο…

Σαμαράς: Οι ευρωπαϊκές δημοκρατίες κινδυνεύουν από το «τσουνάμι» μετανάστευσης


«Πρέπει να αντιληφθούμε ότι οι Ευρωπαϊκές δημοκρατίες στη Μεσόγειο, κινδυνεύουν να σαρωθούν από ένα "τσουνάμι" ανεξέλεγκτης μετανάστευσης» υπογράμμισε ο πρ. Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, σε ομιλία του με θέμα «κοινή πολιτική ασφάλειας και σταθερότητας στη Μεσόγειο», στο πλαίσιο των εργασιών του συνεδρίου του European Ideas Network (ENI) επίσημου think tank των Ευρωβουλευτών του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, το οποίο διεξάγεται στη Ρώμη.

Είδες η Fraport;



Αποζημίωση 70 εκατομμυρίων ευρώ σκοπεύει να ζητήσει από το ελληνικό Δημόσιο η γερμανική Fraport λόγω των σοβαρών ελλείψεων και της κακής κατάστασης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που πλέον έχουν περάσει στην κατοχή της.



Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, που επικαλείται ασφαλείς πληροφορίες, τα περιφερειακά αεροδρόμια -μεταξύ των οποίων το «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης και το «Ιωάννης Καποδίστριας» της Κέρκυρας- είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από αυτή, που υπολόγιζε η Fraport. «Το συμβόλαιο δίνει στην εταιρεία το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση σε μια τέτοια περίπτωση» αναφέρει χαρακτηριστικά το περιοδικό…