23.12.13

Να δικαιωθεί ο Βύρωνας!



Γράφει η Γιούλα Μουρδόλη.

Σήμερα είμαι συγκινημένη.
Για αυτό όσα γράφω, τα γράφω με τρεμάμενο χέρι.
Συγκινήθηκα που ο θαυμαστής μου Strange Attractor μου ζήτησε να γράψω τις απόψεις μου για τις καυτές πολιτικές εξελίξεις, αλλά πιο πολύ έχω συγκινηθεί με κάτι άλλο.
Με την αντρίκια στάση του Βύρωνα Πολύδωρα.




Αυτού του πραγματικού Έλληνα, και σπουδαίου πολιτικού άντρα, που όμως φεύγει από την σκηνή παρεξηγημένος, και όχι αναγνωρισμένος στον βαθμό που θα έπρεπε.
Εκτός και αν φτιάξει και αυτός ένα νέο δικό του κόμμα, υλοποιώντας τις επιθυμίες εκατομμυρίων συμπατριωτών μας που τον λατρεύουν όσο τίποτα άλλο.



Μάλιστα, σε μια τέτοια περίπτωση, δεν σας κρύβω ότι θα αναστείλω και την ίδρυση του κόμματος που ετοιμάζω μαζί με την παλιά μου συναγωνίστρια και μέχρι χθες πολιτικό αντίπαλο, την Σούλα Καραμπούτσογλου,  η οποία μόλις έφυγε από το μαντρί στο οποίο εγώ κάνω κουμάντο, κόντεψε να φαγωθεί από τους λύκους.
Μάλιστα, στην προσπάθειά της να ανεξαρτητοποιηθεί και να απογαλακτιστεί από εμένα, παρά λίγο να χάσει και την προίκα της, αφού βρέθηκε ένας κομψευόμενος συριζαίος, που της πούλησε έρωτα, με σκοπό όμως να εκμεταλλευτεί τις πολλές γνωριμίες της στον χώρο των αγάμων θυγατέρων, και έτσι να κερδίσει ψηφαλάκια.
Ευτυχώς, τον επήρα χαμπάρι, και ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε.
Έτσι, η Σούλα ξαναγύρισε στο «σπίτι» της και όλα καλά.
Αν λοιπόν ο Βύρωνας, αυτός ο ζωντανός ημίθεος, κάνει κόμμα, εμείς θα πάμε πάσο.
Αν όμως όχι, τότε ο Σαμαράς θα γευτεί την οργή της Γιούλας, και πιστέψτε με δεν θα του αρέσει καθόλου.
Η κατάρα της γεροντοκόρης έχει δύναμη. Το έλεγε και ένας γέροντας κάποτε σε μοναστήρι της Ηπείρου.
Θα την πάθει όπως την έπαθε και ο κομψευόμενος εκείνος συριζαίος, που απ ότι ακούω μετανάστευσε στην Νέα Ζηλανδία για να γλιτώσει από τα νύχια μου (που αυτόν τον καιρό δεν τα κόβω, και τα βάφω μαύρα σε ένδειξη πολιτικού πένθους).
Και τώρα που το θυμήθηκα, να σας πληροφορήσω, αφού ανησυχείτε, ότι και η δεύτερη λεύκανση που έκανα πήγε καλά, και όπως μου είπε ο πρωκτολόγος μου, σε δέκα ημέρες θα μπορώ να κάθομαι κανονικά, και χωρίς φουσκωτό μαξιλαράκι από κάτω.
Σκέφτομαι μάλιστα να κάνω και ένα τατουάζ στην κοιλιακή μου χώρα, που να τιμά τον Βύρωνα (ή την Έλενα Ακρίτα… ακόμη δεν αποφάσισα).
Εκτός και αν ακολουθήσω την καρδιά μου, που μου λέει να βάλω σκουλαρίκι στα απόκρυφα, για να γανιάσουν οι ζουλιάρες, και όλες αυτές οι ανέραστες γριές που με κακολογούν ολημερίς στα σόσιαλ μίντια.
Τα πάντα όλα για την ομορφιά κορίτσια, αυτό είναι το σύνθημά μου.
Το σύνθημα της Γιούλας…
Και για να ξαναγυρίσω στον λεβέντη τον Πολύδωρα, αυτός που η χούντα του Σαμαρά αποξένωσε και απομόνωσε, θα πω πως πάντα θα τον θυμάμαι, ότι και να αποφασίσει, αφού μόνος αυτός, μέσα σε ολόκληρο το πολιτικό σκυλολόι, τόλμησε και σήκωσε παντιέρα υπεράσπισης του δικαιώματος σύνταξης ημών των αγάμων θυγατέρων, που πιστές στην μνήμη των πατεράδων μας παραμείναμε άγαμες, και αρκετές εξ ημών και αγάμητες.
Αυτές τις θυσίες μας μόνο ο Βύρωνας, ο στρατηγός Άνεμος, αναγνώρισε.
Όπως είχε αναγνωρίσει και την ανάγκη επανίδρυσης της ηρωικής αγροφυλακής που οι κομμουνιστές του Παπανδρέου είχαν καταργήσει, αφήνοντας την ύπαιθρο και τους χωρικούς μας στο έλεος της ξηρασίας, και της ληστείας.
Αφήνοντας τους κατσικοκλέφτες, τους ορνιθομπαράδες, και όλους τους ληστές των ορέων να κάνουν πάρτι εις βάρος των απροστάτευτων χωρικών μας.
Αυτών που ο πατέρας μου, ως υπαξιωματικός αγροφύλαξ, παρασημοφορημένος από την ίδια την βασίλισσα Φρειδερίκη, προστάτευε νυχθημερόν στα βουνά,  στα λαγκάδια, και στα διάφορα καφενεία της επικράτειας.
Δεν έχω πολλά να πω.
Για εμένα η επικαιρότητα είναι μια: Να δικαιωθεί ο Βύρωνας.
Έτσι απλά, και τίποτα άλλο.
Γειά σας ελαφάκια μου.
Σας αγαπάω σχεδόν όλους.

Γιούλα Μπουρδόλη

Τέως πρόεδρος Συλλόγου Αγάμων Θυγατέρων Ν. Γρεβενών και Ζαγκλιβερίου

Πολιτεύτρια (και αιώνια ερωτευμένη  γυναίκα με πάθη)

ΥΓ- Δυστυχώς, παρά την επιθυμία της καλής φίλης και αγωνίστριας (γενικώς) Γιούλας, όπως μαθαίνω, ο κος Πολύδωρας τα βρήκε με τους ψεκασμένους και θα ηγηθεί του επόμενου ψηφοδέλτιου επικρατείας τους.
Μπορεί δε να ζητήσει και την ίδρυση αγροφυλακής στον Πλούτωνα....
S.A. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου