12.11.13

Κι όμως υπάρχει κίνδυνος δικτατορίας στην Ελλάδα...



Αν υπάρχει κίνδυνος δικτατορίας στην Ελλάδα, σίγουρα δεν προέρχεται από το κλείσιμο της ΕΡΤ και την είσοδο της αστυνομίας στο επί μήνες υπό κατάληψη Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.



Αποτελεί δε έκπληξη πως οι
 αυτοπροσδιοριζόμενες (και ευρέως αποδεχόμενες) ως δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις της ελληνικής κοινωνίας δεν το αντιλαμβάνονται και αρκετές από αυτές εξαντλούν την πολιτική αντιπαράθεση στην υπεράσπιση ως δημοκρατικού αιτήματος, στην υπεράσπιση του πελατειακού και παρασιτικού μορφώματος της ΕΡΤ.



Όλοι γνωρίζουν τι συνέβαινε στην ΕΡΤ.
Εκατοντάδες αμείβονταν χωρίς να εργάζονται, πολλοί από τους οποίους εμφανίστηκαν μετά από χρόνια στους χώρους που υποτίθετο πως έπρεπε να βρίσκονται καθημερινά για να πληρώνονται.
Τα πολυτεχνεία που τους αξίζουν…

«Οι δυνάμεις κατοχής κατέλαβαν το Ραδιομέγαρο. Ο,τι μεταδίδεται από εδώ και πέρα είναι προπαγάνδα της τρόικας. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ», μετέδωσε ο αρχηγός κόμματος μέσω
 μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Άλλος
 βουλευτής που ελέγχεται για φοροδιαφυγή εκατομμυρίων κραύγασε λίγο αργότερα στη Βουλή: «κάπως έτσι μπήκε και το τανκ στο Πολυτεχνείο».
Οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης παρομοίασαν την εκκένωση του Ραδιομεγάρου με την εκκένωση του Πολυτεχνείου το ’73, ενώ ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου που βρέθηκε εκεί
 χάρηκε γιατί του δόθηκε η ευκαιρία να αντισταθεί, καθώς το ’73 ήταν μικρός...  
Αν γεννήθηκε στις 21 Ιουνίου του 1950 το ’73 ήταν 23 ετών, όσο δηλαδή και οι άλλοι που κατέλαβαν το Πολυτεχνείο.
Κάθε γενιά φαίνεται πως έχει τα Πολυτεχνεία που της αξίζουν...
Το 1973 υπήρχε μια κυβέρνηση που είχε καταλάβει την εξουσία αυθαίρετα με πραξικόπημα, αναστέλλοντας τη λειτουργία του δημοκρατικού
 πολιτεύματος και τις ελευθερίες του λόγου, της σκέψης και της έρευνας.
Σήμερα, αν κινδυνεύει κάποιος είναι από τον πληθωρισμό της ανοησίας που εκπέμπεται στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου, την οποία ελευθερία
 η τεχνολογική πρόοδος έχει πολλαπλασιάσει.
Κι όμως,
  η παρούσα κυβέρνηση επιβάλει μέτρα τα οποία συνιστούν στοιχεία ολοκληρωτισμού, τα οποία περνούν απαρατήρητα απ’ όλους αυτούς του γραφικούς που παριστάνουν τους αντιστασιακούς, είτε από παλιμπαιδισμό (κατά μια φροϋδική προσέγγιση των συμπτωμάτων της πνευματικής εμμηνόπαυσης) είτε από προσήλωση στην εξυπηρέτηση συμφερόντων στενού πελατειακού χαρακτήρα για λόγους ψηφοθηρίας και πολιτικού «Καλοχαιρετισμού»...
Με απλά λόγια, η κυβέρνηση ολισθαίνει προς την επιβολή συνθηκών «Χούντας» στην ελληνική κοινωνία, όχι γιατί αποδίδει στους Έλληνες φορολογούμενους ένα κτήριο που αυθαίρετα είχαν καταλάβει κάποιοι, αλλά γιατί πριν λίγες μέρες πέρασε η εξής ρύθμιση από τη Βουλή.
Όπως συνηθίζεται με τροπολογία σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του υπουργείου Άμυνας,  ο κ. Στουρνάρας κατέστησε  νόμιμο το Υπουργείο των Οικονομικών να μπορεί να παρακολουθεί  το ύψος και τις κινήσεις στις τραπεζικές καταθέσεις των πολιτών.  Αυτό χωρίς την άδεια της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Δεν θα αναλύσω εδώ γιατί το μέτρο αυτό είναι επικίνδυνο για την οικονομία καθώς θα αναγκάσει πολλούς πολίτες να αποσύρουν τις καταθέσεις από τις τράπεζες, άρα να μπορούν οι τράπεζες να χρηματοδοτήσουν την οικονομία με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την οικονομία.
Δεν θα αναφερθώ καν στο λόγο απόσυρσης των καταθέσεων από φοροφυγάδες, αν και περί τα 3 εκατ. συμπολίτες καθυστερούν να πληρώσουν τις οφειλές.
Ανάμεσα σ΄ αυτούς οι περισσότεροι γιατί φοβούμενοι το αύριο ή επειδή σήμερα είναι άνεργοι προτιμούν να διαθέτουν 10-15.000 σαν «μαξιλάρι» για δύσκολες ώρες.
Θα αναφερθώ στη βάναυση παραβίαση κάθε έννοιας ατομικής και προσωπικής ελευθερίας να μπορεί κάποιος γραφειοκράτης του κράτους ή άλλης εξουσίας να έχει πρόσβαση στις συναλλαγές κάθε πολίτη.
Να παρακολουθεί δηλαδή πότε ο πολίτης σηκώνει μετρητά που μπορεί να τα έχει στο σπίτι, άρα να πουλήσει τις πληροφορίες σε διαρρήκτες.
 
Ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός είναι από τους πλέον διεφθαρμένους.
Να ξέρει ο γραφειοκράτης αν ο πολίτης
 κάθε πότε πληρώνει συνδρομή στο Εκονομιστ, το Βήμα, την εφημερίδα της Χρυσής Αυγής, του ΚΚΕ μ-λ  κλπ.
Να γνωρίζει ποια βιβλία έχει πληρώσει μέσω τραπεζικού λογαριασμού σε κάποιο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο.
Να γνωρίζει το κράτος μέσω της πληρωμής ασφαλιστικών εισφορών
  θέματα που έχουν να κάνουν με το ιατρικό απόρρητο.
Να γνωρίζει τις σεξουαλικές, πολιτικές ή διατροφικές
 προτιμήσεις μέσω πιθανών αγορών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η νομιμοποίηση της πρόσβασης στους τραπεζικούς λογαριασμούς γίνεται με πρόφαση την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, επειδή ο φοροειπρακτικός μηχανισμός δεν μπορεί να την καταπολεμήσει αλλιώς.
Αντί η κυβέρνηση να τον καταργήσει και να δημιουργήσει ένα νέο εκ του μηδενός λιγότερο διαφθαρμένο χωρίς πελατειακές δεσμεύσεις, παραβιάζει τα στοιχειώδη ατομικά δικαιώματα και ελευθερίες και δίδει τους πολίτες βορρά στις κάθε είδους μαφίες με μεγαλύτερη αυτή που νέμεται την κρατική εξουσία.
Καμία πολιτική δύναμη και κόμμα του κοινοβουλίου δεν θεώρησε πως αυτός είναι λόγος μομφής προς την κυβερνητική πλειοψηφία, γιατί είναι πολιτικά
 τόσο λοβοτομημένη η γενιά των πολιτικών μας και ως εκ τούτου αδύναμη να σκεφτεί τα στοιχειώδη, που πορεύεται με τα στερεότυπα του χθες...
Φαίνεται λοιπόν πως κάθε γενιά έχει το Πολυτεχνείο που της αξίζει...
Αν δικτατορία σημαίνει περιορισμός των προσωπικών ελευθεριών και ατομικών δικαιωμάτων, η πρόσβαση του Υπουργείου των Οικονομικών στους τραπεζικούς λογαριασμούς εκατομμυρίων πολιτών συνιστά διολίσθηση σε καθεστώς ολοκληρωτισμού, κοινώς
 «Χούντα».
Υπάρχει παραβίαση της έννοιας τους συντάγματος το οποίο υπάρχει για να προστατεύει τους πολίτες απέναντι στην κρατική αυθαιρεσία.
Κανείς δεν μιλά γι’ αυτά, αλλά αναλίσκονται σε επαναστατικές γυμναστικές στην Αγία Παρασκευή.

Κώστας Στούπας

2 σχόλια:

  1. Όστις κατέστησε εαυτόν σκώληκα ας μη παραπονείται εάν τον καταπατούν»
    Ο ασπασμός , η λατρεία και η υποταγή στην θρησκεία του χρήματος , έχει αντίτιμο την ελευθερία της ψυχής του πνεύματος και του σώματος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όστις κατέστησε εαυτόν σκώληκα ας μη παραπονείται εάν τον καταπατούν»
    Ο ασπασμός , η λατρεία και η υποταγή στην θρησκεία του χρήματος , έχει αντίτιμο την ελευθερία της ψυχής του πνεύματος και του σώματος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή