2.11.14

Γιούλα Μπουρδόλη: Χύμα και τσουβαλάτα!



Όσοι με γνωρίζουνε ξέρουν πολύ καλά πως πέρα από την ευμορφιά μου κατέχω και οξύ πνεύμα.
Που το έχω καλλιεργήσει επί χρόνια, και το έχω δουλέψει άοκνα.
Για αυτό με ζουλεύουνε, και γι αυτό με έδιωξαν από το φέσιμπουκ.
Και όχι μόνο για την εμφάνισή μου που κολάζει και ερημίτες.
Διότι ενοχλώ.
Διότι τα λέγω χύμα και τσουβαλάτα.



Εκτός και αν τα πάρω καμιά μέρα και δημοσιοποιήσω τα σκριν σοτς που έκαμα σέιβ, από το ινμπόξι μου, με όλα εκείνα τα διεστραμμένα και ανομολόγητα μηνύματα που με έστελναν διάφοροι κομψευόμενοι με σκοπό να με παρασύρουν στο κρεβάτι τους.
Αδιαφορώντας για το μυαλό μου και επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στο κορμί μου.
Που το κρατάω φρέσκο και λιμπιστερό τρίβοντάς το κάθε τόσο με γιδοτύρι Γρεβενών (από το σκληρό)…




Από μικρό κορίτσι, τότε που ο μακαρίτης πατέρας μου, παρασημοφορεμένος υπαξιωματικός της Αγροφυλακής, μετατέθηκε από τους κομονιστές του Παπανδρέου στα ορεινά Γρεβενά, καθότι ήτο βασιλικός, από τότενες λοιπόν με έχουνε βάλει στο μάτι.
Ήμουνα πολιτικοποιημένο άτομο, και αν και βαφτισιμιά της Φρειδερίκης εν τούτοις ποτές μου δεν το εκμεταλλεύτηκα προτιμώντας να χαράξω τον δικό μου μοναχικό δρόμο, παραμένοντας άγαμη, και τιμώντας τη μνήμη του σεπτού πατέρα μου, τον οποίο ακόμη και μετά θάνατον συκοφάντησαν οι κομονιστές λέγοντας ότι πέθανε από το πολύ τσίπουρο επάνω σε μια σόμπα καφενείου, ενώ ξεύρουν πολύ καλά ότι δολοφονήθηκε άνανδρα και πισώπλατα επειδή ήτο εθνικόφρων, και πρώην βοηθός σταβλίτη του Μεγάλου Σταβλάρχη του Βασιλέως Παύλου.
Τέλος πάντωνε, εγώ δάγκωσα τα απαυτά μου και προχώρησα.
Σπούδασα αισθητικός, και πήγα και στο ωδείο όπου τελειοποίησα τις δεξιότητες μου στο τρίγωνο, αυτό το παρεξηγημένο όργανο, που όταν το παίζω σηκώνονται οι νεκροί και με χειροκροτάνε.
Να με ακούσετε κανένα βράδυ, όταν έχω μερακλώσει με βερμούτ, να σας παίζω στο τρίγωνο Αττίκ… να πάθετε.
Και όταν αισθάνομαι ροκ, καθότι νέο κορίτσι, παίζω και λίγο Τζον Τίκι, που αν και γιεγιές άρεσε και στον μακαρίτη τον μπαμπά μου (θεός σχωρέστονα).
Όντας λοιπόν πολιτικοποιημένη από μικρή, ίδρυσα τον σύλλογο αγάμων θυγατέρων (τομέας Γρεβενών) του οποίου ηγήθηκα επί δυο δεκαετίες, μέχρις που η άτιμη Σούλα Καραμπούτσογλου (ταμίας) που την έκαμα άνθρωπο, και αυτή έγινε συριζαία, με καθαίρεσε με πραξικοπηματικές διαδικασίες.
Παίζοντας ύπουλα παιχνίδια πίσω από τη πλάτη μου, και πουλώντας ψήφους και στήριξη στους κομονιστές Σκουρλέτηδες.
Ακόμη και στη Βουλή ήθελε να βάλει ζήτημα ο επί χρόνια προστάτης και κηδεμόνας μου Βύρωνας, ο άγιος αυτός πολιτικός ηγέτης που λατρεύεται στις τάξεις τη ένδοξης αγροφυλακής περισσότερο και από τον Παπάγο… αλλά δεν εβγήκε καν βολευτής αφού ο λαός μας είναι αχάριστος και σαψαλίζει.
Τζίφος λοιπόν, αφού η Σούλα πρόλαβε και έκανε κονέ με τον Στρατούλη του Σύριζα, ο οποίος παρεμπιπτόντως με κόρταρε, θέλοντας κι αυτός να ζήσει το όνειρο επάνω στο βελούδινο κορμί μου, το οποίο διατηρώ ποθητό λόγω της αυξημένης τριχοφυίας, το οποίο είναι ένα μυστικό νεότητας που το είχα διαβάσει μικρή στην ΚΑΤΕΡΙΝΑ, και από τότενες δεν ξουρίζομαι καθόλου.
Και μιας και το θυμήθηκα η καψερή, να ξέβρετε με λένε Γιούλα και τα κάνω ούλα, και να θυμόσαστε πως η τρίχα είναι υγεία!
Δυστυχώς όμως αποδείχθηκε ότι αν είσαι καθαρό άτομο και δεν χώνεις το δάχτυλό σου στη μαρμελάδα, σε πολεμάνε τα άνομα συμφέροντα. Το έχει πει  και η Ραχήλ.
Έτσι κι εμένα με πολεμάνε μια ζωή, καθότι ανυπεράσπιστη, και άστεγη κομματικά.
Το μόνο που ενδιέφερε όλους αυτουνούς που με πλησίαζαν ήταν το κορμί μου.
Μέχρι και πρόταση για βουλευτιλίκια εδέχθην από τον Κατσανέβα αλλά εγώ αρνήθηκα, αφού οι απόψεις μου δεν χωράνε σε κομματικά κουτάκια.
Χώρια που εγώ δεν παγαίνω με σιτεμένους χωρισμένους.
Δεν λέω, έχω πολλά να προσφέρω, αλλά δεν μπορώ να υποταχτώ σε κομματικές γραμμές.
Είμαι κι εγώ ελεύθερο πνεύμα σαν τον Τατσόπουλο, που αν και κομονιστής τα λέει καλά.
Για αυτό έμεινα ανύπανδρη, για να τα λέω χύμα και τσουβαλάτα, και όχι όπως με κατηγορούνε για τη σύνταξη δήθεν του μπαμπά.
Μάλιστα, επειδή εσυκοφαντήθην παντοιοτρόπως στο φέσιμπουκ, προσέγγισα και τον διάσημο δικηγόρο Φαήλο Κρανιδιώτη προκειμένου να περάσω σε δικαστική μάχη με τους εχθρούς μου που με ζουλεύουνε και που διαδίδουνε για μένα διάφορα (όπως π.χ. ότι έκανα λεύκανση πρωκτού με έξοδα του ΕΟΠΥ).
Και αυτός όμως παρασύρθηκε από το κάλλος μου και αντί να ασχοληθεί με την υπόθεσίν μου, άρχισε να με κορτάρει αγρίως.
Κολακεύτηκα δεν λέω. Γυναίκα με σάρκα είμαι, και όχι φκιαγμένη από ζελέ.
Είναι και μπρούτος ο Φαήλος, παλιός κομάντος, γιομάτος τεστοστερόνες, δεν ήθελε πολύ για να γίνει το κακό.
Αφού για να φανταστείτε μέχρι και καντάδες από το τελέφωνο μου έκανε (τις έχω σε κασέτες).
Σεβάστηκα όμως το στεφάνι του, και έτσι χρειάστηκε να με βοηθήσει ο Στρέιντζ Ατράχτορας, που γνωρίζει βιετναμέζικες πολεμικές τέχνες, και ήτανε πλωτάρχης στα υποβρύχια,  για να απαγκιστρωθώ από τον σφιχτό εναγκαλισμό του πριμιτίφ Φαήλου.
Τον απείλησε πως θα τονε εδείρη μαζί με τον φίλο του τον Μπογδάνο, και θα τον εκάμει ρεζίλι των σκυλιών.
Και τώρα, μετά από όλα αυτά, διωγμένη από το ιντερνέτι, διωγμένη και από τα κοινά, με κανένα κόμμα του συνταγματικού τόξου να μη με πλησιάζει αφού τα λέω όπως είναι, μοναδικό αποκούμπι  μου έχω τον ΟΡΘΟΓΡΑΦΟ του φίλου μου, που με υποσχέθηκε να με αφήνει να τα λέω κάθε τόσο μαζί σας, έτσι για να χαλαρώνω, να αποσυμπιέζομαι,  και να φεύγει το μυαλό μου από τις αδικίες της ζωής, και από τις ανομολόγητες σκέψεις που με βασανίζουνε καθότι μόνη και απροστάτευτη παρθένα γυναίκα.
Σας υπόσχομαι λοιπόν πως κάθε εβδομάδα θα τα λέμε από εδώ μέσα, και θα σας δίνω συμβουλές ομορφιάς, πασπαλισμένες με τα πολιτικά πιστεύω μου, έτσι για να ωριμάζετε και σεις ως πολίτες και ως άνθρωποι.
Σας αγαπάω όλους.
Ματς μούτς ζαρκαδάκια μου…

Γιούλα Μπουρδόλη
(Δείτε με και εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου