8.12.12

Σώας τας φρένας (άραγε);


Χθες έκανε το γύρω του face book ένα ποίημα, του εξαίρετου ποιητή των συνιστωσών Τ. Κουράκη, με τίτλο «67% ανάπηρος», που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Αυγή, στις 26/12/2010, και σας το παραθέτω για να θαυμάσετε ποιητικό οίστρο.


Θέλω να χάσω τα χέρια μου, τας φρένας μου, τα νεφρά μου
για ένα επίδομα...
Για να ζήσουν τα μάτια μου, τα σπλάχνα μου, το δέρμα μου
Στην κοινωνία που φτιάξανε
καλότυχοι είναι οι παραπληγικοί, οι σκλήρυνση κατά πλάκας, οι μεταμοσχευμένοι
Που δεν απολύονται
Θέλω να ζήσω!
Θέλω να γίνω 67%

Τάσος Κουράκης

Το στέλνω και το αφιερώνω προς μελέτη, σ’ όλους τους αντιρατσιστές του Σύριζα, και ειδικά στον Αλέξη, μαζί με δυο σχόλια φίλων:
«Αν στο δρόμο σας φανούν φαντάσματα μη φοβηθείτε, αν στο δρόμο σας συναντήσετε ανορθόγραφους και ασύντακτους ''ποιητές'' αγνοήστε τους, όχι γιατί είναι ανορθόγραφοι αλλά γιατί κάποιοι τέτοιοι ''κυοφορούν'' τέρατα και ισχυρίζονται ότι είναι και αρτιμελείς και έχοντες σώας τας φρένας».
«Το ότι αυτός θεωρείται '' ποιητής '' από απαίδευτους , ελλειμματικούς, και γεμάτους απωθημένα ομοίους τους , δεν μου προξενεί εντύπωση. Το επιπεδωμένο του συναίσθημα σε συνδυασμό με τη διεστραμμένη ψυχή του, αυτό ναι, με αηδιάζει. Πρόσεχε ολιγοφρενή Κουράκη τι εύχεσαι…».
Και τέλος, όπως λέει κι’ ο Strange,  «πολύ επίπεδο αυτός ο τύπος… επίπεδος δηλαδή».
Ποιητή Κουράκη, έλα να σου δώσω την αναπηρία ενός ανθρώπου, και όλα τα επιδόματα του κόσμου!
Γιατί το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι είσαι ένα ανθρωπάριο, χωρίς ίχνος ανθρωπιάς. Μια συνιστώσα κολοβή.

Δαναός

4 σχόλια:

  1. Ελενη Δημακοπουλου8 Δεκεμβρίου 2012 στις 1:02 π.μ.

    Ποσο πια να φωναξουμε ,μεταξυ αστειου και σοβαρου, για ολους αυτους τους θυμωμενους διπλα μας που επιμενουν σ'αυτους του επικινδυνους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΙΨΟ,ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ ΦΑΦΛΑΤΑ...........(ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΑΙΝΙΑ ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΙΨΟ,ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ ΦΑΦΛΑΤΑ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΑΙΝΙΑ ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ,ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΙΨΟ,ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ ΦΑΦΛΑΤΑ...........(ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΑΙΝΙΑ ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή