24.10.23

Η Γιούλα Μπουρδόλη απαντά στον Κεν Κάσελ…

Οι ραγδαίες εξελίξεις στον Σύριζα, εκτός από τον κίνδυνο διάσπασης αυτού του κόμματος, που επί χρόνια είχε στα χέρια του τη τύχη της πατρίδας, έχουν προκαλέσει και παράπλευρες απώλειες, όπως αυτή της Γιούλας Μπουρδόλη, γνωστής ακτιβίστριας, ινφλουένσερ, και πρώην προέδρου των αγάμων θυγατέρων, που ζει αυτοεξόριστη στη μακρινή Γουατεμάλα, από το 2015.

Αφορμή για το ξέσπασμα της Γιούλας, που δημοσιεύουμε αυτούσιο παρακάτω,  αποτέλεσε η «άνανδρη», όπως λέει η ίδια, διαγραφή της από τον Κεν (έτσι τον αποκαλεί τον Κασσελάκη), ενώ δεν είναι καν μέλος του Σύριζα…

 


Αλλά ας αφήσουμε την Γιούλα να μας τα πει όλα με τα δικά της λόγια...


Ζαρκαδάκια μου γεια σας και χαρά σας. Είμαι η Γιούλα που τα κάνει ούλα, και μου λείπετε.

Όπως ηξεύρετε,  ζω μόνη μου η παρθένα εδώ και 8 χρόνια στη μακρινή Γουατεμάλα όπου διατηρώ στούντιο ευμορφίας, με εξειδίκευση στις λευκάνσεις πρωκτού, και τα πάω μια χαρά, αν και μου λείπει η πατρίδα.

Μια πατρίδα που αναγκάστηκα να εγκαταλείψω λόγω των πρόστυχων συκοφαντιών της Σούλας της Καραμπούτσογλου, που ενώ την έκανα άνθρωπο, αυτή για να μου φάει την θέση στον σύλλογο με κατήγγειλε στον ΕΟΔΥ ότι έκαμα λεύκανση πρωκτού εις το εξωτερικόν με πλαστό παραπεμπτικό γνωστού πρωκτολόγου των Χανίων, χωρίς να το δικαιούμαι, διότι δήθεν δεν αποτελεί ιατρική πράξη.

Προσεπάθησα η έρμη  να έβρω το δίκιο μου, ακόμη και εξωδικαστικά, αλλά δυστυχώς κανείς απ’ όλους εκείνους που ευεργέτησε ο πατέρας μου, πρώην υπαξιωματικός της ηρωικής αγροφυλακής, δεν με συνέτρεξε.

Μου γύρισαν την πλάτη απαξάπαντες.

Ένας πατέρας που έπεσε στο καθήκον, κυνηγώντας κομμονιστές στα οροπέδια του Τσοτυλίου, όντας παρασημοφορημένος από την βασιλομήτορα Φρειδερίκη, της οποίας τυγχάνω και βαπτιστήρι.

Ένας πατέρας του οποίου τη σεπτή μνήμη τηρώ ευσεβώς, διατηρώντας την παρθενία μου παρά τις διάφορες προκλήσεις, και τις ορμόνες που με πνίγουν κατά κύματα ως χυμώδης γυναίκα που είμαι.

Να μην τα πολυλογώ όμως.

Η Καραμπούτσογλου μπορεί να μη με έδιωξε από την πατρίδα, αλλά με έδιωξε ο Στρατούλης, τον οποίο προσέγγισα πολιτικά τότενες που ήταν παντοδύναμος μπας και με βοηθήσει, αλλά εκείνος είχε μόνο ένα πράμα στο μυαλό του, να με κορτάρει μπας και με ξεγελάσει και του δοθώ στα όρθια μέσα σε βεσέ λουκουματζίδικου στην παραλία Θεσσαλονίκης.

Αντιστάθηκα σαν λιοντάρι, παρά τις ορμές που με έπνιγαν.


Tον καταράστηκα σε πολιτική ανυποληψία, μάζεψα τα συντρίμμια μου, και με την παρθενία μου ακέραιη έφυγα στη μακρινή Γουατεμάλα, όπου αρχικά συνέχισα τις πολύχρονες σπουδές μου στο τρίγωνο σε μουσικό ωδείο, ενώ στη συνέχεια εκμεταλλεύτηκα το φτυχίο που  έχω εις την αισθητικήν από ΙΕΚ των Γρεβενών, και ξεκίνησα σπα και στούντιο ευμορφίας με τις Γουατεμαλέζες και τους Γουατεμαλέζους να κάνουν ουρές προκειμένου να τους περιποιηθώ.

Μέχρι και Γιαπωνέζες καταφτάνουν στο στούντιο θέλοντας να μάθουν τα μυστικά μακροζωίας που προσφέρει η αξυρισιά σε όλο το κορμί, και δη στα ευαίσθητα σημεία.

Δεν είχα σκοπό λοιπόν να γυρίσω, αλλά όταν έμαθα πως ένας μορφονιός, που εμφανισιακά μου θύμισε το ίνδαλμά μου, τον Βύρωνα τον Πολύδωρα που στα νιάτα του ήτανε Σαμουράι, ανέλαβε πρόεδρος του Σύριζα, είπα να κάνω πέτρα την καρδιά, να πω όχι στα πολλά χρήματα που βγάζω, και να επιστρέψω για να ενταχθώ κι  εγώ η καψερή στον νέο αγώνα του Κεν (έτσι τον εβλέπω, από την ταινία της Μπάρμπις ντε) για την προκοπή του τόπου.

Και ενώ ετοίμαζα τα διαβατήριά μου, τις βαλίτσες μου, τα ξουραφικά, τους δονητές,  και τα άλλα μπιχλιμπίδια μου, μαθαίνω πως αυτός ο ανεπρόκοπος ζενπρεμιές, που φατσικά φέρνει σε μέλος του κόμματος του διαδόχου Παύλου κι όχι σε κείνο του Σκουρλέτη, αποφάσισε, λέει, να με διαγράψει!!!!

Και όχι μέσα από τα όργανα, ή στη διάρκεια κάποιας γενικής συνέλευσης της κεντρικής επιτροπής, αλλά από το σαλέ του στο Κονέκτικατ!!!!

Μέσα από το πατάρι όπου ήτανε κλεισμένος με τον ποντικομούρη εκείνον νοσοκόμο, τον Τάιλερ, ψάχνοντας δήθεν να κατεβάσουν τα χειμωνιάτικά τους, ενώ απλά έβγαζαν τα μάτια τους.

Από κει μέσα θυμήθηκε να με διαγράψει, διότι τάχαμτις έμαθε πως είμαι παγκόσμιο σύμβολο της αξουρισιάς, και κάτι τέτοια δεν τα θέλει, μιας και η δική του άποψη περί αριστεράς δεν συμβαδίζει, λέει,  με παρακμιακές νέες τάσεις και καινοτομίες στη μόδα, και άλλα παρόμοια φληναφήματα. Ο παλιοσκερβελές…

Λες και θα έπαιζα στο Μάι Στάιλ Σακς, ή στο άλλο εκείνο το  παιχνίδι, όπου η Ραχήλ και η σύζυγος του ευρωβολευτή κοιμούνται στρωματσάδα με τον Μπο και τον Βαμβακούλα.

Εκεί να δείτε αξυρισιές και οσμές…

Εγώ τον πείραξα; Που παιδιόθεν τρίβω τις πτέρνες μου με γιδοτύρι Γρεβενών για να είναι ροδαλές και ποθητές, ενώ χρόνια τώρα παίρνω το λουτρό μου με γάλα γαϊδουρινό, από γαϊδάρους που τρώνε μόνο τρούφες;

Αλλά τι να πω; Ας το έβρει από τον Θεόν.

Τέλος πάντων, δεν θα ασχοληθώ άλλο.

Αρκεί μόνο να του σφυρίξει κάποιος του Κεν δυο πραγματάκια.

Πρώτον, αυτός χάνει, διότι είχα σκοπό της ζωής μου να αφιερωθώ σε αυτόν και το όραμά του για μια λεύτερη Ελλάδα, κόντρα στα ντόπια και ξένα συφέροντα, και δεύτερον ΔΕΝ είμαι καν μέλος του Σύριζα, οπότε πως με διέγραψε ο ακαμάτης; Χμ;

Βέβαια είμαι σίγουρη πως έβαλε το βρωμερό της δάχτυλο η Σούλα η Καραμπούτσογλου, που με ζουλεύει και που γλυκοκοιτάει τον Τάιλερ, ή ο άλλος σερσερής, εκείνος ο αμάμητος που τον άφησα μπουκάλα… ο Στρατούλης ντε, που θέλει να προσεγγίσει τον Κεν για να ξαναπάρει συριζέικα οφίτσια και για να μας ξαναπαρακαλάνε οι ξένοι να μας δανείσουν.

Εκτός κι αν πίσω απ’ όλα βρίσκεται ο ζουμπουρλής Φαήλος, ο μάτσο εκείνος κομάντο που βρωμάει τεστοστερόνη, και που εξυπανέκαθεν με λιγουρεύονταν για το δικό του κόμμα, αλλά του είπα όχι όσο σε αυτό συμμετέχουν ο κοντοστούπης Βογδάνος, κι ο άλλος ο γιάπης από τα Λίντλ ο Τσίμερος.

Βέβαια, αν το κόμμα ήταν απλώς το πρόσχημα ενώ στην πραγματικότητα ήθελε απλά να βατέψει το άγουρο κορμί μου, δεν ηξεύρω η παρθένα. Μπορεί και να ενέδιδα.

Αυτό όμως θα το ανακαλύψω άμα τυχόν επιστρέψω ποτέ στο Τσοτύλι…

Προς το παρόν συνεχάω τον εύμορφον αγώνα μου για την γυναικεία ομορφιά στη Γουατεμάλα! Αυτή τη νέα πατρίδα μου που με έδωκε ευκαιρίες για προκοπή και πλουτισμόν.

Αυτά ζαρκάδια μου στο φέσι μπούκι κι αλλού.

Βεσεδερέμος!

Γιούλα Μπουρδόλη που με ζουλεύουν όλοι…

Αντιός μαρικόνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου