8.7.14

Το τρένο δεν σφυρίζει στη Σερβία…



Ή εναλλακτικά ''Προσκυνήστε το είδωλο!''.
Οποιοσδήποτε άλλος τίτλος θα ήταν πολύ φτωχός για σένα, φίλε εργαζόμενε στον ΟΣΕ, που μου έφτιαξες τη μέρα και παράλληλα μου γκρέμισες κάθε ελπίδα γύρω από το ανθρώπινο είδος και την πορεία του στον μάταιο τούτο κόσμο.




Όλα ξεκίνησαν όταν πήρα την απόφαση να καλέσω την εξυπηρέτηση πελατών για να ενημερωθώ για τα δρομολόγια του τρένου από Θεσσαλονίκη προς Σερβία.



Αφού υπέμεινα καρτερικά τις ηχογραφημένες πληροφορίες από τη γυναίκεια έκδοση της φωνής του Stephen Hawking, οι οποίες με ενημέρωσαν ότι η ανάσα μου κοστίζει 0,98 ευρώ το δευτερόλεπτο και ότι η κλήση μου καταγράφεται από πράκτορες της CIA, και αφού υποβλήθηκα στο μαρτύριο της ακρόασης της Ενάτης του Μπετόβεν σε διασκευή ringtone για Nokia 3310, επιτέλους ''συνδέθηκα με τον διαθέσιμο εκπρόσωπο''.
Παρατίθεται κατά προσέγγιση-η σύγχυση ήταν μεγάλη, έχω κενά μνήμης- ο διάλογος που ακολούθησε:
- Καλησπέρα σας! Θα ήθελα κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σερβία!
 - ( Αισθησιακό αγόρι στην άλλη άκρη της γραμμής) Τι εννοείτε; Το τρένο δεν πάει Σερβία!
- Μα... έχω βρει σχετικές ανακοινώσεις στην ιστοσελίδα σας. Ποιοι είναι οι βαλκανικοί προορισμοί δηλαδή;
- Το τρένο πάει στα Σκόπια και φτάνει μέχρι Βελιγράδι.
- Α ωραία πάει Σερβία!
- (Φανερά εκνευρισμένος) Μα τι δεν καταλαβαίνετε δεσποινίς μου; Δεν πάει Σερβία σας λέω!
- (Στραβώνει το στόμα) Μα το Βελιγράδι είναι η πρωτεύουσα της Σερβίας!
- Όχι σας λέω! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕΡΒΙΑ!
- ΜΑ ΤΟ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ!
- Τι να σας πω, μπορεί να περνάει από Βελιγράδι και απλά να μην μπαίνει στη Σερβία. Απευθυνθείτε στο τηλέφωνο τάδε. Ευχαριστούμε που καλέσατε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ! ΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥ (ήχοι τηλεφώνου για όσους δεν κατάλαβαν) Οποιοσδήποτε άλλος σχολιασμός είναι περιττός.
      
        Μαριάννα Γ.
 Lifo

Υ.Γ. 1 Παρακαλείται όποιος υπεύθυνος τύχει να διαβάσει το παρόν κείμενο να φροντίσει οι υπάλληλοί του να παρακολουθήσουν υποχρεωτικά μαθήματα γεωγραφίας επιπέδου πρώτης γυμνασίου, καθώς η απύθμενη βλακεία τους είναι ικανή να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ κρατών.

Υ.Γ. 2 Απαιτώ να μου αποσταλεί αντίγραφο της ηχογραφημένης κλήσης μου με τον επάξιο συνεχιστή της Ντόρας της Μικρής Εξερευνήτριας.
Πληρώνω όσο όσο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου