15.4.14

Δημόσιο…



Το παρακάτω «άρθρο» το βρήκα τυχαία σε προφίλ «τζημερικής» φίλης μου στο facebook, και επειδή μου άρεσε το αναδημοσιεύω αυτούσιο.



Όποιος νομίζει ότι αυτό το δημόσιο μπορεί να διορθωθεί, πλανάται πλάνη οικτρά.
Είναι ένα συνονθύλευμα χωρίς αρχή, μέση και τέλος, φτιαγμένο για να διαλύει κάθε διάθεση δραστηριοποίησης στον ιδιωτικό τομέα.
Ένα πλέγμα αντικρουόμενων νόμων μπλοκάρει τις σχέσεις των πολιτών με το κράτος.
Μπορεί κάτι να διορθωθεί πρόσκαιρα, αλλά το τέρας θα βρει τον τρόπο στην επόμενη στροφή να το μπλοκάρει…


Δούλεψα 38 χρόνια σαν ελεύθερος επαγγελματίας και έχασα το μισό της δυναμικής του, στους διαδρόμους των υπηρεσιών για να περιμένω να προωθηθούν τα αιτήματά μου, γιατί σε κάθε βήμα μου έβρισκα μπροστά μου εμπόδια, τα οποία μόνο το δημόσιο μπορούσε να μου λύσει και μάλιστα τα περισσότερα με την φυσική μου παρουσία.
Θα μπορούσα στην ζωή μου ν' αποδώσω τα διπλάσια απ' αυτά που τελικά απέδωσα, με ότι αυτό συνεπάγεται σε τζίρο, κέρδη, απασχόληση εργατικού και επιστημονικού προσωπικού, μ' αποτέλεσμα το κράτος να χάσει φόρους εκατομμυρίων ευρώ.
Όποιος ξανοίχτηκε επαγγελματικά, χωρίς να έχει μπάρμπα στην Κορώνη, αργά ή γρήγορα κατέρρευσε.
Πέρασα την ζωή μου στους διαδρόμους των υπηρεσιών, για να διακινώ χαρτιά και να ψάχνω τους αρμόδιους για υπογραφές, ενώ στα εργοτάξια τα έργα εξελίσσονταν πολλές φορές ερήμην μου, γιατί έτρεχαν οι προθεσμίες, που ήταν συνυφασμένες με τις τρέχουσες οικονομικές ανάγκες μου.
Άγχος, άγχος, άγχος γιατί δεν μπορούσα να προγραμματίσω τίποτε όπως ήθελα εγώ, αφού εξαρτόμουν από τις διαθέσεις του καθ' ενός, που χρησιμοποιούσε την δαιδαλώδη νομοθεσία για να...καλύπτεται.
Από τις 8πμ έψαχνα να βρω τους υπαλλήλους στα καφέ και στα στέκια τους για να συνεννοηθώ για το τι μέλλει γενέσθαι.
Στην παραμικρή διαμαρτυρία κάποιου, όλοι οι υπάλληλοι, με απίστευτο αυτοματισμό, έχτιζαν ένα αδιαπέραστο τείχος απέναντί του,οπότε όφειλες να τα έχεις καλά μαζί τους, γιατί αλλιώς η Παρασκευή σ' έβρισκε εκτεθειμένο οικονομικά στο προσωπικό σου.
Όποιος είχε μπάρμπα στο πρασινομπλέ κόμμα, δεν τον βλέπαμε στους διαδρόμους, είχε άλλους τρόπους να εξυπηρετείται.
Αυτό το δημόσιο το έφαγα με το κουτάλι και έχω παγιωμένη άποψη.
Προκειμένου να διορθωθεί θέλει κατεδάφιση και στήσιμο από την αρχή, με τις προδιαγραφές, την στρατηγική και την στοχοθεσία που πολλές φορές έχει αναφέρει ο Θάνος. Στην Θεσ/νίκη μίλησε για την 'αποκρατικοποίηση του κράτους'.
Η μέθοδος συντήρησής του με την φοροδοτική ικανότητα των Ελλήνων στέρεψε και όλοι καταλαβαίνουν ότι όλες οι άλλες προσπάθειες που εφαρμόστηκαν τα 5 τελευταία χρόνια, είναι μπαλώματα που οδηγούν στο ίδιο αδιέξοδο και δεν εξασφαλίζουν καμία πρόοδο και ανάπτυξη.
Τα success stories και οι έξοδοι στις αγορές δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα εάν δεν έχουμε πραγματική παραγωγή και αυτό θα συμβεί μόνον όταν εκσυγχρονισθεί το κράτος και το δημόσιο λειτουργήσει κατά τα πρότυπα των εξελιγμένων χωρών.
Υπάρχει όμως ένα τίμημα για την εξυγίανση του μεγάλου ασθενούς που λέγεται δημόσια διοίκηση.
Το πολιτικό σύστημα θα μείνει χωρίς πελάτες και ως εκ τούτου θα καταργηθεί εκ των πραγμάτων και τότε θα καταλάβει ο κόσμος ποιος έβαζε εμπόδια στην ανάπτυξη, για να εξυπηρετεί την πελατεία του.
Οι χώρες που βγήκαν από τα μνημόνια και προοδεύουν ,έκαναν μόνο ένα πράγμα:
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ και αυτές απέβησαν σε όφελος όλης της κοινωνίας, εκτός των συντεχνιών.

Γιώργος Παράσχος
(Για την αντιγραφή S.A.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου