8.5.15

Πετράν: Δεν κατέστρεψα εγώ τη χώρα!



Νομικά θα κινηθεί κατά του δημοσιογράφου Damian Mac Con Uladh αλλά και κατά του ιστοτόπου Politico ο Πέτρος Κωστόπουλος. 



Ο Πέτρος Κωστόπουλος προχωρά στην κίνηση αυτή κατά του δημοσιογράφου και του ιστοτόπου καθώς σε χθεσινό του άρθρο στο Politico ο Mac Con Uladh αναφέρθηκε στους 12 ανθρώπους που κατά τη δική του θεώρηση, κατέστρεψαν διαχρονικά την Ελλάδα. 
Στη 10η θέση είχε τον Πέτρο Κωστόπουλο…


Κωστόπουλος: Αψυχολόγητη και αλήτικη επίθεση.
Μέσω του Toratora.gr, ο Πέτρος Κωστόπουλος απαντά στο δημοσίευμα του politico.eu που τον θέλει ανάμεσα στους 12 ανθρώπους που κατέστρεψαν την Ελλάδα.
Οπως ο ίδιος υπογραμμίζει έχει ήδη προσφύγει στη δικαιοσύνη και έχει στείλει αγωγή τόσο στον ιστότοπο όσο και στον συντάκτη.
«Έχω μάθει στην ζωή μου όταν δέχομαι επιθέσεις και λάσπη να απαντάω μόνος μου με το χέρι μου. Γραπτώς εννοώ.
Στην περίπτωση όμως αυτής της αψυχολόγητης και αλήτικης επίθεσης που δέχτηκα από το κείμενο του κυρίου Ντέιμιαν Μακ Κον Ούλαντ στο Politico Eu αποφάσισα να απαντήσω μέσω της δικαιοσύνης.
Ήδη ξεκίνησαν οι διαδικασίες από τον συνήγορο μου, κύριο Θέμη Σοφό», ανέφερε και συνέχισε λέγοντας:
«Οχι ότι δεν θα απαντήσω και γραπτά και μάλιστα αύριο, απλά βαρέθηκα να γίνομαι ο σάκος του μποξ, ο αποδέκτης της λάσπης του κάθε πικραμένου, άσχετου και αλήτη.
Το σύνολο του κειμένου είναι απαράδεκτο, αλλά ο δικός μου συσχετισμός με πολιτικούς δικτάτορες και απατεώνες, ξεπερνάει τα εσκαμμένα.
Αύριο θα απαντήσω και γραπτώς για την υπέροχη αυτή συγγραφική φυσιογνωμία. Απλά επισημαίνω στο συγκεκριμένο άνθρωπο ότι η στοχοποίηση ανθρώπων και μάλιστα με ψεύδη - ποτέ δεν έχω γράψει τέτοια κείμενα όπως αυτά που αναφέρει - είναι εγκληματική πράξη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου