18.3.14

Αν μιλάμε για επίπεδο…



H βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Έλενα Ράπτη, μια από τις πιο περιζήτητες νύφες της χώρας, παραδέχθηκε πως είναι ζευγάρι με τον τραγουδιστή Λούκα Γιώρκα.



Η 38χρονη Θεσσαλονικιά ήταν καλεσμένη της εκπομπή «Πρωινό» και ο Γιώργος Λιάγκας δεν έχασε την ευκαιρία να τη ρωτήσει για όλα τα δημοσιεύματα που τη θέλουν ερωτευμένη με τον Κύπριο τραγουδιστή…




«Δεν έχει να κάνει με την ιδιότητά μου, ότι δηλαδή επειδή είμαι στην πολιτική και δεν πρέπει να μιλάω για τα προσωπικά μου. Η αλήθεια του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι φανερή, σε όποιο χώρο κι αν δραστηριοποιείται. Δεν πρέπει να κρύβεται κανένας», ήταν η αρχική τοποθέτηση για το «κρυφτούλι» με paparazzi που συμβαίνει το τελευταίο διάστημα.
«Ωστόσο», συνέχισε, «όλο αυτό έχει να κάνει μια δική μου εσωτερική ανάγκη να μην προσδιορίζω αυτά που ζω. Έχει να κάνει με μένα και όχι με την πολιτική μου ιδιότητα. Δεν νιώθω την ανάγκη να κουβεντιάσω γι' αυτό δημόσια.  Ίσως είναι όλα αυτά που έχω περάσει, ίσως επειδή έχω τρομάξει από τη δημοσιότητα που δεν μπορώ να ελέγξω. Γι' αυτό τον λόγο επιλέγω να είμαι πιο σιωπηλή, χωρίς να κρύβομαι. Προσπαθώ να είμαι διακριτική και να μην απασχολώ τον κόσμο με θέματα που δεν τους αγγίζουν αυτή την περίοδο τόσο πολύ». 
Στο τέλος της συζήτησης, η βουλευτής Θεσσαλονίκης έσπευσε και πάλι να τονίσει πως δεν κρύβεται: «Σας το λέω ειλικρινά γιατί έχω το θάρρος να σας μιλήσω έτσι. Προς Θεού, δεν κρύβομαι. Δεν νιώθω την ανάγκη να μιλήσω γιατί νιώθω αμήχανα».
Μάλιστα, αποχαιρετώντας τον παρουσιαστή, τον ευχαρίστησε όταν εκείνος της είπε πως ταιριάζουν.
Αξίζει να αναφέρουμε πως τα πρώτα δημοσιεύματα που ήθελαν ζευγάρι τη βουλευτή και τον τραγουδιστή χρονολογούνται από τις πρώτες ημέρες του 2014.
Η Έλενα Ράπτη θεωρείται μια από τις πιο περιζήτητες νύφες της χώρας, καθώς η ομορφιά της είναι αυταπόδεικτη..

ΥΓ-Η εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενη Έλενα Ράπτη, εκτός των άλλων οφθαλμοφανών χαρισμάτων που διαθέτει, είναι και η εργένισσα με τη μεγαλύτερη… προίκα!
Η βουλευτής της Α’ Θεσσαλονίκης, που εκλέγεται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο από το 2004 διαθέτει 37 ακίνητα.
Από αυτά, τα 31 βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη και κατανέμονται ως εξής: 6 διαμερίσματα στο κέντρο, 13 αποθήκες, 4 καταστήματα και 8 γραφεία, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στην Χαλκιδική (τρία σπίτια των 65 περίπου τ.μ. και ένα οικόπεδο 3,3 στρεμμάτων).
Το αν θυμάται ακριβώς που βρίσκονται όλα αυτά τα ακίνητα είναι μια απορία που θα παραμείνει αναπάντητη.
Εκτός των ακινήτων, η Έλενα Ράπτη δήλωσε στο «πόθεν έσχες» της, εισοδήματά της τάξης των 87.806 ευρώ, από τη βουλευτική αποζημίωση και άλλα 36.788 ευρώ, από άλλες πήγες.
 Οι τραπεζικές καταθέσεις της εντυπωσιακής πολιτικού τις 670.000 ευρώ.
Στους επίδοξους «γαμπρούς» θα πρέπει να αναφέρουμε και ένα μειονέκτημα, που είναι το εξής; Η πιο περιζήτητη «νύφη» δεν διαθέτει αυτοκίνητο.
ΥΓ2. Για μαμάδες επίδοξων γαμπρών. Δεν υπάρχει ρεπορτάζ για… σεμεδάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου