Η ανάλυση
επί της ουσίας της ιδιωτικοποίησης του ΟΠΑΠ ή των άλλων εταιρειών,
μέτοχος των οποίων είναι ή ήταν το κράτος, δεν είναι ο στόχος αυτού του κειμένου.
Ας μου επιτραπεί, με την εμπειρία χρόνων στην παραγωγή
και στο εσωτερικό ραδιοφωνικό μάρκετινγκ, να εστιάσω μόνο σε μια μικρή
παράμετρο της λειτουργίας και του επαγγελματισμού τους, την οποία όλοι
γνωρίζουμε.
Επί
δεκαετίες, η «κρατική» αισθητική των εκφωνήσεων και της επικοινωνίας,
όπως αυτές του ΟΤΕ ή του κρατικού τζόγου, ήταν άθλια.
Με αντιεπαγγελματικό και θρασύ τόνο, με απαράδεκτη
προφορά στα αγγλικά και με ακατάλληλες (γυναικείες συνήθως) φωνές, ο ακροατής
άκουγε στο ακουστικό του ή στο ραδιόφωνο μια «ηχητική εικόνα» τριτοκοσμικής
χώρας, ανάλογη με τις περίφημες σαρκαστικές διαφημίσεις του «Πουτ δε κοτ
ντάουν»…