28.4.14

Gyroscope...

Boards of Canada



Αλέξης ο … γκαντέμης!



Θυμόσαστε τους περίφημους «αγανακτισμένους»;
Όλους εκείνους που η κρίση τους βρήκε ανέτοιμους και απροειδοποίητους, με αποτέλεσμα να πάθουν ταράκουλο;
Αναγκασμένοι έτσι στα ξαφνικά κι απότομα να πρέπει να πληρώνουν φόρους, εισφορές, να κόβουν αποδείξεις, και άλλα τέτοια παρόμοια ανάλγητα και αντιλαϊκά πράγματα;


Και να συνειδητοποιήσουν ότι έχουμε χούντα (αφού), οπότε ας κάνουμε κατάληψη στα πάρκα και στις παραλίες, τραγουδώντας το «κουμπαγιά», και οργανώνοντας «ακτίβιτις», «ιβέντς», και «στριτ περφόρμανσις» μπας και τρομάξει ο Σόιμπλε, και μας χαρίσει τα δανεικά, μιας και είμαστε ωραίοι ως Έλληνες!
Το έλεγε κι ο Ρέμος άλλωστε…

Το Ποτάμι, ο @cocobilly και το Twitter...



Ένα από τα πιο γνωστά troll του ελληνικού Twitter, ο @cocobilly, «εξαφανίστηκε» από το timeline των χρηστών της δημοφιλούς πλατφόρμας το βράδυ της Κυριακής. 
Το συγκεκριμένο account είχε φωτογραφία του Σταύρου Θεοδωράκη και απαντούσε σαν να ήταν εκείνος.





Πολλοί ήταν εκείνοι οι χρήστες που είχαν άγνοια για το πώς λειτουργεί το Twitter, ανάμεσά τους κορυφαίοι δημοσιογράφοι και πρώην πολιτικοί.
Αξίζει να αναφέρουμε πως τα σατιρικά accounts δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο στον κόσμο των social media. 
Αν έριχνε κανείς μια ματιά στα «τιτιβίσματα» του @cocobilly, θα αντιλαμβανόταν γρήγορα πως ο συγκεκριμένος λογαριασμός δεν μπορεί να είναι ο επίσημος του Σταύρου Θεοδωράκη.


Ο Κούλογλου, και η … Μακεδονία.



Νέο μέτωπο μεταξύ κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ ανοίγει με αφορμή τη συνέντευξη που παραχώρησε ο  Στέλιος Κούλογλου σε μέσο ενημέρωσης της ΠΓΔΜ.
Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αποκαλεί την ΠΓΔΜ «Μακεδονία» και χαρακτηρίζει το θέμα της ονομασίας «γελοία διαμάχη την οποία δημιούργησε ο Αντώνης Σαμαράς».



Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο telegraf.mk, η οποία αναπαράγεται από άλλα μέσα ενημέρωσης της ΠΓΔΜ, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου δηλώνει:
«Αυτή η εξωφρενική διαμάχη δημιουργήθηκε από τον Αντώνη Σαμαρά. Στη δεκαετία του ’90, ήμουν από τους λίγους δημοσιογράφους που ανέφεραν ότι το πρόβλημα σήμαινε πολιτική και εθνική αυτοκτονία.
Δυστυχώς, αυτό έγινε πραγματικότητα, καθώς η Ελλάδα έχει ηττηθεί σε ό,τι αφορά το θέμα. Έχω μιλήσει γιαυτό το πρόβλημα πολλές φορές σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις στα Σκόπια, καθώς και για τις δυνατότητες επίτευξης μιας ειρηνικής και αποδεκτής λύσης. Όμως, σήμερα, πληρώνουμε το τίμημα της πολιτικής Σαμαρά».

Αλλαγές προσώπων σε Μαξίμου, κυβέρνηση…



Ντόμινο αλλαγών στην κυβέρνηση και το Μέγαρο Μαξίμου σχεδιάζει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, με ημερομηνία ορόσημο τη 17η Ιουνίου.
Τότε ολοκληρώνεται η θητεία του επικεφαλής της Τραπέζης της Ελλάδος Γ. Προβόπουλου και ο νυν υπουργός Οικονομικών, Γ. Στουρνάρας, αναμένεται να αποτελέσει τον επόμενο κεντρικό τραπεζίτη της Ελλάδας.



Σύμφωνα με πληροφορίες, διάδοχος του κ. Στουρνάρα θα είναι ο κ. Σταύρος Παπασταύρου, ενώ τη θέση του τελευταίου στο Μαξίμου θα «καταλάβει» ο κ. Δημήτρης Πτωχός, που θα πλαισιώσει τους κ. Χρ. Λαζαρίδη, Δ. Σταμάτη, Κ. Μπούρα και Γ. Μουρούτη, την ομάδα που συνέδραμε τον πρωθυπουργό στον δύσκολο δρόμο της εξόδου από την κρίση, την τελευταία διετία.

Αν γίνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ…



Αν έπρεπε ο Σύριζα ή οποιοσδήποτε άλλος, να προτείνει ρεαλιστικό σχέδιο εξόδου από την κρίση και τα μνημόνια θα φρόντιζε ως αντιπολιτευόμενος να εστιάσει στις υπαρκτές αστοχίες των Υπουργών της Κυβέρνησης ευαγγελιζόμενος την επανίδρυση του κράτους και ότι άλλο δυναστεύει τη χώρα.




Επί του κεντρικού σχεδιασμού δυστυχώς δεν υπάρχουν άλλες επιλογές δεδομένης της «άρνησης» των εταίρων μας να χρηματοδοτήσουν την Ελληνική Ανάπτυξη μέσω της κατανάλωσης.


Βαλίτσες και αεροπλάνα…



Η πρακτική των αεροπορικών εταιρειών είναι παγιωμένη εδώ και κάποια χρόνια: μας ενημερώνουν πως περισσότερες βαλίτσες στο check in σημαίνει περισσότερο βάρος στο αεροσκάφος, άρα περισσότερα καύσιμα συν κόστος διαχείρισης και μεταφοράς εντός του αεροδρομίου, συνεπώς όποιος θέλει να τσεκάρει βαλίτσα θα πρέπει να πληρώσει από 20 έως και 48 ευρώ επιπλέον στο εισιτήριό του.



Όμως, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε ο ειδησεογραφικός οργανισμός Detroit Free Press το κόστος για τις εταιρείες για κάθε βαλίτσα είναι λιγότερο από δύο δολάρια.