16.3.15

Στα δίχτυα της γραφειοκρατίας…



Η ελληνική γραφειοκρατία δεν επιτρέπει να βγουν στην κυκλοφορία τα αυτοκίνητα της Replicar Hellas.
Έτσι όμως χάνονται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από την είσπραξη του ΦΠΑ και άλλων φόρων που επιβαρύνουν την αγορά ενός αυτοκινήτου.




Η πρωτοπορία της Replicar Hellas είναι να δημιουργεί αυτοκίνητα ρετρό της δεκαετίας του 1950 και του 1960, τα οποία να σημειωθεί είναι περιζήτητα στις αγορές του εξωτερικού.
Το σίριαλ της γραφειοκρατίας συνεχίζεται…


Ωστόσο η προσπάθεια να δοθεί λύση από τον πρώην αρμόδιο υφυπουργό του υπουργείου Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο επι κυβερνήσεως Α. Σαμαρά , δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα διότι απαιτούσε και την υπογραφή του αρμόδιου υπουργού Οικονομικών η οποία δεν μπήκε ποτέ.
Ο φάκελος για την έκδοση πιστοποιητικού τύπου Α, που περιλαμβάνει το τεχνικό εγχειρίδιο του αυτοκινήτου είναι άφαντος.
Έτσι από τον περασμένο Ιούνιο που η γραφειοκρατία έδειξε ότι ... ξυπνάει στη συνέχεια έπεσε σε …λήθαργο , στερώντας όμως από την εταιρεία να δεχθεί παραγγελίες από τους Έλληνες λάτρεις των αυτοκινήτων ρετρό.
Η ανίκητη γραφειοκρατία στερεί από το Δημόσιο «ζεστό» χρήμα ενώ ο νέος υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης προτείνει τη σύσταση ...κατασκόπων κατά της φοροδιαφυγής ρίχνοντας στη μάχη της ταμειακής απόδειξης , τους ανέργους , και τις νοικοκυρές για τη σύλληψη των φοροφυγάδων .
Ο διευθυντής πωλήσεων της Replicar Hellas Θανάσης Μητσοκάπας λεει στο www.bankingnews.gr οτι βρίσκεται στο σημείο μηδέν ενώ δείχνει πολύ προσεχτικός αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με την γραφειοκρατία καθώς γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα ότι αν ανοίξει μια δημόσια αντιπαράθεση με τις υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών θα πληρώσει υψηλό τίμημα.
Έτσι επιλέγει μια ήπια στάση και προτιμά να οπλιστεί με υπομονή με την ελπίδα να ξεπεραστούν τα εμπόδια και να λάβει η εταιρεία την πολυπόθητη έγκριση και τις απαραίτητες άδειες για την πώληση των ι.χ. στην εγχώρια αγορά.
H διοίκηση της επιχείρησης … ανοίγει τα φτερά της για την έκθεση αυτοκινήτου ρετρό που θα γίνει στο Μιλάνο από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου και στη συνέχεια τα ελληνικά αυτοκίνητα , θα παρουσιαστούν στην έκθεση της Στουτγκάρδη από τις 25 έως 29 Μαρτίου.
Οι δύο εκθέσεις δέχονται κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλη την Ευρώπη αναζητώντας αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του 1960.

Νίκος Θεοδωρόπουλος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου