Δεν έχει τέλος η κατρακύλα που ζούμε από τότε που
τα ηνία της χώρας ανέλαβε το απίθανο αυτό τσίρκο των συριζανέλ. Όπου και να
κοιτάξεις, όποιο ζήτημα και να πιάσεις, διαπιστώνεις ότι πρόκειται περί
φιάσκου.
Στα πάντα όλα οι συριζαίοι «σωτήρες» μας οδηγούν
σε τραγελαφικές καταστάσεις, που σε νορμάλ εποχές απλά θα μας προκαλούσαν γέλιο,
αλλά που στη σημερινή κρίσιμη καμπή αγγίζουν την καταστροφή, ακόμη και στα
εθνικά ζητήματα.
Οι ερασιτεχνισμοί της κυβέρνησης είναι παροιμιώδεις,
και αυτό είναι φυσικό επόμενο τουλάχιστον για όλους εκείνους που ήξεραν από
πριν τι μέλλει γενέσθαι αν δώσουμε τα κλειδιά του Μαξίμου σε άεργους
μπαχαλάκηδες, και επαγγελματίες «επαναστάτες» των καφέ μπαρ. Ο Σαμαράς δεν είπε
τυχαία, σε ανύποπτο χρόνο, ότι ο Σύριζα είναι ένα ατύχημα που μας περιμένει στη
γωνία… ή κάπως έτσι...









