13.9.16

Θέμα: «Πως πέρασα το Σαββατοκύριακο»…



Αφτό το σαβατοκύριακο ήταν πολι ωρεο. Περασα υπέρωχα γιατί πηγα στην θεσαλονικη με τους φιλους μας και περασαμε υπέρωχα. Επισκεφτηκαμε την εκθεση και κινιγισαμε ποκεμον στο κτιριο βελιδης.




Εγω επιασα ένα ξανθο ποκεμον που ηταν θιλικο, και ειχε ξανθα μαλιά και ηθελε να με κανει επιθεση αλλα εγω την εριξα με το σούπερ λειζερ οπλο μου και την εξαφανισα. Μετα την αποτελειώσε ο φιλος μου ο Παύλος που είναι από την Κρητη... 



Την κυριακη μαζι με τον φιλο μου τον σπιρτζι και τον αλλον με τα μαβρα γιαλιά που όλο κολλαει διπλα μου, πηγαμε βολτα με ελικόφτερο και ειδαμε από ψηλα την νησο θασο όπου εκει υπηρχανε πολλές παραλίες και καμπωσες φωτιές.

Ηταν πολύ ωραια βολτα αν και δεν ηρθε μαζι μας ο φιλος μου ο πανος γιατι με κραταει μουτρα που δεν τον παιζω γιατι παιζω πιο καλά με τον βασιλη.
Μου ειπανε καποιοι ότι εδώ στην θασο βρεχει πολύ νερο αλλα την μερα που πηγα εγω ειχε πολύ ηλιο για αφτο και αναψαν φωτιες.
Ενας καλος πιλοτος μου εδειξε στον χαρτη που εχη καλες παραλιες για μπανιο και θα το πω στην μαμα μου να με φερει του χρονου.
Περασα πολύ καλα και θελω να το ξανακανω.

Αλεξις


Σημ. Δασκάλας: Μπράβο Αλέξη, λίγο την ορθογραφία σου να προσέξεις.
Εξάλλου είσαι και 17 χρονών παλικάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου